۲۰۷۵۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آنچلوتی: احتمال جدایی من کم است

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید خود را از پرونده جدایی کاسیاس تبرئه کرد و واکنش درباره پیوستنش به میلان را به بعد از جلسه با مقامات رئال مادرید موکول کرد.

خبرگزاری فارس: کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در واکنش به شایعه پررنگ جدایی از رئال مادرید و پیوستن به آ.ث میلان تصریح کرد: دوشنبه یا سه شنبه با مقامات باشگاه مذاکره خواهم داشت و پس از آن در این خصوص صحبت خواهم کرد، احتمال جدایی من از رئال مادرید در این لحظه برای من کم است و تلاش اصلی‌ام برای ماندن در رئال مادرید خواهد بود، مگر آنکه اتفاقات دیگری رخ دهد، برای من شفافیت بسیار اهمیت دارد و هواداران نباید نگران چیزی باشند، اگر خودم این را انتخاب کنم قطعا اعلام خواهم کرد و آن را بیهوده به باشگاه ربط نخواهم داد.

وی افزود: رئال مادرید برایم معنی خانه می‌دهد، دوست ندارم مادرید را ترک کنم، مذاکره فردا یا سه شنبه من با مقامات باشگاه بسیار مهم است و پس از آن شفاف‌تر می‌شود در این خصوص صحبت کرد.

آنچلوتی درباره خداحافظی ایکر کاسیاس با رئال مادرید گفت: فضا را طوری جلوه می‌دهند که گویا من در این موضوع دخالت کرده‌ام، نیمکت نشینی‌های کاسیاس به دستور مستقیم من نبوده و مربی دروازه‌بان‌ها تصمیم نهایی را می‌گیرد، در همه تیم‌های حرفه‌ای نیز به همین صورت است. کاسیاس برای من شخصیتی قابل احترام دارد و امیدوارم در همه مراحل زندگیش مثل همیشه موفق باشد.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید ادامه داد:امتیازاتی که مقابل ویارئال و اتلتیک بیلبائو از دست دادیم برایمان گران تمام شد، نباید در بازی‌های مهم و قابل کنترل آنچنان میدان را خالی می‌کردیم، سرنوشت رئال مادرید در اختیار خودش بود و من به عنوان سرمربی تیم مسئول همه ناکامی‌ها هستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج