۲۰۷۲۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کلوپ: من ارواح را احضار کرده‌ام

کلوپ گفت: این روزها شما باید هرآنچه که یک عده احمق در توییتر می‌گذارند را باور کنید. من به استانبول نرفته‌ام و با هیچ باشگاه دیگری مذاکره نکرده‌ام.

روزنامه ایران ورزشی: سایت ESPN نوشت: یورگن کلوپ، مربی دورتموند که قرار است در پایان فصل از جمع زردپوشان جدا شود، همه شایعاتی که این روزها درباره آینده او ساخته شده را تکذیب کرد و گفت با هیچ تیمی وارد مذاکره نشده است و فعلاً ترجیح می‌دهد که تمام تمرکزش را روی دو بازی پایانی دورتموند در فصل جاری، اولی برابر وردربرمن در خانه در هفته آخر بوندس‌لیگا و دومی برابر ولفسبورگ در فینال جام حذفی آلمان، قرار دهد.

هفته پیش برخی از رسانه‌ها اعلام کردند که کلوپ راهی استانبول شده تا با تیم فنرباغچه ترکیه وارد مذاکره شود. این خبر از سوی باشگاه فنرباغچه تکذیب شد اما مدت زیادی نگذشته بود که شایعه جدیدی درباره او شکل گرفت و گفته شد که او با رئال‌مادرید قرارداد بسته است اما کلوپ روی همه این شایعات که فضای مجازی را پر کرده‌اند خط بطلان کشید و به خبرنگاران گفت: «من ارواح را احضار کرده‌ام! این روزها شما باید هرآنچه که یک عده احمق در توییتر می‌گذارند را باور کنید. من به استانبول نرفته‌ام و با هیچ باشگاه دیگری مذاکره نکرده‌ام.»

کلوپ در حال حاضر به چیزی فکر نمی‌کند جز رقم زدن بهترین پایان ممکن برای دوران حضور ۷ ساله‌اش در دورتموند در فصلی که برای زردپوشان خیلی جالب نبود و آنها را تا مرز سقوط به دسته دوم فوتبال آلمان برد. دورتموند در حالی به مصاف وردربرمن می‌رود که می‌داند با کسب یک تساوی هم در این بازی می‌تواند همراه با مربی بعدی‌اش، توماس توخل در لیگ اروپا بازی کند. کلوپ گفت: «من یک بازی خانگی واقعی از دورتموند می‌خواهم. من یک تجربه تمام‌عیار دیگر می‌خواهم. بازی برابر برمن آخرین بازی ماست و هواداران باید از آن لذت ببرند.»

دورتموند در دوران مربیگری کلوپ به یکی از نمایندگان ثابت آلمان در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شده است و دو سال پیش حتی به فینال این رقابت‌ها هم رسید و تنها با قبول شکست برابر بایرن‌مونیخ از رسیدن به قهرمانی بازماند. کلوپ اما معتقد است که افت تیمش در فصل جاری و حضور آن در تورنمنت سطح دوم اروپا در فصل آینده، چهره جدیدی به زردپوشان داده است.

او گفت: «ما در چهار سال گذشته در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته‌ایم و حالا همه می‌‌توانند به اتفاقاتی که برای ما در لیگ اروپا رخ داده است، نگاهی داشته باشند. این یک فرصت بزرگ برای نوشتن داستانی فوق‌العاده از دورتموند در تاریخ است. برای شناختن لیگ اروپا به‌عنوان اتفاقی بزرگ، شما باید درک عمیقی داشته باشید. برای ما راهیابی به این رقابت‌ها یک دنیا است. زمانی که به آگزبورگ باختیم، برای اولین بار باور کردم که اوضاع می‌تواند واقعاً خطرناک شود.»

بعد از باخت یک بر صفر مقابل آگزبورگ در تاریخ چهارم فوریه، دورتموند نقطه عطفی برای نتایج خود در فصل جاری رقم زد و هشت بازی از ۱۴ بازی بعدی‌اش را برد و تنها برابر سه صدرنشین جدول، بایرن مونیخ، بوروسیا‌مونشن‌گلادباخ و ولفسبورگ باخت.

کلوپ ادامه داد: «من بی نهایت از بازیکنانم به خاطر اینکه دیگر در نبرد فرار از سقوط قرار نداریم تشکر می‌کنم و حتی اگر نتوانستیم به لیگ اروپای فصل آینده راه پیدا کنیم هم دنیا به پایان نمی‌رسد. البته اگر این کار را انجام دهیم بهتر می‌شود.»

مربی پیشین ماینتس از هواداران دو آتشه معروف دورتموند خواست که از مردان او برای کسب نتیجه‌ای قابل‌قبول برابر وردربرمن حمایت کنند. او گفت: «مساله این است که استادیوم پر از نوستالژی باشد. قبل از اینکه دورتموند را ترک کنم یک خداحافظی کوتاه با هواداران خواهم داشت.»

کلوپ برای آخرین بازی‌اش به‌عنوان مربی دورتموند در بوندس‌لیگا، اکثر بازیکنان خود را در اختیار خواهد داشت. متس هوملس که بازی هفته پیش را برابر ولفسبورگ به دلیل مصدومیت از دست داد به تمرینات برگشته است. رومن وایدنفلر هم که آینده‌اش در دورتموند هنوز مشخص نیست می‌تواند از دروازه دورتموندی‌ها محافظت کند. سباستین کا هم به نظر می‌رسد که بتواند قبل از اعلام بازنشستگی‌اش آخرین بازی خود را برای دورتموند انجام دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج