۲۰۵۲۷۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بورس تهران گرفتار نزول شد

بورس تهران در معاملات امروز به روند ریزشی روزهای گذشته خود ادامه داد و با کاهش قیمت‌ها و بی انگیزگی حاکم بر تالار شیشه‌ای، زمینه افت ارزش و حجم معاملات را رقم زد.

خبرگزاری ایسنا: بورس تهران در معاملات امروز به روند ریزشی روزهای گذشته خود ادامه داد و با کاهش قیمت‌ها و بی انگیزگی حاکم بر تالار شیشه‌ای، زمینه افت ارزش و حجم معاملات را رقم زد.

اگرچه بورس تهران در هفته گذشته شاهد انتشار اخبار مثبتی در خصوص منتفی شدن عطف به ماسبق نرخ خوراک پتروشیمی و دستور وزیر اقتصاد به بانکها برای حمایت از بورس بود، اما بورس بدون توجه به این اخبار به مسیر نزولی خود ادامه داد و در اولین روز معاملاتی هفته با کاهش قیمت و تقاضا مواجه شد.

این در حالی است که هفته گذشته وزیر افتصاد به بانکهای بزرگ کشور دستور داده بود که از بورس حمایت کنند اما این دستور نیز کارساز نبود و حقوقی های بازار تلاشی برای حمایت از بورس انجام ندادند، بنابراین حقیقی ها در سایه بی اعتمادی و نگرانی حاکم در تالار شیشه ای نسبت به فروش سهام خود اقدام کردند به طوری که بورس تهران در اولین روز معاملاتی هفته به مسیر نزولی خود ادامه داد و منفی شد.

همچنین شاخص بورس تهران تحت تاثیر شرکتهایی چون پتروشیمی مبین، بانک ملت، تاپیکو، بانک تجارت، ایران خودرو، بانک سینا، ملی مس، کشتیرانی و سایپا ۶۶ واحد منفی شد و تا کانال ۶۳ هزار و ۴۶۵ واحد عقب نشینی کرد.

امروز با ادامه جو بی اعتمادی و بی انگیزگی در تالار شیشه ای حجم و ارزش معاملات به شدت افت کرد به طوری که ۴۳۲ میلیون سهم به ارزش ۹۱ میلیارد تومان داد و ستد شد و ارزش بازار سرمایه تا سطح ۲۸۵ هزار میلیارد تومان افت کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج