جاباما
۲۰۶۸۹۶
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

چاوشی: روزی نیست که بمب‌ بر سرم نریزند!

محسن چاووشی در واکنش به انتقادهایی که طی روزهای گذشته در خصوص کنسرت ندادن او شکل گرفتند متنی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

خبرآنلاین: محسن چاووشی در واکنش به انتقادهایی که طی روزهای گذشته در خصوص کنسرت ندادن او شکل گرفتند متنی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

او نوشته است:‌ «من به موقعش به حرف می‌آیم! اینجا، این بالا این گوشه منتهی‌الیه خانه من است. خانه من بود. خانه‌ای که ذرات جنگ را از بالاترین طبقه‌اش دیدم، چشیدم وحس کردم. جنگ آدم‌ها را ساکت بار می‌آورد. نجیب بار می‌آورد. نجیب مثل پدران و مادران‌مان. سال‌ها سکوت کردم. دم نزدم. نه به این خاطر که حرفی نداشتم. نه! سکوت کردم تا دل عزیزانی که دردهای من را با موسیقی و صدایم می‌شنوند و هم دردشان هستم آزرده خاطر نشود.

همین چند کلمه حرف را هم نمی‌خواستم بزنم اما گفتم بگذار آنها هم بدانند که طعنه تلخ است و کنایه دل می‌سوزاند. فقط خواستم از شان و حیثیت و شعور مخاطبانم دفاع کرده باشم، خودم سالهاست به جنگ تن به تن و بی‌دفاع عادت کرده‌ام.

باز هم سکوت می‌کنم تا دل نازک شما با حرف‌هایی که کم از بمب‌ها و خمپاره‌های بی‌ریشه ندارند، نلرزد. روزی نیست که بمب‌های‌شان را از دهان لق‌شان بر سرم نریزند، بی‌انکه بدانم چرا. درست مثل کودکی‌هایم که نمی‌دانستم این بمب‌ها چرا روی سر مردم می‌ریزند و کسی جواب نمی‌داد به سئوالم. باز هم سکوت می‌کنم و ادامه می‌دهم. کار می‌کنم. می‌سازم. می‌خوانم و باز همان محسن سابقم که چاووش خوان خودم و همه آنها که می‌دانند و مرا می‌شناسند می‌مانم.

به خاطر همه شما که دوستم داریدو من هم عاشقتان هستم قوی‌تر از همیشه ادامه می‌دهم و به قول شمس تبریزی: «هیچ چیز عظیم‌تر نشوم، هیچ جز قوی‌تر نشوم.» به احترام شما.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      حالا انگار کنسرت هم بذاره این جماعت بی ادب میرن کنسرتش
      بابا به شما چه ربطی داره اصلا شاید یه مشکل داشته باشه شاید با این بیچاره هم چپ افتادن و بهش مجوز نمیدن مگه فضولید شما؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج