۲۰۷۲۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مدیرعامل سایپا توافق با جلالی را تکذیب کرد

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: مدیران این باشگاه برای لیگ پانزدهم با دو مربی معروف و صاحب نام صحبت کرده اند.

ایرنا: ''بیت الله رضایی'' با تکذیب خبر توافق با جلالی گفت: آقای جلالی گزارشی به هیات مدیره داده که بایستی با بررسی آن نتیجه را پیش بینی کرد، او در پایان فصل استعفا کرده و بایستی ببینیم علت این کار چه بوده است ، آیا مشکلات مدیریتی باعث این کار شده است و یا این که بازیکنان و عوامل دیگر دخیل بوده اند.

وی اظهار کرد: به هیچ عنوان صحبت تمدید قرارداد ایشان درست نیست و واقعیت ندارد. رضایی افزود: ایشان در باره مشکلاتی در باشگاه صحبت کرده اند که بایستی برای حل آن این موضوعات ریشه یابی شود ، جلالی استعفا کرده و حتما دلیلی برای این کار خود داشته است.

مدیرعامل باشگاه سایپا بیان کرد: با دو مربی صاحب نام داخلی و یک مربی خارجی صحبت های خوبی انجام داده ایم و تا هفته های آینده تکلیف سرمربی مشخص خواهد شد ، برای لیگ پانزدهم برنامه های زیادی داریم که دوست داریم با کیفیت بالایی آنها را انجام دهیم.

رضایی ادامه داد:صحبت هایی که درخصوص تمدید قرارداد جلالی عنوان شده درست نیست و برای این که متوجه شوید این موضوعات دروغ است بایستی تا شروع لیگ صبر کنید!وی گفت: فعلا نمی توانم از مربیانی که با آنها صحبت کرده ایم نامی ببرم اما همین قدر بدانید که دارای جایگاه خوبی در فوتبال کشور هستند و صاحب نامند.

رضایی در خصوص رفتن جلالی به ارمنستان برای انتخاب بازیکن نیز گفت: ایشان از مدت ها قبل با مربی ارمنی دروازه بان های سایپا در این خصوص برنامه ریزی کرده اند و به هیچ عنوان از سوی باشگاه اعزام نشده اند و بایستی دلیل این کار را از خودشان سوال بپرسید.

مدیر عامل سایپا با تبریک به فرهاد پورغلامی برای حضور در تیم ملوان نیز با جمله ای عجیب گفت: برای پورغلامی شدیدا آرزوی موفقیت می کنم!

رضایی در خصوص حضور در البرز برای لیگ پانزدهم نیز گفت: ما تصمیم خود را گرفته ایم و به احتمال هزار درصد از استان البرز خواهیم رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج