۲۰۶۹۷۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بیانیه فدراسیون عربستان سراسر دروغ است

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیانیه مسئولان فدراسیون فوتبال عربستان یک بیانیه سراسر دروغ است و هیچ بدرفتاری با آنها در تهران انجام نداده‌ایم.

خبرگزاری فارس: محمود خوردبین درباره بیانیه شدیدالحنی که فدراسیون فوتبال عربستان در خصوص میزبانی تیم‌های ایرانی از تیم‌های عربستانی منتشر کرده گفت: شما بروید و از مسئولان باشگاه و کسانی که از الهلال در سفر به تهران استقبال کردند بپرسید و ببینید آیا آنها بیشتر از ۳۰ دقیقه در فرودگاه معطل شدند؟ این بیانیه سراسر دروغ است و واقعا برایم باورکردنی نیست که یک حجم عظیمی از دروغ در یک بیانیه جمع شود. باور کنید خود ما وقتی می‌خواهیم از گیت فرودگاه رد شویم بیشتر از ۳۰ دقیقه معطل می‌شویم اما چند خط برای الهلالی‌ها باز کردیم تا کارشان راحت‌تر انجام شود.

وی ادامه داد: برای اسکان الهلال در تهران هتل آزادی را گرفتیم که شرایط و امکانات رفاهی خوبی دارد. حالا اگر در استادیوم تماشاگران حرفی زده‌اند این مسئله به میزبانی پرسپولیس ربطی ندارد. در خود عربستان هم هواداران در استادیوم علیه ما فحاشی و بی‌ادبی کردند اما ما این موضوع را مرتبط به میزبانی تیم‌های عربستانی نمی‌دانیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بحث ناداوری که در این بیانیه به آن اشاره شده اظهار داشت: به هر حال داور اشتباه می‌کند اما همین داور ضعیف هم در چند صحنه به ضرر ما سوت زد و اشتباهات کاملا دو طرفه و سهوی بود وگرنه ما با این داور مالزیایی هیچ آشنایی نداشتیم.

خوردبین در خصوص اینکه میزبانی از پرسپولیس در بازی این تیم مقابل النصر عربستان چطور بوده و آیا آنجا علیه پرسپولیس کارشکنی شده یا نه؟ افزود: به هیچ عنوان با ما خوش‌رفتاری نکرده و نمی‌کنند و با اینکه ما در پاسپورت‌هایمان ویزا داشتیم اما دو ساعت ما را در فرودگاه معطل کردند. با این همه فکر می‌کنم این مسائل برای جوسازی در آستانه بازی برگشت است چون می‌خواهند از نظر روحی ما را خراب کنند اما آنها بدانند که ما با همه قوا به عربستان می‌رویم تا از این مرحله هم صعود کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس مقابل تماشاگران زیاد راحت بازی می‌کنند و مشکلی از این بابت نداریم و از بازی در جوهای سنگین هراسی به دل راه نمی‌دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج