جاباما
۲۰۷۶۹۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رشد شدید تمایل به ثروت اندوزی در ایرانیان

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به دنبال انتشار گزارش "حراج کودکان درشمال ایران" گفت: به نظر من چنین موضوعاتی که با شأن و شئون نظام جمهوری اسلامی هیچ سنخیتی ندارد در غالب گزارشات مخفیانه باید به مجلس ارایه شود.

شفاآنلاین: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به دنبال انتشار گزارش "حراج کودکان درشمال ایران" گفت: به نظر من چنین موضوعاتی که با شأن و شئون نظام جمهوری اسلامی هیچ سنخیتی ندارد در غالب گزارشات مخفیانه باید به مجلس ارایه شود.

دکتر عابد فتاحی اظهار کرد: متأسفانه در جامعه شاهد مسائلی هستیم که با شأن و شئون نظام جمهوری اسلامی هیچ سنخیتی ندارند .این قبیل مسایل زائیده در آمد ناکافی،بیکاری، گرانی های اخیر کشورو مقداری اختلاس مدیران است .

وی ادامه داد: در هر صورت ما در همه جای دنیا جامعه فقیر، متوسط و ثروتمند داریم.این درحالی است که اخیرأ در کشور حالتی پیش آمده که بخش قابل توجهی ازمردم می خواهند به مال و ثروت برسند و این ثروت اندوزی در ایرانیان طی ده سال اخیر شدت یافته، که این امر ناهنجاری های بسیار شدید و افت اخلاقی را در پی دارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برخی ازمردم در ایران نسبت به مسائل اسلامی کم توجه شده اند، در حالی که انسان باید حیا کند و از خدا بترسد.ضمن اینکه ما باید نسبت به مسائل اجتماعی و انحرافات اخلاقی، نگران باشیم و حتمأ باید به چنین مسائلی بدون ترس،لرز و وحشت توجه کنیم .زیرا در غیر این صورت و با ادامه یافتن چنین روندی ،ضرر و زیان های بسیار زیادی متوجه ما خواهد شد.

چه نهاد و سازمانی متولی رسیدگی به چنین مسایلی است؟

وی با اشاره به این که برای رسیدگی به ناهنجاری هایی ازقبیل فروش کودکان درگوشه ای ازمملکت که شأن و منزلت ما را زیر سوال می برد، سازمان بهزیستی و کمیته امداد باید به طورمستقیم وارد عمل شوند،گفت: معتقدم که باید گزارش های مربوطه نیز به مجلس ارایه شود تا به چنین مسائل فاجعه با آور بپردازیم وآنهاراحل وفصل نماییم.

وی تأکید کرد: زیرا اهمیت این موضوع از سایر مسائلی که در مجلس دنبال آن هستیم بیشتر است. من فکر می کنم این معضلات و گرفتاری های اجتماعی باید به صورت مرتب در مجلس بیان شود و نمایندگان هم باید به صورت کامل تسلط داشته باشند و در استان ها به واسطه استانداران، فرمانداران و نیروی انتظامی بتوانند این مسائل را به شکل عمیقی رصد کنند تا ریشه هایش خشکانده شود.

مشکل با برنامه های رادیویی و تلویزیونی حل نمی شود

فتاحی خاطرنشان کرد: در حقیقت چنین موضوعی به عنوان یک ناهنجاری اجتماعی فرهنگ سازی می خواهد، بنابراین مبارزه با آن باید عملیاتی باشد.ضمن اینکه با برنامه های تلویزیونی و رادیویی نمی توانیم این مسائل را کنترل کنیم. برای چنین کارهای شرم آور باید کاری کنیم که انسان ها حیا کنند و در غیر این صورت باید در معرض قانون قرار بگیرند تا بترسند و دیگر این کارها را انجام ندهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج