۲۰۶۹۸۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

غزنوی: چرا کفاشیان فرافکنی می‌کند؟

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی گفت: رئیس فدراسیون چون در حال غرق شدن است برای نجات خود به هر چیزی دست می‌اندازد.

خبرگزاری تسنیم: دارا غزنوی در خصوص اظهارنظر اخیر کفاشیان که اعلام کرده کادر فنی و سرپرستی تراکتورسازی هم در اتفاقات تبریز نقش داشته‌اند، گفت: من برای کفاشیان احترام قائلم اما این اظهارنظر او غیرکارشناسی و غیرمسئولانه بوده است. او چون در حال غرق شدن است برای نجات خود به هر چیزی دست می‌اندازد.

وی افزود: در واقع کفاشیان می‌خواهد نقص و ایرادات فدراسیون فوتبال را بر گردن باشگاه تراکتورسازی بیندازد. رئیس فدراسیون فوتبال با جزئیات بگوید که مسئولان تراکتورسازی چه تقصیری داشته و کجای کار کوتاهی کرده‌اند. چرا کفاشیان فرافکنی می‌کند؟

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تأکید کرد: ما در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران تأکید کرده بودیم که چون علیرضا فغانی سابقه خوبی در قضاوت دیدارهای تراکتورسازی ندارد، او را برای داوری دیدار ما مقابل نفت انتخاب نکنند اما کفاشیان و مسئولان کمیته داوران کوچک‌ترین توجهی به درخواست ما نکردند. متأسفانه آنها کار را به جایی که نباید، کشاندند. دیدید که با این انتخاب به شعور مردم آذربایجان چگونه توهین شد و با احساسات آذربایجانی‌ها به چه شکل بازی کردند.

غزنوی با یادآوری اینکه فغانی در دیدار تراکتورسازی برابر سپاهان یک پنالتی نادرست برای زردپوشان اصفهانی گرفته و در دیدار سرخپوشان تبریزی برابر پرسپولیس از اعلام پنالتی به سود آنها خودداری کرده است، ادامه داد: شما اگر شش بازی اخیر تیم سپاهان را بررسی کنید نقش فغانی را به خوبی می‌بینید. وقتی از دو هفته قبل از بازی در رسانه‌ها به بزرگنمایی در مورد فغانی می‌پردازند و آش پختن مادرزن یک داور را نشان می‌دهند به قول عباسی، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی هدف‌شان این است که وی را تبدیل به رستم کنند تا کسی نتواند علیه‌اش حرف بزند.

غزنوی عنوان کرد: آذری‌ها بسیار شریف هستند و در راه این مملکت و انقلاب جان داده‌اند و بازهم مجاهدت می‌کنند. استقبال مردم آذربایجان از رئیس جمهور گواهی بر این مدعاست. آنها نشان دادند که هر دسیسه‌ای هم که دشمنان طراحی کنند نمی‌توانند مردم آذربایجان را مقابل انقلاب و مسئولان نظام قرار دهند. ما همه مردم ایران، آذری و مسلمان هستیم و برای ما مملکت و دین‌مان بر هر چیزی ارجحیت دارد.

وی در مورد اظهارنظر اخیر حسین عسگری مبنی بر اینکه انتخاب دپارتمان داوری برای قضاوت بازی تراکتورسازی - نفت محسن ترکی بوده اما اصفهانیان این تصمیم را وتو و فغانی را انتخاب کرده است، گفت: آفتاب آمد، دلیل آفتاب. وقتی مسئول دپارتمان داوری چنین اظهارنظری می‌کند دیگر چه می‌توانیم بگوییم؟!

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که «برای احقاق حق تیم تراکتورسازی و هواداران آن چه انتظاری دارید؟»، تأکید کرد: به هر حال چیزی که مسجل شده این است که بازی دیگر تکرار نمی‌شود و قهرمانی در لیگ برتر هم نوش جان آنهایی که سپاهان را قهرمان کردند اما حداقل انتظار ما این است که فغانی به سزای عملش برسد و بالاترین محرومیت را برای او در نظر بگیرند تا شاید مرهمی باشد بر سینه سوخته آذری‌های عزیز و به ویژه هواداران تراکتورسازی.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تونی در لیگ پانزدهم نیز سرمربی تراکتورسازی خواهد ماند، تصریح کرد: بنده خدا تونی همچنان در کماست و برای اینکه از کما خارج شود او را به کشورش فرستادیم تا استراحت کند. هفته آینده هیئت مدیره باشگاه در این خصوص و مسائل مربوط به لیگ پانزدهم تشکیل جلسه می‌دهد تا زمان را از دست ندهیم. نظر من در خصوص ادامه همکاری با تونی کاملاً مثبت است. تا آنجا که اطلاع دارم سایر اعضای هیئت مدیره نیز چنین نظری دارند.

غزنوی در مورد اینکه آیا با یحی گل‌محمدی برای هدایت تراکتورسازی در فصل آینده صحبت شده است، گفت: یحیی مربی بزرگی است و در عمل هم این موضوع را ثابت کرده است. امیدوارم موفقیت‌های گل‌محمدی به ویژه در فینال جام حذفی نیز ادامه داشته باشد اما تا آنجا که اطلاع دارم اولویت اصلی هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی ادامه همکاری با اولیویراست و نه تنها با گل‌محمدی بلکه با هیچ گزینه داخلی و خارجی دیگری مذاکره نکرده‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین

      از نظر کفاشیان تراکتورسازی - کمیته انضباطی - مسئولین ورزشگاه یادگار امام به خصوص چمن ورزشگاه ! تماشاگران چه ورزشگاهی چه تلویزیونی - هوای سرد و بارانی روزمسابقه که باعث شد آقای فغانی سردش بشه ! - خود آقای فغانی - تیم سپاهان که قهرمان شد وبقیه 14 تیم دیگه !!!- لیگ فوتبال و توپ گرد !!!همه و همه مقصرند وتنها کسی که هیچ گناهی نداره کفاشیان هست !!که میخواد ریاست کنه حتی اگه لیگ وفوتبالی نباشه باز کفاشیان میخواد رئیس فدراسیون فوتبال باقی بمونه !! باز دم آقای عسگری گرم که بالاخره یک نفر پیدا شد استعفا بده !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج