جاباما
۲۰۷۲۸۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

نیلوفر خوش خلق درباره ویژگی‌های همسر خود چه می‌گوید؟

امین حیایی؛ یك مرد خردادی

باهوش بودن متولدین خرداد ماه در بین دیگران زبانزد است تا جایی كه همه آنها را به كنجكاو و نكته‌سنج بودن می‌شناسند. با وجود نزدیك شدن به آدم‌ها از اینكه دیگران سر از كارشان در بیاورند خوش‌شان نمی‌آید و تا حدودی آب زیركاه هستند.

امین حیایی؛ یك مرد خردادی
مجله زندگی ایده آل - شقایق جعفری : باهوش بودن متولدین خرداد ماه در بین دیگران زبانزد است تا جایی كه همه آنها را به كنجكاو و نكته‌سنج بودن می‌شناسند. با وجود نزدیك شدن به آدم‌ها از اینكه دیگران سر از كارشان در بیاورند خوش‌شان نمی‌آید و تا حدودی آب زیركاه هستند. اما از خصوصیات مشترك متولدین خرداد كه بگذریم مردان متولد این ماه آرام، مردم‌دار و خوش صحبت‌اند. ذوق هنری آنها فراوان و قوه تخیل و رویاپردازی‌شان بسیار است.

دو شخصیتی بودن آنها بسیار معروف است به حدی كه پیش‌بینی آنها در لحظه، كار چندان ساده‌ای نیست. امین حیایی متولد این ماه است و از نگاه همسرش، نیلوفر خوش‌خلق تقریبا تمام ویژگی یك مرد خردادی را دارد.

در عصبانیت ترسناك می‌شوند

مرد متولد خرداد صبور، مهربان و آرام است؛ تا جایی می‌توانید روی محبت او حساب كنید. خردادی‌ها با وجود اینكه افرادی محكم و منطقی هستند اما در بیشتر مواقع نیاز به راهنمایی و پشتیبانی نزدیكان‌شان دارند؛ تا جایی كه همین مساله باعث قوت قلب‌شان می‌شود؛ پس زمانی كه با شما حرف می‌زنند، شنونده خوبی برای‌شان باشید. زرنگی و آدم شناسی از مشخصات مهم دیگر متولدین این ماه است. آنها در انتخاب شریك كار و زندگی بسیار حساس و ریزبین هستند و گاهی بیش از حد مته به خشخاش می‌گذارند و موفق هم نمی‌شوند.

امین حیایی؛ یك مرد خردادی

نیلوفر خوش‌خلق در باره شریك زندگی‌اش می‌گوید: «از ابتدا تا به امروز خارج از فعالیت‌های هنری و شغلی‌ كه با هم داشتیم تقریبا در تمام تصمیمات و داستان‌های مهم مشترك‌مان با هم همفكری و انتخاب داشته‌ایم. علاقه‌ای كه امین به مشورت دارد همیشه برایم دلنشین است چرا كه احساسی از امنیت و اعتماد را به من القا می‌كند. او در بحث‌ها كاملا منطقی است و به معنای واقعی شریك است اما عصبانیت‌هایش هم در كار یا شرایط سخت واقعا ترسناك است؛ گرچه این عصبانیت دیر به دیر اتفاق می‌افتد.»

خوش‌صحبت و محبوب

اگر در بین عزیزان‌تان مردی خوش‌مشرب و معاشرتی می‌شناسید كه با خوش سر و زبان بودنش زبانزد خاص و عام است شك نكنید كه او خردادی است. متولدین این ماه عاشق جمع‌های دوستانه و ‌مهمانی‌های خانوادگی هستند و از آنجاكه انعطاف‌پذیری خوبی در برخورد با دیگران دارند با هر تیپ شخصیتی كنار می‌آیند. مسافرت رفتن با آنها لذت‌بخش‌ترین كار دنیاست؛ اگر چه باید منتظر غرها و كنایه‌های گاه و بیگاه آنها باشید چون آنها اصولا مو را از ماست بیرون می‌كشند.

اما در عوض مرد خردادی جذاب و خوش‌صحبت است و تشنه معاشرت و گفت‌وگوست و به همین خاطر هم مورد توجه دیگران قرار می‌گیرد و در محافل و مجالس با او گرم می‌گیرند؛ «امین دقیقا در بیشتر دوره همی‌ها شخصیت محبوب جمع است تا جایی كه وقتی در جایی حضور ندارد همه به خوبی جای خالیش را حس می‌كنیم. كلا امین یك جا بند نمی‌شود كه فكر كنم این ویژگی‌اش هم به خاطر خردادی بودنش است. » از طرفی هم باید خودتان را با تغییرات سریعی كه یك خردادی به برنامه‌هایش می‌دهد، هماهنگ بكنید؛ چراكه آنها تصمیمات رعدآسایی می‌گیرند و در انجام آن هیچ چیز مانند تاخیر خشمگین‌شان نمی‌كند.

بدقول و تخیلی

یكی از ویژگی‌های مشترك متولدین خرداد كه خیلی‌ها از آن شاكی‌اند بدقولی‌های گاه به گاه آنهاست. از آنجاكه آنها قوه تخیل بسیار و طبعی تنوع‌پرست و حادثه جو هم دارند، گاهی قول و قرارهایی و وعده و وعیدهایی می‌دهند كه نمی‌توانند به آن عمل كنند و به همین جهت معمولا بدقولی‌های خردادی‌ها از دیگر مردان بیشتر است.

همسر امین حیایی درباره این ویژگی او این طور توضیح می‌دهد: « خیلی پیش آمده كه امین حرفی را بزند و بعد فراموش كند. اما معمولا موضوع آن قدر جدی نبوده كه مشكل‌ساز شود. از طرفی اصلا بدقول هم نیست و قول و قرارهایش را با جدیت پیگیری می‌كند. اما من هم بشخصه از فراموشكار و بدقول بودن متولدین این ماه زیاد شنیده‌ام ولی خب امین از آن دسته نیست.»

با سلیقه ‌و خوش ذوق

در اینكه متولدین این ماه هنردوست و باذوق هستند شكی نیست اما این ویژگی در برخی بسیار پررنگ‌تر از دیگران است. در كارشان زبردستی و مهارت خارق‌العاده‌ای دارند و عاشق ظریف كاری‌های یك اثر هنری‌اند و می‌توانند چندین ساعت خودشان را با آن مشغول كنند. حالا این اثر هنری می‌تواند یك قطعه موسیقی باشد یا یك مجسمه یا نقاشی.

از دیگر مشخصه‌های خردادی‌ها توانایی آنها در انجام چندین كار با هم است؛ ویژگی‌ كه این بازیگر در این سال‌ها به خوبی آن را ثابت كرده است. اما نیلوفر خوش‌خلق درباره این ویژگی همسرش معتقد است: «از زمانی كه امین را می‌شناسم خاطرم نمی‌آید كه او را بیكار دیده باشم. او همیشه با كاری خود را مشغول می‌کند؛ مثلا در كنار بازیگری به نواختن گیتار، ورزش و مطالعه می‌پردازد و به تازگی در كافه وانیل به من هم کمک می‌کند و همیشه وقتش با این كارها حسابی پر است. تا جایی هم كه من می‌دانم خردادی‌ها عاشق بازی‌ها و كارهای فكری هستند و از سكون و تنبلی بیزارند.»

مرموز و تودار

مرد خردادی علاقه دارد كه مرموز جلوه كند؛ تا جایی كه چندگانگی اخلاق و رفتار او در بیشتر مواقع هم به همین دلیل است. اغلب كسانی هم كه با او سر و كار دارند، همیشه گیج و سردرگم هستند كه در دلش چه می‌گذرد و قصد و نیت او چیست. متولد این ماه میلی ندارد كه كسی حتی همسرش یا صمیمی‌ترین دوستش به ضمیر شخصی و خلوت دل او راه پیدا كند. راز درونی‌اش را با هیچ كس در میان نمی‌گذارد؛ پس اگر دوست چنین مردی هستید، بهتر است كه برای گشودن این صندوق اسرار پافشاری نكنید چون معمولا باید او را به حال خود بگذارید.

امین حیایی هم به گفته همسرش گاهی خلوت خودش را می‌خواهد. او می‌گوید: «با اینكه ما لحظات مشترك زیادی داریم اما زمان‌های زیادی هم هست كه امین را ساكت و در فكر فرو رفته می‌بینیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج