۲۰۷۱۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورینیو: پسرم هرآنچه دارم را قاپ می‌زند

سرمربی پرتغالی چلسی با اشاره به اینکه حاضر به ترک چلسی نیست عنوان کرد در صورت جدایی از این تیم می‌تواند مربی هر تیمی در لیگ برتر انکلیس شود.

خبرگزاری تسنیم: ژوزه مورینیو که روز گذشته (جمعه) از سوی سازمان لیگ برتر انگلیس به عنوان برترین مربی لیگ برتر در فصل ۱۵-۲۰۱۴ معرفی شد، در گفت‌و‌گو با برنامه «Football Focus» شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی» گفت: البته که می‌توانم تصور مربیگری در یک تیم لیگ برتری دیگر را داشته باشم ولی من عاشق چلسی هستم و تا زمانی که آبراموویچ بخواهد در این تیم خواهم ماند.

سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندنی عنوان کرد: هر موقع که آبراموویچ فکر کرد که من دیگر به درد چلسی نمی‌خورم، در تیمی دیگر به کارم ادامه خواهم داد و این احتمال وجود دارد که در لیگ برتر مربیگری کنم. تا زمانی که آقای آبراموویچ نگفته از چلسی نمی‌روم. هر باشگاهی که اکنون به من پیشنهاد پروژه‌ای شگفت‌انگیز و دستمزدی دو برابر چیزی که در چلسی می‌گیرم را بدهد، شانسی نخواهد داشت.

آقای خاص که در دوره اول حضورش در چلسی بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷ توانست دو قهرمانی پی در پی لیگ برتر را برای هواداران این تیم به ارمغان بیاورد و مدال قهرمانی‌اش را به هواداران تقدیم کرد، در دوره دوم حضورش در این تیم که از فصل گذشه آغاز شده توانست مقتدرانه فاتح لیگ برتر انگلیس شود. شاگردان ژوزه مورینیو یکشنبه در هفته پایانی فصل ۱۵-۲۰۱۴ لیگ برتر پذیرای ساندرلند هستند و قرار است جام قهرمانی به این تیم تقدیم شود.

مورینیو همچنین روز جمعه با حضور در کنفرانس خبری با اشاره به اینکه دیگر مدالش را به هواداران نخواهد داد، تصریح کرد: پسرم حالا هر آن چیزی که دارم را برای خودش برمی‌دارد. او صاحب همه چیز است. در سال ۲۰۰۶ که مدالم را به هواداران دادم پسرم خیلی جوان بود ولی حالا او همه چیز را جمع می‌کند. پیراهن، مدال، ... . پسرم هرآنچه من دارم را قاپ می‌زند.

سرمربی ۵۲ ساله چلسی که پس از به قهرمانی رساندن این تیم در سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ به عنوان برترین مربی فصل لیگ برتر انتخاب شده بود و در کسب این عنوان هت‌تریک کرد، گفت: انتظار کسب این عنوان را نداشتم چون در فصل جاری هیچگاه مربی برتر ماه نشده بودم. به هر حال از اینکه مربی برتر فصل جاری لیگ برتر شدم، خوشحالم. قهرمانی چلسی حاصل تلاش یک باشگاه بود نه تلاش فردی و تعلق به من، دستیارانم، بازیکنانم و هر آن که در این بین با من کار کرده، دارد. رسیدن به قهرمانی با تلاش فردی حاصل نمی‌شود.

مورینیو گفت: کسب عنوان مربی برتر فصل درست مثل خامه روی کیک است ولی من برای خود کیک تلاش می‌کنم. لیگ برتر، کیک واقعی است و قطعاً کسب این عنوان فوق‌العاده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج