۲۰۷۳۷۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

برنامه روحانی در سفر به غرب تهران چیست؟

استاندار تهران گفت: رییس جمهوری در هیجدهمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید روز سه شنبه پنجم خرداد میهمان مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در غرب استان تهران خواهد بود.

ایرنا: سید حسین هاشمی روز شنبه در نشست خبری تشریح برنامه های سفر رییس جمهوری به شهرستان های غرب استان تهران افزود: دکتر روحانی در آغاز این سفر با حضور در مجموعه ورزشی شهید ثمری با مردم این سه شهرستان دیدار و در جمع آنان سخنرانی خواهد کرد.

وی اظهار کرد: مجموعه ورزشی شهید ثمری در حد فاصل سه شهرستان ملارد، شهریار و قدس واقع شده که به عنوان بهترین مکان برای حضور مردم این سه شهرستان به منظور دیدار با رییس جمهوری انتخاب شده است.

وی با اشاره به اینکه سفر کاروان تدبیر و امید به استان تهران متفاوت از دیگر سفرهای استانی دولت برگزار خواهد شد، افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده رییس جمهوری در چهار تا پنج مرحله به تمامی شهرستان های استان تهران سفر کرده و با مردم این مناطق از نزدیک دیدار و گفتگو می کنند.

مجموعه تجاری، اسلامی اندیشه در هیجدهمین سفرهای استانی در غرب استان تهران مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید برکات بسیاری برای مردم در مناطق مختلف کشور به همراه داشته، تصریح کرد: به طور قطع سفر رییس جمهوری به استان تهران به یکی از باشکوه ترین سفرهای استانی کاروان تدبیر و امید تبدیل خواهد شد.

هاشمی با اشاره به رای قاطع و حداکثری مردم شهرستان های شهریار، ملارد و قدس در انتخابات ریاست جمهوری ۲۴ خرداد سال ۹۲ برای انتخاب دکتر روحانی، افزود: برهمین اساس دراین سفر شاهد استقبال باشکوه و بی نظیر مردم این سه شهرستان از رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید خواهیم بود.

استاندار تهران در خصوص ویژگی های سفر رییس جمهوری به این استان گفت: مسایل و مشکلات موجود در سه شهرستان ملارد، قدس و شهریار با برش شهرستانی به اطلاع رییس جمهور رسیده و به طور قطع این سفر موجب رفع بسیاری از مشکلات و فراهم شدن زمینه رشد و توسعه منطقه خواهد شد.

وی با اشاره به برکات سفر استانی رییس جمهوری گفت: در سفر دولت تدبیر و امید به شهرستان های غرب استان تهران علاوه بر آشنایی رییس جمهوری با مسایل این منطقه از استان، اطلاعات مختلف شهرستان های غرب استان در زمینه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در اختیار رییس دولت قرار می گیرد.

استاندار تهران ادامه داد: سفر هیات دولت به استان موجب می شود طرح ها و برنامه هایی که ممکن است در بودجه های سنواتی به سختی گنجانده شود با سفر رییس جمهوری منظور شده و استان تهران از برکات سفر کاروان تدبیر و امید بهره مند می شود.

هاشمی تقارن سفر رییس جمهوری به استان تهران با اعیاد بزرگ شعبانیه را موجب خیر و برکات فراوان برای استان دانست و گفت: بهره برداری از مجموعه تجاری، اسلامی اندیشه که با معماری ایرانی اسلامی ساخته شده و بازدید از یک مجموعه تولیدی کشاورزی از جمله برنامه های دکتر روحانی در سفر به شهرستان های ملارد، قدس و شهریار است.

استاندار تهران تصریح کرد: دیدار با ائمه جمعه، فرمانداران و مسوولان سه شهرستان و همچنین برگزاری نشست خبری از دیگر برنامه های سفر رییس جمهوری به شهرستان های غربی استان تهران است.

هاشمی افزود: توسعه مراکز درمانی و بیمارستانی با توجه به کثرت جمعیت شهرستان های غرب استان، موضوع تصفیه فاضلاب، تامین آب شرب مصرفی و مورد نیاز منطقه و ایجاد و توسعه فضا و زیرساخت های ورزشی و همچنین توسعه شبکه حمل و نقل و ناوگان عمومی از جمله مهم ترین مطالبات مطرح شده در جریان سفر رییس جمهوری به شهرستان های ملارد، قدس و شهریار است.

* راه اندازی سامانه ارتباطی مردم با رییس جمهوری در آستانه سفر هیجدهم

استاندار تهران گفت: سامانه ارتباط تلفنی مردم با رییس جمهوری(سامد) با حضور یک هزار و ۵۰۰ اپراتور به منظور دریافت نظرات، پیشنهادت و مطالبات مردم شهرستان های غربی استان تهران و ارائه این مطالب به رییس جمهوری طراحی و راه اندازی می شود.

هاشمی افزود: برهمین اساس مردم شهرستان های قدس، ملارد و شهریار می توانند از طریق شماره تلفن ۱۱۱ با این سامانه ارتباط برقرار کنند.

استاندار تهران با بیان اینکه سفر رییس جمهوری به استان تهران در قالب چهار یا پنج سفر طراحی شده، گفت: در پایان این سفرها ، جلسه شورای اداری استان با حضور رییس جمهوری تشکیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: تشکیل جلسه شورای اداری استان با حضور رییس جمهوری و دیدار با خانواده های معظم شاهد، نخبگان، کارآفرینان و اندیشمندان استان تهران نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده در پایان سفر رییس جمهوری به شهرستان های استان تهران است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج