۲۰۷۵۳
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

گشت ارشاد و خصوصی رسماً توقیف شدند

سازمان سینمایی سوره‌ي حوزه‌ي هنری با انتشار اطلاعیه‌ای، نمایش دو فیلم «گشت ارشاد» به كارگردانی سعید سهیلی و «خصوصی» به كارگردانی محمدحسین فرح‌بخش را در سالن‌های سينمايي زیرمجموعه‌ي خود در سراسر كشور متوقف كرد.

ایسنا : :سازمان سینمایی سوره‌ي حوزه‌ي هنری با انتشار اطلاعیه‌ای، نمایش دو فیلم «گشت ارشاد» به كارگردانی سعید سهیلی و «خصوصی» به كارگردانی محمدحسین فرح‌بخش را در سالن‌های سينمايي زیرمجموعه‌ي خود در سراسر كشور متوقف كرد.


در متن اطلاعيه‌ي سازمان سينمايي سوره آمده است: «كلید پیشرفت كشور به میزان زیادی دست سینماگران است، چراكه دست‌اندركاران هنر فاخر سینما با توجه به تأثیرگذاری و جهت‌دهی این هنر می‌توانند با تولیدات خود روح امید، شوق پیشرفت، انگیزه‌ي كار و تلاش، اعتماد به ارزش‌های اسلامی و ملی را در جامعه ترویج كنند. (مقام معظم رهبری)

گشت ارشاد و خصوصی رسماً توقیف شدند

رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بارها در سخنان خود به نقش مؤثر سینما در غنای فرهنگی جامعه‌ي اسلامی اشاره فرموده‌اند. همچنان كه ایشان تأكید داشته‌اند سینمایی مورد تأيید است كه روح امید و اعتماد را به كشور تزریق كند. سینماگران ایرانی هم بر این باورند و یكی از رسالت‌های خود را حركت در مسیر رشد و شكوفایی ایران اسلامی می‌دانند.»

در ادامه اين اطلاعيه درباره‌ي حواشي اكران دو فيلم «گشت ارشاد» و «خصوصي» آورده شده است: «در آغاز سال تازه و همزمان با شروع اكران ۹۱، نمایش دو فیلم «گشت ارشاد» و «خصوصی» همراه با حاشیه‌هایی بوده است، موضوع و نوع نگاهی كه در این آثار مطرح شده حساسیت‌هایی را در جامعه به‌وجود آورده است. موج نگرانی‌ها بابت نمایش این دو فیلم در آغاز سال، این روزها به اوج رسیده و طبیعی است كه حوزه‌ي هنری به‌عنوان یكی از نهادهای فرهنگی كه وظیفه‌ي خود را پاسداری از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌داند، ظرفیت نمایش سالن‌های سینمایی خود را در اختیار فیلم‌های ضدارزشی قرار ندهد.

سازمان سینمایی سوره‌ي حوزه‌ي هنری با توجه به فضای موجود و در راستای صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی، نمایش این دو فیلم را در سالن‌های سینمایی خود در سراسر كشور متوقف خواهد كرد.»

سيدعليرضا سجادپور ـ مديركل اداره نظارت و ارزش‌يابي سازماني سينمايي ـ نيز در گفت‌وگويي با خبرنگار ايسنا اعلام كرد، در جلسه‌اي كه شوراي صنفي اكران تشكيل خواهد داد، درباره‌ي جايگزين شدن اين دو فيلم تصميم‌گيري خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مملي

      واقعاً كه....

    • امیر علی

      چه حیف تازه می خواستم برم ببینم میثم خیلی تعریف می کرد از فیلمش می گفت باحاله

    • ساینا

      این صحنه ی فیلم که تو عکسه اخره خنده است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج