۲۰۵۴۱۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

انریکه: قهرمانی لیگا آغاز راه بارسلوناست

سرمربی آبی - اناریها از قهرمانی تیمش در رقابت های لیگا بسیار خوشحال است. او می گوید هنوز در آغاز راه قرار دارد و باید در دو جام دیگر نیز به قهرمانی برسد.

خبرگزاری ایسنا: بارسلونا در هفته سی و هفتم رقابت های لیگا در خانه اتلتیکو مادرید به میدان رفت و در نهایت توانست با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد؛ پیروزی که باعث شد این تیم یک هفته مانده به پایان لیگا جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

با این قهرمانی تعداد قهرمانی های بارسلونا در رقابت های لیگا به عدد ۲۳ رسید. لوئیس انریکه سرمربی جوان آبی-اناریها که در نخستین تجربه مربیگری خود با این تیم اسپانیایی توانست به عنوان قهرمانی در لیگا برسد بسیار خوشحال است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: در این لحظه تمام کسانی را به یاد می آورم که در راه رسیدن به این عنوان قهرمانی ما را کمک کردند. از هوداران بی نظیر خود که همواره از ما حمایت کردند تشکر می کنم. از این قهرمانی بسیار خوشحال هستم اما باید بگویم که هنوز فصل به پایان نرسیده است و باید در دو جام دیگر بجنگیم.

او ادامه داد: الان نمی توانم تیمم را ارزیابی کنم. هنوز دو جام دیگر باقی مانده است که در آن شانس قهرمانی داریم. بعد از جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا می توانم درباره تیمم حرف بزنم و عملکرد بازیکنان را ارزیابی بکنم. باید از این قهرمانی لذت ببریم بدون آنکه اهداف دیگر خود را فراموش کنیم.

انریکه در پاسخ به این سوال که چرا با شاگردانش در میدان جشن قهرمانی نگرفت، گفت: ترجیح دادم با کسانی که در نیمکت مربیگری به من کمک کردند جشن بگیرم. بعد از آن بود که به نیمکت رفتم و شادی خود را با بازیکنان جشن گرفتم. من جشن های خاص و آرام را دوست دارم.

سرمربی آبی-اناریها درباره آینده خود در این تیم گفت: امیدوارم که این قهرمانی آغاز راه جدیدی برای بارسلونا باشد. هنوز نمی توانم درباره آینده صحبت کنم چون هیچ چیز مشخص نیست. باید از همه بازیکنان بارسلونا تشکر کنم چون آن را نقش اصلی را در این موفقیت و راه جدید ایفا می کنند. بسیار خوش شانسم که در این تیم بزرگ مربیگری می کنم. امیدوارم که بتوانم با بارسلونا موفقیت های بیشتری به دست آورم.

انریکه در پایان سخنان خود گفت: همواره از پیروزی برابر تیم های بزرگ و در ورزشگاه های بزرگ بسیار خوشحال می شوم. بازی کردن برابر اتلتیکو مادرید آن هم در ویسنته کالدرون بسیار سخت است اما ما توانستیم این تیم را شکست دهیم و پیروزی ارزشمندی را به دست آوریم. شایسته پیروزی در این دیدار بودیم. فصل را به بهترین نحو به پایان رساندیم. این قهرمانی را در شرایط خاصی به دست آوردیم. رئال مادرید در شرایط بسیار خوبی قرار داشت اما این ما بودیم که در نهایت جام قهرمانی را بالای سر بردیم. این قهرمانی را به همه هواداران بارسلونا تبریک می گویم. روزهای سختی را پشت سرگذاشتیم اما با این قهرمانی همه چیز شیرین و خاطرات تلخ به فراموشی سپرده شد.

به گزارش ایسنا، بارسلونا با پیروزی برابر اتلتیکو مادرید در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگا با توجه به فاصله ۴ امتیازی با رئال مادرید به مقام قهرمانی رسید تا بازی آخر این تیم برابر لاکرونیا در نیوکمپ تشریفاتی باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج