جاباما
۲۰۶۵۶۹
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

دفاع از رئیس‌جمهور اسبق در حضور روحانی

قضیه البته به همین جا ختم نشد و در ادامه این حرکت، برخی از حاضران در جلسه در دفاع از رئیس جمهور اسبق شعارهایی در حمایت از وی سردادند که همین موضوع با اظهار ناراحتی و اعتراض شرکت‌کنندگان در جلسه روبه رو شد.

خبرگزاری فارس: عصر امروز دیدار رئیس جمهور با علما، خانواده‌های شهدا و نخبگان شهر تبریز در تالار معلم این شهر با حواشی همراه بود.

یکی از نکات جالب حاشیه‌های این دیدار مربوط به بیان مشکلات نخبگان استان بود که قرار بود توسط یکی از منتخبان استان به گوش رئیس جمهور برسد، اما وقتی این منتخب روی سن رفت تا مشکلات نخبگان استان را مطرح کند، بعد از از بیان چند مورد سمت سخنانش تغییر کرد و به اعلام نظرات خاصی پرداخت که با اعتراض حاضران در جلسه روبه‌رو شد.

وی در ادامه سخنان خود از رئیس جمهور اسبق دفاع کرده و از دولت یازدهم خواست تا توجه ویژه‌ای به وی در خصوص مشکلاتش کند اما این حرکت با شعار «مرگ بر فتنه‌گر» حاضران مواجه شد.

قضیه البته به همین جا ختم نشد و در ادامه این حرکت، برخی از حاضران در جلسه در دفاع از رئیس جمهور اسبق شعارهایی در حمایت از وی سردادند که همین موضوع با اظهار ناراحتی و اعتراض شرکت‌کنندگان در جلسه روبه رو شد.

منتخب استان برای این جلسه همچنان بر تحرک خود برای ادامه سخنرانی پای فشرد و با بیان سخنان تحریک‌آمیز سعی بر درستی کار خود داشت که در این موقع مجری برنامه خواستار پایان سخنرانی وی و خروج از سن شد.

قصه اما ادامه پیدا کرد و این فرد با پایین آمدن از سن هم دست از بیان سخنان خود نکشید و عملکرد وی به اعتراض حاضران دامن زد تا جاییکه مردم و روحانیون سعی در خروج از مراسم داشتند اما با میانجی‌گری‌ یکی از روحانیون فضا آرام شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ممنون که نوشتید منبع خبر ؛ خبرگزاری فارس بوده !

      پاسخ ها

      • ناصر

        آره به نظر منم کار برترین ها هوشمندانه بود و بجا.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج