۲۰۶۹۱۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نظرسنجی درباره موضع صداوسیما در مذاکرات

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: طبق نظر سنجی که توسط این سازمان صورت گرفته ۷۵ درصد افراد شرکت کننده در طرح معتقدند اگر توافقات به نتیجه نرسد مقصر آمریکایی ها هستند.وی عنوان کرد: همچنین در این نظر سنجی ۶۴ درصد مردم موافق بی طرفی رسانه ملی در پخش نشست های مربوط به مذاكرات هسته ای بوده اند.

خبرگزاری مهر: محمد سرافراز پنج شنبه شب در مراسم افتتاح طرح های فنی و عمرانی مرکز صدا و سیمای خراسان جنوبی اظهارکرد: ملت ایران با مواضع رهبر انقلاب در خصوص عدم پایبندی آمریکایی ها به توافقات هسته ای همراه هستند.

وی با بیان اینکه در مذاکرات هسته ای طرف مقابل از ابتدا با رویکرد زیاده خواهی و تحقیر وارد میدان شده، افزود: مواضع مستحکم رهبر معظم انقلاب و بیانات ایشان پاسخ زیاده خواهی را داده است.

رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه مردم با زیاده خواهی ها و مواضع تحقیر آمیز و تهدید آمیز دشمنان مخالف هستند، گفت: این نشان از پشتیبانی و همراهی ملت ایران با رهبر معظم انقلاب است.

وی تصریح کرد: طبق نظر سنجی که توسط این سازمان صورت گرفته ۷۵ درصد افراد شرکت کننده در طرح معتقدند اگر توافقات به نتیجه نرسد مقصر آمریکایی ها هستند.

وی عنوان کرد: همچنین در این نظر سنجی ۶۴ درصد مردم موافق بی طرفی رسانه ملی در پخش نشست های مربوط به مذاكرات هسته ای بوده اند.

سرافراز با بیان اینکه صدا و سیما تلاش دارد تا قدرت تحلیل مردم و آگاهی آنان را نسبت به بحث مذاکرات هسته ای بالا ببرد، گفت: ۷۲.۹ درصد مردم در این نظر سنجی اعلام کرده اند اگر مذاکرات هسته ای به توافق نرسد باید غنی سازی در ایران ادامه پیدا کند.

وی در ادامه با اشاره به جنایات عربستان در یمن گفت: عربستان در تجاوز به یمن همانند اسرائیل در غزه عمل می کند.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه اسرائیل با بهانه گیری رسانه ای مردم فلسطین را بمباران کرد، ادامه داد: عربستان حتی بدون دلیل و جنایتکارانه تر از اسرائیل زیر ساختها و مردم مظلوم یمن را به خاک و خون کشیده است.

سرافراز با بیان اینکه عربستان با ارتش، قبایل، اهل سنت و ملت یمن می جنگد اما طوری وانمود می کند که فقط با شیعیان در حال جنگ است، گفت: آل سعود با اقدامات وحشیانه در یمن زمینه نابودی خود را فراهم کرده است.

رئیس سانه ملی در ادامه به اهمیت طرح های ارتباطات زمینی اشاره کرد و افزود: توسعه ارتباطات زمینی به عنوان سیگنال های ارتباطی با جهان در دستور کار صدا و سیما است.

سرافراز با اشاره به موفقیت های مرکز صدا و سیمای خراسان جنوبی نیز بیان داشت: در این مرکز افراد پر انگیزه و پرتلاشی کار می کنند که امید است این موفقیت ها و حرکت های رو به جلو ادامه داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج