۲۰۵۱۹۵
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

علی اوجی: کی میگه مهران مدیری بداخلاقه!

در برنامه موفق «خوشا شیراز»، نصرا... رادش و علی اوجی دو تن از بازیگران «در حاشیه» حضور داشتند که البته رضا یزدانی خواننده خوب کشورمان هم حضور داشت. گفتنی این که علی اوجی سال هاست در حوزه موسیقی فعالیت می کند و مدیر برنامه های رضا یزدانی و چند خواننده دیگر هم می باشد.

علی اوجی: کی میگه مهران مدیری بداخلاقه!





مجله خانواده سبز - سیما جفاکش: در برنامه موفق «خوشا شیراز»، نصرا... رادش و علی اوجی دو تن از بازیگران «در حاشیه» حضور داشتند که البته رضا یزدانی خواننده خوب کشورمان هم حضور داشت. گفتنی این که علی اوجی سال هاست در حوزه موسیقی فعالیت می کند و مدیر برنامه های رضا یزدانی و چند خواننده دیگر هم می باشد. گوشه هایی از صحبت های این سه هنرمند در برنامه «خوشا شیراز» به تهیه کنندگی هادی قندی و اجرای محسن آزادی را بخوانید، جالب است...

علی اوجی: شیرازی هستم

رضا یزدانی: من دوست دارم هر دو سه ماهی یک بار به شیراز بیایم، شیراز که میام همیشه دوست دارم برخلاف جاهای دیگه بیشتر بمانم، آنقدر که اینجا خوبه و آنقدر که مردم شیراز مهربان هستند و انرژی مثبتی دارند و البته حضور حضرت حافظ و سعدی در این شهر، همه چیز در کنار هم و با هم در شیراز هست.

علی اوجی: من اصالتا شیرازی هستم، هر بار که میام شیراز، یه حال خیلی خوب دارم.

علی اوجی: کی میگه مهران مدیری بداخلاقه!

نصرا... رادش: وقتی مشورت می کردیم علی اوجی گفت کار با آقای مهران مدیری، من هم گفتم دلچسبه! مشورت یعنی این، نتیجه مشورت هم این شد که کار با مهران مدیری دلچسبه (می خندد)

علی اوجی: بله کار با آقای مهران مدیری بسیار دلچسبه، ایشون بسیار دوست داشتنی هستند، در کارشون بسیار جدی هستند و شوخی ندارن ولی کار باهاشون بسیار لذت بخش هست.

نصرا... رادش: من زیاد با آقای مدیری کار نکردم، ولی نمی دانم چرا خیلی ها از من می پرسند که آقای مدیری بداخلاق هست؟ نمی دانم این حرف از کجا میاد، فکر می کنم که اسم آدم جدی رو بعضی ها میزارن بداخلاق! یا این که فکر می کنیم که در کار طنز همه باید بزنن توی سر و کله هم! آنقدر این سوال را ازم پرسیدن که دست دارم بگم که مهران مدیری اصلا بداخلاق نیست.

علی اوجی: مهران مدیری اصلا بداخلاق نیست فقط کارش را درست انجام می ده، هرکس کارش رو درست انجام بده می گیم بداخلاقه. کار با آقای مدیری خیلی لذت بخش هست، مثلا وقتی ما سر یک کار دیگه ای می ریم و بعد میایم سر کار آقای مدیری با احترام به تمام دوستان عزیز، تفاوت ها را حس می کنیم چرا که همه چیز در کار مهران مدیری مرتب هست.

وقتی خنده تون می گیره!!

اوجی: وقتی در حین بازی در سریال ها طنز خندت می گیره دیگه نمی تونی جلوی خودت رو بگیری تا اینکه ده دقیقه یا ربع ساعت بگذره و همه هم با پشت صحنه های سریال «در حاشیه» که پخش می شود، می خندند... هر روز کلی پیامک تشکر دارم که می گویند دست شما درد نکنه، ما داریم با دیدن این پشت صحنه ها می خندیم، یا مثلا پدرم یا مادرم سه روز یا یک هفته یا دو ماهی بود که این طور نخندیده بودند... همین رضایت مردم برای ما کافیست.

علی اوجی: کی میگه مهران مدیری بداخلاقه!

رادش: از سریال «در حاشیه» آنقدر خوب استقبال شده و مردم با تماشای «در حاشیه» آنقدر شاد شدند که برام مهم نیست چقدر در سریال بازی می کنم حتی اگر نقش کوتاهی را بازی کرده باشم و در اندازه یک خط و یا یک دیالوگ کوتاه حضور داشته باشم.

یزدانی: در تمام ترانه های ملی که من خواندم ترانه خلیج فارس خیلی ترانه داغ و خوبی هست این ترانه، یک چیز دیگه ست، ترانه ای که مربوط به اجداد و کشور ما می شود، ترانه خلیج فارس حرفش را خیلی روراست و مستقیم می زند.

اوجی: من دو تا خواهش دارم اولیش از خداوند هست که به ما آرامش، صبوری و سلامتی عنایت کند دوم این که من به شدت طرفدار محیط زیست هستم و چون این روزها در شبکه های اجتماعی بسیار این موضوع داغ هست، مواظب حیوان های خیابانی باشیم و محیط زیست مان را گرامی بداریم، ما شیرازی ها که اهل گُل و بلبل و این داستان ها هستیم قدر طبیعت و محیط زیست را باید خیلی بیشتر از این ها بدانیم.

کار طنز مثل یک ساز است

رادش: من صددرصد با کارگردان مشورت می کنم و ایشون هم پیشنهاد می دن، آقای مدیری در کارشون راحت و باز برخورد می کنند، منتها در کارشون یک چهارچوبی وجود داره، من فضای کار طنز را به یک ساز تشبیه می کنم، می گویم مثلا سیامک انصاری، مهران غفوریان و مهران مدیری هرکدام یک ساز هستند و حالا این سازی که داره میاد به آنها بپیوندد چه سازی باید باشد؟! شاید من یک ریتم و سازی داشته باشم که به تنهایی خوب باشد، ولی سعی من همیشه این بوده که صدای ساز من شبیه ساز دیگری نباشد.

علی اوجی: مردم بازیگران طنز را به طور کلی دوست دارند یعنی بیشتر دوست دارند به خاطر این که از دست شان می خندند و دقایق خوبی را با آنها سپری می کنند، مردم بسیار لطف دارند، ما مثلا با جواد رضویان بعضی شب ها می رویم پیاده روی، مردم به جواد که می رسند تکیه کلام خودش را می گویند: «واس ماس» این تکیه کلامش خیلی گرفته و جواد هم به مردم ابراز ارادت می کند... البته بدی نقش من که یک وکیل را بازی می کردم این بود که وقتی مردم به من می رسند معلوم نیست که چی می گن؟! ولی مردم خیلی لطف دارند، خیلی دوست دارند، خیلی ما را تحویل می گیرند و ما هم ممنون شان هستیم.

علی اوجی: کی میگه مهران مدیری بداخلاقه!

علی اوجی: کار من بیشتر کاری هست براساس سلیقه و رفتارم، بیشتر براساس سلیقه خودم بوده مثلا اگر من هشت یا نه ساله که افتخار دارم که در کنار رضا یزدانی هستم بیشتر به خاطر نزدیک بودن فکرهامون به هم هست و چیز دیگه ای نیست... یکی از بهترین خصوصیات اخلاقی رضا یزدانی این است که بخشنده، بسیار مهربان، انسان وارسته و والایی هست، این نگاهی که رضا یزدانی به پیرامون و اطراف خودش دارد نگاه بسیار نزدیکی هست به نگاه من و همین امر باعث می شه که بتوانیم در کنار هم دوام بیاوریم به اضافه این که رضا یزدانی بسیار انسان اخلاق گرایی هم هست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج