۲۰۶۰۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رسیدن بخیر آقای مجیدی

فرهاد مجیدی بعد از مدتها غیبت با مصاحبه‌ای تند و تیز علیه قلعه‌نویی و هیات‌مدیره استقلال بازگشته است. او در مصاحبه‌اش میگوید از نتایج ۲ فصل اخیر استقلال شرمسار است.

آی اسپورت: فرهاد مجیدی بعد از مدتها غیبت با مصاحبه‌ای تند و تیز علیه قلعه‌نویی و هیات‌مدیره استقلال بازگشته است. او در مصاحبه‌اش میگوید از نتایج ۲ فصل اخیر استقلال شرمسار است.

۱-همین چند روز پیش بود.شماره ۸قرمزها، یک اسطوره در میان موجی از احساسات و ناراحتی هواداران با تیم محبوبش بعد از سالها خداحافظی کرد و رفت. استیون جرارد، اسطوره‌ای که نه بخاطر جامهایش(چون در لیگ برتر انگلیس هیچ‌گاه جامی را بالای سر نبرد و نزدیکترین جام هم با لغزش او از دست رفت) و نه بخاطر گلهایش بلکه به خاطر عشق ووفاداری‌اش به پیراهن لیورپول اسطوره شد و تا زمانی که نام لیورپول هست اسطوره میماند. او دیگر بازیکن لیورپول نیست نماد لیورپول است حتی اگر بلغزد و جام از دستش بیفتد.

۲- همین چند روز پیش بود شماره ۴زردها، یک اسطوره در میان موجی از احساسات و شوروشعف هواداران جام قهرمانی را بالای سر برد و غرور را به یک شهر هدیه کرد. محرم نویدکیا،اسطوره‌ای که نه بخاطر تعداد بازیهایش و تعداد گلهایش و تعداد پاسهایش( چون تعداد مصدومیتهایش و بازیهایی که از دست داده چندین برابر است) که بخاطر عشق و وفاداری و تعصبش به پیراهن سپاهان اسطوره شده. اسطوره‌ای که اگر این فصل برنمیگشت شاید جامی هم در کار نبود،همانطور که جامهای قبلی هم به نوعی به ساقهای کاپیتان گره خورده‌اند. او بازیکن سپاهان نیست نماد زردهاست حتی اگر هفته‌ها خانه‌نشین باشد و فقط برای چند بازی قدم به میدان بگذارد.

۳-همین امروز شماره ۷ آبیها طوفان به پا میکند. یک اسطوره در میان موجی از ناراحتی و عصبانیت هواداران با صورتی شرمسار از نتیجه نگرفتن استقلال بازمیگردد. از کجا؟ نمیدانیم. تا الان کجا بود؟ این را هم نمیدانیم. فقط میدانیم که اسطوره آمده. اسطوره‌ای که نه بخاطر وفاداری‌اش به پیراهن استقلال(رها کردن استقلال دوبار در نیمه راه و در سختترین شرایط)بلکه بخاطر گلهایش بخصوص در دربی اسطوره شده است. او آمده. امروز که امیرقلعه‌نویی در رینگ زانو زده و ناک اوت کردن او نیازی به حریف ندارد. امروز که دیگر استقلال نه جانی دارد و نه جامی.

او آمده تا ناجی باشد؟ اسطوره‌ها همیشه با ماندنشان ناجی میشوند نه با آمدنشان. مهم این است که کاپیتان برگشته. مهم این است که نماد زنده ۴ استقلال است و محبوب . آنقدر محبوب که کسی از او نپرسد آقای مجیدی شما در این ننگ دوساله چقدر نقش داری و جای شما در این ناکامیها کجاست؟ او آنقدر محبوب است که بدون امتحان در مکتب حجازی نمره ۲۰ بیاورد. بدون این که کسی از او بپرسد در این مکتب اگر سر درس وفاداری غایب بودی در مورد لگد نزدن به افتاده هم چیزی یاد نگرفتی؟ فرهاد مجیدی برگشته اما کسی به او نمیگوید اسطوره ها هیچ وقت نمیروند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج