۲۰۶۰۹۳
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

جاذبه های گردشگری بارسلون اسپانیا

پس از مادرید، بارسلون پرجمعیت‌ترین شهر اسپانیا و مهمترین بندر این کشور است. شاید بارسلون را به خاطر باشگاه معروف فوتبالش بشناسید اما این یکی از جاذبه های آن است.

جاذبه های گردشگری بارسلون اسپانیا
برترین ها: پس از مادرید، بارسلون پرجمعیت‌ترین شهر اسپانیا و مهمترین بندر این کشور است. شاید بارسلون را به خاطر باشگاه معروف فوتبالش بشناسید اما این یکی از جاذبه های آن است. این شهر زیبایی های زیادی، از معماری گرفته تا گالری و موسیقی و غذا دارد. ما در اینجا برخی از جذابیت های بارسلون را برایتان آورده ایم تا برای سفر به این شهر انگیزه داشته باشید.

۱. کشف کردن جذابیت ها با پای پیاده

جاذبه های گردشگری بارسلون اسپانیا

شما در بارسلون می توانید در زیباترین پارک ها قدم بزنید و از نمای زیبای ساختمان ها لذت ببرید. اگر هم به پیاده روی علاقه ای ندارید، با دوچرخه جذابیت های این شهر را کشف کنید.

2. معماری مدرن و باشکوه

جاذبه های گردشگری بارسلون اسپانیا

بارسلون بهشت معماری است. تلفیق کاخ هایی به سبک گوتیک در کنار ساختمان هایی با معماری مدرن، واقعا دیدنی است که بیشتر آنها توسط معمار معروفی به نام آنتونیو گادی طراحی شده است. از بهترین بناهای شهر ساگرادا فامیلیا، پارک گوئل، کازا میلا و کازا بالیو است.

3. بهشت خوراکی ها

جاذبه های گردشگری بارسلون اسپانیا

شما به سرعت عاشق بارسلون می شوید، به خصوص اگر عاشق غذا هستید. این شهر پر از رستوران هایی است که بهترین غذاها را سرو می کنند طوری که افراد ۲ ساعت از کار خود می زنند تا ناهار را در این مکان ها صرف کنند. شما می توانید انواع غذاهای دریایی تازه و بهترین شیرینی ها را در آنجا امتحان کنید. حتی اگر فقط برای خوردن غذا به این شهر سفر می کنید، باز هم خوشبختی از آن شما است.

4. موسیقی زنده

جاذبه های گردشگری بارسلون اسپانیا

بارسلون از نظر موسیقی بی نظیر است. شما می توانید انواع سبک های موسیقی از جاز گرفته تا کلاسیک را به صورت زنده در این شهر بشنوید. بارسلون همچنین میزبان بزرگ ترین فستیوال موسیقی جهان است.

5. بهترین شکلات ها

جاذبه های گردشگری بارسلون اسپانیا

اگر عاشق شکلات هستید به این شهر سفر کنید. بهترین شکلات های بارسلون « bon-bon» و « xurros con chocolat »- نوعی شکلات داغ- نام دارد. اگر به این شهر سفر کردید، شیرینی فروشی های آن را از دست ندهید.

6. سواحلی زیبا

جاذبه های گردشگری بارسلون اسپانیا

یکی دیگر از جذابیت های بارسلون، سواحل آن است. مناظر اطراف سواحل این شهر بی نظیر است. دسترسی به این مکان نیز آسان است طوری که می توانید پس از یک روز سخت کاری، در آنجا آرام بگیرید.

7. مکان دیدنی به نام « Montjuïc»

جاذبه های گردشگری بارسلون اسپانیا

اگرچه برای دیدن این مکان باید کمی پیاده روی کنید اما به دیدنش می ارزد. توریست های زیادی به آنجا رفت و آمد می کنند. منظره ای که از « Montjuïc» مشاهده می کنید، فوق العاده است.

8. تاریخ کهن

جاذبه های گردشگری بارسلون اسپانیا

هنگامی که در شهر بارسلون قدم می زنید، نشانه هایی از تاریخ کهن را در جای جای این شهر مشاهده می کنید. برای اطلاعات بیشتر از تاریخ این شهر، سری به موزه تاریخ بارسلون بزنید.

9. کارناوال های مختلف

جاذبه های گردشگری بارسلون اسپانیا

هر ساله کارناوال های متعددی در این شهر برگزار می شود که شامل آتش بازی، موسیقی زنده و نمایش های کودکان است. فستیوال «Festes de la Merce» که در ماه سپتامبر برگزار می شود بزرگ ترین فستیوال شهر است که نخست به صورت پیاده روی مذهبی بود اما اکنون گسترش یافته و تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری بارسلون شده است.

10. هنر خیابانی

جاذبه های گردشگری بارسلون اسپانیا

هنر در تمام خیابان های بارسلون دیده می شود، حتی روی کرکره های مغازه ها نیز نقاشی شده است. بنابراین اگر ساعاتی به خیابان رفتید که مغازه ها بسته بودند، از هنر نقاشی خیابانی آن لذت ببرید.

11. فضای روستایی

جاذبه های گردشگری بارسلون اسپانیا

اگر چه بارسلون شهر بزرگ و مهمترین مرکز مالی اروپا است اما در حومه شهر می توانید از مناظر روستایی و بکر آن لذت ببرید.

12. سیستم حمل و نقل عالی

جاذبه های گردشگری بارسلون اسپانیا

اگر چه کشف کردن زیبایی های بارسلون با پای پیاده یا دوچرخه زیبایی های خاص خود را دارد، اما سیستم حمل و نقل سریع این شهر مانند اتوبوس، مترو، قطار و... این امکان را به شما می دهد تا جذابیت های آن را با سرعت بیشتری کشف کنید.

13. آب و هوای مناسب

جاذبه های گردشگری بارسلون اسپانیا

بارسلون که در کنار دریای مدیترانه واقع شده، دارای آب و هوای معتدل و قابل پیش بینی است. شما می توانید از آفتاب ملایم آن نهایت لذت را ببرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Rahim

      بارسلون واقعا فوق العاده هستش من عيد اميال اينجا بودم واقعا عالي بود چه مردم خوب و با فرهنگي داشت چه أب و هوايي كلا هر كي بره عاشق اين شهر ميشه واقعا عشقه منه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج