۲۰۷۳۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کریمی: باید مجسمه محجوب را بسازند

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: برای حفظ ملوان در لیگ برتر ۵۰۰ میلیون تومان پاداش دریافت می‌کنم.

خبرگزاری فارس: فیروز کریمی در گفت‌وگو با شبکه باران در مورد شرایط لیگ چهاردهم گفت: باید از سازمان لیگ تشکر کنم که به بهترین شکل بازی‌ها را برگزار کرد. با توجه به فشردگی مسابقات تیم ملی سازمان لیگ به خوبی از پس مسابقات برآمد و در لیگ جوانگرایی هم انجام شد از نظر فنی هم شاهد بازی‌های خوبی بودیم دو تیم پرطرفدار تهرانی نتوانستند در جمع ۵ تیم اول باشند در حالی که همیشه جزو تیم‌های بالای جدول بودند. این نشانگر سطح کیفی بالای مسابقات است تیم نفت تهران هم سوم شد.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن و سپاهان هم در نیم فصل اول شرایط مناسبی نداشتند اما در نیم فصل دوم شرایط خوبی پیدا کردند. دعوت ۵۰ بازیکن به تیم ملی هم نشان‌دهنده این است که افراد شایسته به تیم ملی دعوت شدند. یکی دیگر از نشانه‌های بارز لیگ چهاردهم این بود که تعدادی چهره به تیم ملی دعوت شدند. در مورد داوری‌ها هم باید بگویم برخی از آن متضرر شدند و برخی هم سود بردند اما به عقیده من داوری‌ها از نظر کیفی سطح بسیار بالایی داشت و لیگ چهاردهم نسبتاً لیگ موفقی بود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی در مورد اینکه چه شد که برای ۱۳ مسابقه پایانی به ملوان آمد، گفت: دلایل متفاوتی داشت علاقه من به ملوان که یک تیم ریشه‌دار و قدیمی است، علاقه ویژه‌‌ای که به مردم خوب انزلی در این سال‌ها داشتم زیرا همواره با تیم‌هایی که به ملوان می‌آمدم مورد استقبال قرار می‌گرفتم و همواره مورد حمایت مردم خوب انزلی بودم. آشنایی قبلی من با سیروس محجوب هم یکی دیگر از دلایل مهم بود. محجوب از دوستان قدیمی من است و با او روابط خانوادگی داشتیم. زمانی هم که در استقلال اهواز بودم و با یک پرچم کمک‌داور قهرمان نشدیم تیم ما ۱۰ روز در کویت میهمان سیروس محجوب بود. نصرت ایراندوست هم یک کادر فنی خوب انتخاب کرده بود با توجه به این شرایط فهمیدم که امکان دارد بتوانیم ملوان را در لیگ حفظ کنیم.

وی با اشاره به قراردادش گفت: با محجوب قرار گذاشتم حقوق ماهیانه بگیریم و اگر تیم در لیگ برتر ماند شرایط به یک شکل باشد و اگر به پلی‌آف رفت و در لیگ برتر ماند شرایط به گونه‌ا‌ی دیگر باشد من برای تأمین هزینه‌های روزمره‌ام ماهی ۱۰ میلیون تومان حقوق درخواست کردم و با توجه به اینکه تیم بدون حضور در پلی‌آف در لیگ برتر ماند ۵۰۰ میلیون تومان پاداش گرفتم و ۱۰۰ میلیون تومان از این مبلغ هم جزو پاداش است من قبلاً به کارهای تجاری کاسبی می‌گفتم اما از زمانی که با محجوب آشنا شدم با کلمه بیزینس آشنا شدم و من هم بیزینس‌من شدم که البته از این پول هم نقدی نبوده است و در نهایت به لطف خدا و کمک بازیکنان و کادر فنی تیمی که ۶ امتیاز کمتر از نفت مسجد سلیمان داشت در لیگ برتر ماند. محجوب هم برای ما سنگ تمام گذاشت.

وی در مورد اینکه چرا قبول نکرد برای فصل آینده در ملوان بماند، گفت: ابتدا باید از همه اعضای کادر فنی تیم تشکر کنم و همچنین از رضا مطلبی که کنارمان بود. محجوب قرارداد مکتوبی به من داد آن قرارداد هنوز هم ضمانت اجرایی دارد اما باید برای اجرای آن تفاهم داشته باشیم که من به دلیل مشکلات خانوادگی امکان حضورم در ملوان وجود ندارد البته گلایه‌هایی هم از محجوب دارم هرچند او در مسائل فنی دخالت نمی‌کرد و من هم در مسائل مدیریتی او دخالتی نداشتم.

کریمی با اشاره به گلایه‌ای که از محجوب داشت، گفت: روز آخر وقتی در لیگ برتر ماندیم من و رضا مُطلبی در نشست خبری بودیم که محجوب در رختکن ۱۰۰ سکه ربع بهار آزادی را به عنوان پاداش به پژمان نوری داد تا آنها را پخش کند و در آن شور و هیجانی که وجود داشت سکه‌ها را به مربیان نداد که این کار را انجام بدهد و به یک بازیکن سکه‌ها داده شد هرچند که آن بازیکن قدیمی باشد این کار غیرقابل اغماض بود و باعث گلایه‌مندی من شد. البته من به خاطر این موضوع نیست که از ملوان می‌روم بلکه مشکلات خانوادگی اجازه نداد در خدمت ملوان باشم از نظر آب و هوایی هم حضور در شمال برای حنجره‌ام خوب نیست و دکتر صحبت‌هایی کرد که من ترسیدم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی افزود: رویم نشد که به طور مستقیم به محجوب بگویم در ملوان نمی‌مانم گفتم به استراحت نیاز دارم. در عالم رفاقت من تا به حال به او نه نگفته‌ام او هم به من نه نگفته است. امروز هم اصرار داشت من در ملوان بمانم اما به او گفتم که باید استراحت کنم.

کریمی در مورد اینکه فصل آینده در ملوان خواهد بود یا نه، گفت: خودم نیتم این است که از ملوان جدا شوم با این اوصاف باید ببینیم چه پیش می‌آید من دلایلم را به طور مکتوب به ایشان خواهم گفت اگر قبول نکرد در خدمتش هستم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی در مورد اینکه تفاوت قرارداد مبلغ بازیکنان ملوان در این فصلی که گذشت زیاد بود، گفت: بله، من تا حدی مسئله را قبول دارم الگوی انتخابی ما در نیم فصل دوم باید فرزاد حاتمی باشد ۶ گل زد دو سه پاس گل داد یک پنالتی را نزد برای نیم‌فصل دوم او ۱۰۰ میلیون تومان گرفت و با توجه به اینکه بخواهیم برای یک فصل قیمتش را حساب کنیم ۲۰۰ میلیون تومان دستمزدش می‌شد و با آپشن‌های دیگر به ۳۰۰ میلیون تومان می‌رسد این قرارداد فرزاد حاتمی است که گل سرسبد کار ما بود.

کریمی درمورد اینکه نسبت به مبلغ بازیکنان حساس است، گفت: بله، فرزاد حاتمی و محمد آبشک می‌خواستند قرارداد ۴۰۰ میلیون تومانی امضا کنند اما من این اجازه را به آنها ندادم حتی قرارداد‌شان در هیأت فوبتال ثبت شده بود اما من موافقت نکردم با اینکه بازیکنان خودم بودند این کار را کردم اما هر چیزی حساب و کتاب دارد. روح‌الله عرب و فؤاد آقایی هم با ما بودند آقایی بازی کرد اما روح‌الله عرب مصدوم شد و بازی نکرد که من به شوخی می‌گفتم محمد حبیبی او را چشم کرده اما این فقط شوخی بود زیرا حبیبی از سادات است.

وی در مورد محرومیت دو و نیم ساله خود در فوتبال گفت:‌ من به دلیل اعلام نظریه شخصی خودم دو و نیم سال محروم شدم که ۱۰۰ درصد در حقم اجحاف بود بی‌دلیل و بی‌گناه محروم شدم. فرهاد کاظمی در فدراسیون گفت مگر نمی‌گوید آبروی من در میان است آبروی من اشکال ندارد هرچه می‌خواهید بگویید اما بی‌دلیل و تنگ‌نظر بودند طبق همان نظریه که اگر نمی‌توانید بالا بروید دیگران را به پایان بکشید ف.ک ها در این فصل تیم‌هایشان را در لیگ برتر نگه داشتند و لیاقت و شایستگی خود را ثابت کردند اما ظاهراً برخی نمی‌خواهند شایسته‌سالاری حاکم باشد من از آنها نمی‌گذرم در آن دنیا هم از آنها گذشت نمی‌کنم.

وی در مورد دلسرد شدن اسپانسرها و سرمایه‌گذاران در فوتبال گفت: باید قدر اسپانسرها و افراد عاشق فوتبال را دانست من یک روز به خانواده محجوب گفتم او قاطی کرده است زیرا کسی که دست در جیبش می‌کند و ۱۰ میلیارد هزینه می‌کند باید قدرش را دانست اما او نه تنها مورد تفقد قرار نمی‌گیرد بلکه به او فحاشی هم می‌کنند و مورد بی‌مهری قرار می‌گیرد. محجوب باید در ویژگی‌های خودش تجدیدنظر کند من که ۱۰ میلیارد تومان ندارم اما اگر به ما بگویند ۱۰۰ میلیون بده تا تیم به فینال جام جهانی برود من این کار را نمی‌کنم بنابراین باید تندیس و مجسمه محجوب را بسازند و در میادین بگذارند. وقتی محجوب نبود ما لنگ یک لیوان آب بودیم اگر کسی بهتر از او می‌تواند تیم را اداره کند بیایید و من ملوان را به او می‌دهم از طرف رفیق ۳۰ ساله‌ام این مسئله را امضا می‌کنم و می‌دانم محجوب امضای من را قبول می‌کند اگر کسی بهتر می‌تواند ملوان را اداره کند جلو بیایند او تک و تنها است در حالی که نهادها و وزارتخانه‌ها در تأمین هزینه‌ها مانده‌اند او یک نفره بار را به دوش می‌کشد و در نهایت مورد کم لطفی هم قرار می‌گیرد.

کریمی در مورد اینکه چرا بعد از چند بازی درخشان ملوان دچار رکود شد، گفت:‌ ما سه بازی در یک هفته انجام دادیم زحمت تیم هم روی دوش ۱۲ نفر بود و مدام می‌گفتند تعویض کنید اما دست ما بسته بود من می‌گویم هواداران باید صبوری به خرج بدهند هر مربی که می‌خواهد بیاید شاید اگر پای صحبت مربیان قبلی هم می‌نشستیم آنها هم حرف‌هایی برای گفتن داشتند ما دچار بدشانسی هم شدیم باید فولاد، پیکان و تراکتورسازی را می‌بردیم در بازی با پیکان در دقیقه ۹۱ پنالتی شد یک جاهایی بد آوردیم و یک جاهایی هم خوب آوردیم.

وی در مورد اینکه تیم فصل آینده‌اش چه تیمی خواهد بود، گفت: با چند تیم صحبت کرده‌ام اما اجازه بدهید این امانت پیش ما بماند.

کریمی در مورد اینکه تمایل دارد در اول فصل تیم بگیرد یا در اواسط فصل کار کند، گفت: نه، دوست دارم از ابتدای فصل تیم داشته باشم البته در اواخر فصل هم فشاری به اندازه فشار قبر را تحمل کردیم. در نهایت باید از تمامی پیشکسوتان و اهلی رسانه تشکر کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج