۲۰۷۵۸۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دلیل استعفای دسته جمعی مدیران فولاد

با وجود درخواست مسئولان باشگاه فولاد و تأکید استاندار خوزستان برای تزریق بودجه به این باشگاه حدود دو هفته است که مسئولان مجموعه فولاد هیچ اقدامی نکرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: پس از نشست مشترکی که حدود دو هفته قبل بین مسئولان باشگاه فولاد خوزستان، استاندار خوزستان، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و مسئولان مجموعه فولاد برگزار شد، مسئولان باشگاه فولاد از مسئولان مجموعه فولاد درخواست کرد که بودجه این باشگاه را هرچه زودتر در اختیارشان قرار دهند تا برای حضور در فصل آتی لیگ برتر مشکلی نداشته باشند.

مسئولان باشگاه فولاد در این نشست حتی عنوان کردند که حاضرند میزان بودجه آنها مانند فصل گذشته باشد و استاندار خوزستان نیز در حمایت از این موضوع از مسئولان مجموعه فولاد درخواست کرد که این موضوع را هر چه زودتر عملی کنند اما تا امروز هیچگونه حمایتی از سوی مجموعه فولاد خوزستان صورت نگرفت و همین موضوع باعث شد تا محمد صیادنژاد رئیس هیئت مدیره، سیف الله دهکردی مدیرعامل باشگاه و محمدعلی فرهادزاده معاون باشگاه فولاد خوزستان از سمت خود استعفا دهند.

حسین ابن‌قاسم، سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان ضمن تأیید این خبر به خبرنگار تسنیم گفت: متأسفانه از صبح امروز طی تماس‌هایی که با مسئولان مستعفی باشگاه داشته‌ایم، هیچکدام پاسخ نمی‌دهند. امیدوارم این مشکل هرچه زودتر ختم به خیر شود، چون زمان به سرعت می‌گذرد و درنهایت این تیم فولاد است که ضرر می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج