۲۰۷۱۷۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اظهارات بی‍ژن امکانیان در جشنواره کن

بیژن امکانیان امیدوار است با توجه به بازخوردهای مثبتی که فیلم «ناهید» در کن داشته است، اتفاقات خوبی در مراسم اختتامیه فیلم‌های «نوعی نگاه» برای این فیلم بی‌افتد.

خبرگزاری ایسنا: بیژن امکانیان امیدوار است با توجه به بازخوردهای مثبتی که فیلم «ناهید» در کن داشته است، اتفاقات خوبی در مراسم اختتامیه فیلم‌های «نوعی نگاه» برای این فیلم بی‌افتد.

تهیه کننده فیلم «ناهید» گفت: خوشبختانه نمایش اصلی فیلم برای سینمای ایران بسیار غرور انگیز بود و بیش از یک ربع عوامل فیلم را تشویق می کردند که این برایم بسیار غیره منتظره بود.

وی ادامه داد: این استقبال و بازخوردهای نمایش‌های دیگر و همچنین ستاره‌هایی که منتقدین به فیلم دادند من را خوشبین کرده است و امیدوارم اتفاقات مثبتی برای فیلم بی‌افتد.

این تهیه کننده تاکید کرد: تماشاگران «ناهید» را فیلمی انسانی می‌دانند که بر اساس شخصیت پردازی درست ساخته شده و بدون دستمایه قرار دادن جذابیت‌های رایج در این روزها صادقانه حرفش را می زند.

وی ادامه داد: در زمان جشنواره فیلم فجر وقتی خبرنگاران درباره ساخت این فیلم از من می‌پرسیدند، می‌گفتم یک فیلم خوب را به سبد سینمای ایران اضافه کردم و خوشحالم نظرم درست بوده است و با حضورش در کن معتقدم از این سبد هم فراتر رفته و نام سینمای ایران را مطرح می‌کند.

امکانیان که برای اولین بار به جشنواره فیلم کن آمده است درباره آن گفت: اینجا سینما حرف اول را می‌زند و دیدن این همه علاقمند سینما و نظم موجود برایم بسیار قابل توجه است.

وی با بیان اینکه همیشه تهیه‌کنندگی برایش جذاب بوده است اظهار کرد: از زمان فیلم «سفر جادویی» و فیلم‌های «پوتین»، «دیوانه وار» و این آخری «ناهید» تهیه‌کنندگی برایم جدی بوده و با اتفاقاتی خوبی که برای «ناهید» افتاد مصمم‌تر شده‌ام.

امکانیان که به عنوان بازیگر وارد سینما شد و هنوز هم در این حوزه فعالیت دارد با بیان اینکه اولویتش همیشه بازیگری است به ایسنا گفت: معتقدم هنوز حرف‌های زیادی در بازیگری دارم اما باید به سراغت بیایند. بازیگری منافاتی با تهیه‌کنندگی ندارد و در طول این سالها به نوعی فهمیدم تهیه‌کنندگی کار خلاقه است و می‌توان در آن مفید بود و درست عمل کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج