جاباما
۲۰۶۵۸۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

یوونتوس طلسم ۲۰ ساله را شکست

یوونتوس بعد از بیست سال و برای دهمین بار دیگر فاتح جام حذفی شد

وب سایت نود: دیدار فینال جام حذفی ایتالیا در حالی در استادیوم المپیک شهر رم برگزار شد که تیم یوونتوس می دانست با پیروزی در این دیدار می تواند شانس خودش برای فتح سه گانه را زنده نگه دارد . تیم لاتزیو خیلی زود و در دقیقه ۴ توسط استفان رادو به گل رسید اما تنها هفت دقیقه این کیه لینی بود که پاس اورا را با یک ضربه والی تماشایی وارد دروازه حریف کند تا بازی به تساوی کشیده شود . بازی در ادامه درگیرانه دنبال شد و هر دو تیم موقعیت هایی برای پیش افتادن از دیگری داشتن اما در نهایت نیمه نخست با همان نتیجه تساوی به اتمام رسید .

لاتزیو نیمه دوم را هجومی آغاز می کند اما نمی تواند به گل برسد تا بازی دوباره با روندی متعادل دنبال شود . بازی با سرعت خوبی ادامه پیدا کردد و هر دو تیم تا نزدیک دروازه حریف پیش رفتند اما در زدن ضربات آخر بی دقتی کردند . آلگری در دقیقه ۷۸ با بیرون کشیدن پوگبا و به بازی آوردن پریرا به تعویض لاتزیو که مائوریسیو را به جای رادو به بازی آورد واکنش نشان می دهد . لاتزیو در ادامه صاحب یک موقعیت مناسب می شود اما استوراری نمی تواند دروازه یووه را باز کند . قهرمان سری آ در وقت های تلف شده صاحب یک موقعیت خوب می شود اما شوت توز از کنار دروازه به بیرون می رود تا با سوت داور بازی در وقت معمول به اتمام برسد و دو تیم برای تعیین قهرمان جام حذفی در ۳۰ دقیقه وقت اضافه به میدان بروند .

یوونتوس نیمه نخست وقت های اضافه را بهتر آغاز کرد و مالکیت توپ و میدان را در دست گرفت اما در یک صحنه جورجویچ از لاتزیو در پشت محوطه یووه صاحب توپ شد و با یک شوت تماشایی از راه دور تیر دروازه یووه را به صدا درآورد تا امیدهای شاگردان آلگری برای کسب سه گانه همچنان زنده باقی بماند . تنها سه دقیقه بعد از این صحنه یوونتوس در دقیقه ۹۷ توسط ماتری که به جای یورنته به بازی آمده بودو روی حرکت تماشایی پیرلو به گل دوم خودش دست یافت . لاتزیو بع از این گل سراپا حمله شد و توسط فیلیپه اندرسون چند بار خطرناک شاهر شد اما در نهایت این نیمه با برتری یووه به اتمام رسید .

لاتزیو نیمه دوم وقت های اضافه را هجومی آغاز کرد اما علی رغم مالکیت توپ و میدان نتوانست از سد دفاع مستحکم یووه بگذرد و موقعیت جدی بدست بیاورد . در این بین یووه که با تعداد نفرات زیاد دفاع می کرد چند بار روی ضد حملات خطرناک ظاهر شد اما بازیکنان این تیم با بی دقتی نتوانستند کار تیم حریف را تمام کنند . در نهایت تلاش های لاتزیو در لحظات نتیجه نمی دهد و یوونتوس قهرمان جام حذفی ایتالیا می شود .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هورااااا
      پيش به سوي سه گانه با تحقير كردن بارسا در اروپا.
      يووه قهرمان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج