۲۰۷۴۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گواردیولا: فصل بعد قوی‌تر می‌شویم

سرمربی بایرن مونیخ می‌گوید فصل آینده تیم قوی‌تر را راهی مسابقات خواهد کرد. او تاکید کرد که تا پایان قراردادش در بایرن باقی می‌ماند.

خبرگزاری ایسنا: بایرن مونیخ سرانجام بعد از سه شکست پیاپی در رقابت‌های بوندسلیگا رنگ پیروزی را دید و توانست در هفته پایانی با دو گل برابر ماینتس به پیروزی برسد تا با خاطره خوبی فصل را به پایان برساند. البته بایرن مونیخ پیش از این قهرمانی خود را در فصل جاری نهایی کرده بود و دیدار این تیم در هفته‌های پایانی کاملا تشریفاتی بود.

بایرن در فصل جاری امیدوار بود تا با پپ گواردیولا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد اما این تیم برابر بارسونا تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت تا گواردیولا در ماموریت دوباره خود ناکام ماند.

خبرهایی درباره جدایی گواردیولا از بایرن بعد از پایان فصل جاری به گوش می‌رسید اما این مربی اسپانیایی تاکید کرد که فصل آینده را نیز در بایرن می‌ماند. او گفت: فصل بعد هم در بایرن باقی می‌مانم چرا که یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارم. می‌خواهیم فصل بعد قوی‌تر از الان باشیم تا بتوانیم رضایت هواداران خود را به دست آوریم.

او ادامه داد: در فصل جاری مشکلات بسیار زیادی داشتیم. بسیاری از بازیکنان خود را به خاطر آسیب دیدگی در دیدارهای حساس در اختیار نداشتیم. امیدوارم که این بازیکنان هر چه سریع‌تر به شرایط بازی برسند. می‌خواهم از همه بازیکنان و کسانی که به ما کمک کردند تشکر کنم. تشکر ویژه‌ای همه از هواداران دارم که نهایت حمایت را از ما کردند.

گواردیولا در پایان سخنان خود گفت: من امید زیادی به فصل آینده دارم. امیدوارم که بهترین ترکیب را روانه مسابقات کنم. فصل آینده هم کار سختی پیش‌رو داریم اما باید به اهدافی که در نظر گرفته‌ایم برسیم و این هدف نهایی ما است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج