۲۰۷۴۴
۲۲ نظر
۵۰۰۷
۲۲ نظر
۵۰۰۷
پ

دروازه‌بان پیشین تیم ملی ممنوع‌الخروج شد

۵۴ ضربه شلاق برای عابدزاده!

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم ملی در راه صعود به جام جهانی ۱۹۹۸ بود، به دلیل شکایت یک پزشک ممنوع الخروج و به تحمل ۵۴ ضربه شلاق محکوم شد.

مهر: دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم ملی در راه صعود به جام جهانی ۱۹۹۸ بود، به دلیل شکایت یک پزشک ممنوع الخروج و به تحمل ۵۴ ضربه شلاق محکوم شد.

احمدرضا عابدزاده با تایید این خبر گفت: روز اول فروردین قصد سفر به آمریکا و دیدن پسرم پس از یکسال را داشتم که در فرودگاه متوجه شدم ممنوع الخروج هستم و وقتی پیگیری کردم فهمیدم به تحمل 54 ضربه شلاق نیز محکوم شده ام.

وی با بیان اینکه در همان روز گذرنامه ام را گرفتند در مورد دلیل این اتفاق گفت: من سال ۷۲ و در دیدار تیم ملی ایران برابر چین تایپه دچار مصدومیت شدید شدم و پایم را به تیغ جراحان سپردم که دکتر مددی این عمل را انجام داد اما پایم کوتاه و بلند شد و پزشکان آلمانی تایید کردند که مقصر این اتفاق پزشک جراح بوده است.

احمدرضا عابدزاده خاطرنشان کرد: چند بار برای مداوای پایم به آلمان رفتم و به پزشکان زیادی مراجعه کردم اما متاسفانه مشکل پایم حل نشد و همین عمل اشتباه من را از فوتبال دور کرد. پزشکان آلمانی هم تاکید کردند اگر این پزشک در آلمان مرتکب چنین اشتباهی می شد قطعا بدترین برخوردها با وی صورت می گرفت.

دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران افزود: به خاطر مصاحبه ای که با یکی از روزنامه های کشورمان انجام دادم دکتر مددی از من شکایت کرد که ظاهرا احضاریه سه بار به آدرس دیگری رفته است و پلاک مغازه من در احضاریه اشتباه خورده بود.

وی ادامه داد: برای من جای تعجب دارد که چطور بدون اینکه بنده در جریان باشم یا به دادگاه بروم برایم حکم صادر شده است و علاوه بر ممنوع الخروج بودن باید 54 ضربه شلاق را هم تحمل کنم. سوال من از آقایان مسئول این است که آیا پیدا کردن احمدرضا عابدزاده در این مملکت کار سختی بود که یک بار هم احضاریه به دست من نرسید؟

عابدزاده خاطرنشان کرد: واقعا اگر یک فرد غیر ورزشی هم بود آقایان اینگونه با او برخورد می کردند و چنین حکمی برایش صادر می کردند. من سالها برای شادی دل این مردم تلاش کردم و زحمت کشیدم اما از زمانی که تیم ملی را به جام جهانی بردم اینگونه با من برخورد می شود و نامهربانی های زیادی را دیده ام و بدترین برخوردها با من صورت گرفت.

وی افزود: بسیاری از مردم تهران و حتی کشور می دانند که مغازه من کجای خیابان شریعتی است اما آقایان مسئولان نمی توانستند این مغازه را پیدا کنند و احضاریه را به دست خودم برسانند؟ آیا این درست است که یک قهرمان ملی و کسی که برای این فوتبال زحمت کشیده است را به 54 ضربه شلاق محکوم کنند و با او اینگونه برخورد کنند؟

احمدرضا عابدزاده در پایان گفتگویش گفت: صبح روز یکشنبه به دادسرای اجرای احکام در میدان ارگ می روم تا پیگیر این پرونده باشم. مطمئن باشید تا انتهای این پرونده خواهم رفت و خسارت همه اتفاقاتی که در این چند روز برایم افتاده است را از آنها می گیرم. اما مردم بدانند که این آقایان چطور با کسی که برای این فوتبال زحمت کشیده است برخورد می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن71

      واقعا جای تاسف داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • meshki push

      متأسفم
      واقعا چرا
      ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      باهم بگیم ایران ای وطنم دوست دارم
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • meysam

        چیش رو دوست داشته باشیم ؟

      • meshki push

        من موندم چکار کنم !!!
        عجیب مطلب رو روشن مینویسم چاپ نمیشه
        بطور غیر مستقیم مینویسم
        لایک منفی میدن یا بعضی از دوستان
        گیرندشون ضعیفه
        !!!!!!!!

    • جنگجوی نااشنا

      عجب !

    • بدون نام

      فوتبال مفت كه بازي نكردي

    • زهرا

      عججججججب. آرزوی موفقیت برای آقای عابد زاده رو داریم. اون پزشک هم حقشه که خسارت بده.

    • حميد 2

      عابدزاده را همه ميشناسند متاسفم واسه مسؤلین كه با يك قهرمان اينجورى رفتار ميكنند

    • helma

      motasefam nashenas !to az hamon adamaye hasode to befarmaeid shami,masale asli ro vel kardi ,chasbidi be poli ke migerefte!ta besoze cheshme hasod.mesle inke to hanoz gire in parti bazihaye edareie nayoftadi!harmoge oftadi yade abedzade biyoft!

    • امید

      من آقای عابد زاده رو خیلی دوست دارم هم وقتی که تو تیم استقلال بازی میکرد و هم وقتی که توی تیم ملی بازی می کرد حرکات روحیه بخش اون توی ملبورن رو هیچ ایرانی فراموش نمی کنه.
      ولی باید بگم آقای عابدزاده شما با تمام افتخاراتی که برای این مملکت کسب کردی در برابر قانون با همه مردم دیگر برابری و افتخارات شما هیچ حقی برای شما ایجاد نمی کند تازه اگه درست بشینیم و حساب کنیم و میزان اشتباهات شما در بازیهای ملی که باعث ناکامیها و بعضا مشکلاتی برای تیم ملی و به قول خودتون فوتبال این مملکت شده رو در نظر بگیریم شاید افتخارات ملی شما زیادهم به چشم نیایند (داستان دستکشتون توی جام جهانی رو که فراموش نکردین).
      در زمینه باشگاههی هم که هر جا بازی کردین پولشو گرفتین هر وقت هم که یک جا بیشتر پول دادن سریع پیراهن وعشق به تماشاچیان و طرفداران و همه و همه رو خیلی راحت فروختید و اسمش رو هم گذاشتید حرفه ای گری و فوتبال حرفه ای.
      ولی از این حرفا که بگذریم آقای عابدزاده فکر شو بکن تو که آدم معروفی هستی و به قول خودت افتخار برای فوتبال کسب کردی توی این موقعیت گیر افتادی خدا رو شکر کن که روزنامه ها و خبرنگارا دنبالت راه می افتن و می تونی حرف بزنی و حرفت هم پخش می شه و بعدش هم یک موجی راه می افته و مشکل تو حل میشه حالا یا حق با تو هست و بهش می رسی و یا حق با تو نیست و با ریش سفیدی و دستای پشت پرده بهش می رسی (البته این قسمت رو منظورم شخص تو نیست منظورم همه فوتبالیستا است ماجراهای سریالی آقای ش-ر رو که فراموش نکردین) ولی خودت رو بذار جای اینه همه آدم گمنام تو این مملکت که این مشکلات برای اونها هم پیش میاد و کسی گوشش به حرفشون بدهکار نیست و تا بیان بفهمن چی شده بعضی از دکترای کلی زیر میزی ازشون میگیرن و بعد هم اگه خوب نشدن خواست خدا بوده .... بگذریم.
      حالا آقای عابد زاده اگه میخواهی ادای افتخار ملت بودن در بیاری بجای این جور حرف زدن و منت سر مردم گذاشتن از این موقعیت دیده شدن تو جامعه بهره بگیر و نه زیاد ولی بعضی وقتا هم بشو زبان اونهایی که دیده نمی شن عزت زیاد

      پاسخ ها

      • خودم

        حرف حق پاسخ نداره.
        من موافقم، مخصوصا با پاراگراف آخر.

      • naghme

        منم باهاتون مواقفم.
        ممنون که نشون میدید هنوز هم هستن ادمای که جرعت گفتن حقیقت رو دارن.
        مطمعنم این حرف اکثر کساییه که این خبر رو میخونن. ولی.....

      • milad

        چه نظر بي ربطي
        مگه هركس كه افتخار كسب مي كنه تا زماني كه افتخار كسب نكرده گل نخورده يا حاشيه نداشته؟
        شما كه ميگين عابدزاده پول گرفته مگه 12 سال پيش كه بازي ميكرد تو فوتبال پول بود؟
        خب دستكشش تبليغات داشت،بنظر شما كار بدي كرده؟شما الان برين ببينين فوتباليست هاي امروزي چه كارهايي كه نمي كنن.واقعآ بايد كج بريم ولي درست حرف بزنيم
        شما كه انتظار نداري كسي كه يك روز دروازبان و كاپيتان تيم مليت بوده بره شلاق بخوره.
        شما حتما بازي پلي آف با ژاپن رو هم يادتون مياد كه با چه تعصبي بازي كرد.
        اينم بدونين هيچ كس تا الان بخاطر توهين به ديگران شلاق نخورده مطمعا باشين.

      • meshki push

        خیلی پر حرفی آقا امید

    • rasool

      ضمن تائید مطالب اقای امید
      ملت و دولت هم کم برای شما نگذاشتند
      لطف کنید بجای اینکه قانونرا زیر سوال ببرید مقداری هم از خودتان بپرسید ایا در این رابطه عابد زاده اصلا مقصر نبوده
      من پیشنهاد می کنم
      شما بروید و در امریکا زندگی کنید

    • حامد

      فقط ما میتونیم بگیم چشم ودیگر هیچ

    • ایرانی

      عابدزاده خوب فهمید که اونهمه زحمت و تلاشش لایق این فوتبال نبوده حیف که دیر متوجه شد

    • دیجی

      آقای عابد زاده حالا منظورت اینه که به خاطر افتخاراتی که کسب کردی از جرمت چشم پوشی کنن.قانون برای همه یکسان است.

    • aida

      من چندین بار شبها بالاجبار برای تهیه غذا به مغازه عابدزاده مراجعه کردم برخورد ایشان با خانمها فوق العاده زشت و زننده است و حرفهایی که در مورد خانمهایی که به مغازه ایشان می آیند ...... نگم بهتره. خلاصه اینکه ایشون به نوعی می خوان انتقام بدی هایی که در حقشون شده را از دیگران بگیرن. ولی از ته دلم از اینکه اینجوری ناراحته خوشحالم چون خودش واقعا خیلی هارو ناراحت کرده عابدزاده بدون که دنیا داره مکافاته پس ساندویچ مونده نده دست مردم که وقتی ام می گن موندس بگی همینیکه هست... پس الان هم برای شما این جمله مصداقه همینیکه هست

    • Reza

      هزار حيف براى عابدزاده

    • رضا

      نظرات این ملت جو گیر خوندن داره به جان خروس تو باغمون
      هرکس یه نظر متفاوت میده یهو تا چند تا کامنت همه باهاش موافقت میکنن تا اینکه یکی پیدا بشه جهت باد رو عوض کنه

    • bahram

      میدونم چی بگم ولی اینو میدونم قانون برا همه یکجوره وقتی معاون رییس جمهور باید برا پاره ای توضیحات بره دادگستری شما که جای خود دارین زحمت کشیدین برا مملکت دست درد نکنه ولی توقع نداشته باشین همه کارشون ووظیفه شون را رها کنند ودنبال شما بگردن درسته فردی سر شناسین ولی توقع نداشته باشین چون سر شناسین افراد جورتونو بکشن
      در پناه حق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج