۲۰۶۸۱۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ژاوی: قراردادم با السد ۱+۲ ساله است

هافبک کهنه‌کار آبی‌واناری پوشان تصمیمش برای ترک کاتالان‌ها را دشوار اما نهایی عنوان کرد و گفت: کسی نمی‌توانست داستان به این خوبی برای خروج من از این تیم بنویسد.

خبرگزاری تسنیم: ژاوی هرناندس که امروز با حضور در کنفرانس خبری جدایی‌اش از تیم فوتبال بارسلونا پس از ۲۴ سال حضور در این تیم را به طور رسمی اعلام کرد، گفت: تصمیمم برای ترک بارسا دشوار اما نهایی است. باشگاه بارسلونا پیشنهاد تمدید قراداد به من داد ولی تصمیمم را گرفته‌ام. به نظرم حالا بهترین زمان برای ترک نیوکمپ است.

وی افزود: من دوران حرفه‌ای خودم را در السد قطر دنبال خواهم کرد که چشم‌انداز هیجان‌انگیزی است. قرارداد من با این تیم قطری دو ساله با قابلیت تمدید به مدت یک سال بیشتر است. اینکه نمی‌توانم در بارسلونا بازنشسته شوم لطمه‌ای به کارنامه حرفه‌ای‌ام نمی‌زند. می‌خواهم به بازی‌ کردن ادامه بدهم اما می‌دانم که باید در سطح پایین‌تری از فوتبال به کار خودم ادامه بدهم. همچنین می‌توانم در قطر دوره مربیگری و دوره مدیریت ورزشی را بگذرانم.

هافبک بارسلونا در ادامه با اشاره به شانس تصاحب سه‌گانه قهرمانی در آخرین فصل حضورش در این تیم عنوان کرد: تابستان گذشته قصد ترک بارسا را داشتم ولی از اینکه در این تیم ماندم، خوشحالم. با وجود اینکه در این فصل همیشه در ترکیب اصلی تیم حضور نداشتم ولی فکر می‌کنم برای بارسا موثر بودم. از دوران حرفه‌ای خودم خیلی راضی هستم چون بهتر از چیزی که تجربه کردم، نمی‌شد.

ژاوی گفت: از حمایت همه‌جانبه هواداران بارسلونا قدردانی می‌کنم و شنبه از آنها خداحافظی خواهم کرد. این تیم بارسلونا فوق‌العاده است و شانس تصاحب سه‌گانه قهرمانی را دارد. ما می‌توانیم تاریخ‌ساز شویم. کسی نمی‌توانست داستان به این خوبی برای خروج من از این تیم بنویسد و حالا این اتفاق با احتمال فتح سه‌گانه قهرمانی در حال رخ دادن است.

بارسلونا که در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل جاری لالیگا قهرمانی خود در این رقابت‌ها را قطعی کرده در تاریخ ۳۰ می ۲۰۱۵ (۹ خرداد ۹۴) در فینال جام حذفی اسپانیا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف اتلتیک بیلبائو می‌رود تا شانس خود را برای کسب دومین جام فصل امتحان کند. کاتالان‌ها یک هفته پس از این مسابقه و در ۱۶ خرداد ۹۴ در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه المپیک برلین با یوونتوس ایتالیا تقابل خواهند کرد تا شاید پنجمین قهرمانی‌شان را در این تورنمنت معتبر اروپایی تجربه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج