۲۰۷۷۹۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

کاویانپور: پرسپولیس دست پُر برمی‌گردد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که این تیم می‌تواند از بازی برگشت برابر الهلال در ریاض با دست پر به تهران برگردد.

خبرگزاری تسنیم: حامد کاویانپور در مورد بازی روز سه‌شنبه پرسپولیس و الهلال در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در بازی رفت بازیکنان پرسپولیس بسیار سنگین بودند و می‌شد خستگی را در پاهای آنها دید اما در همین شرایط هم تیمِ برانکو در فاز دفاعی عالی کار کرد و شکننده نبود.

«برای بازی برگشت با الهلال بازیکنان پرسپولیس باید ریکاوری خوبی انجام دهند»، وی با بیان این جمله افزود: اگر پرسپولیس بتواند تا سه‌شنبه ریکاوری خوبی انجام دهد و بازیکنان سرحال شوند این تیم می‌تواند دست پُر به تهران برگردد. واقعیت این است که نتیجه یک بر صفر در بازی رفت نمی‌تواند نتیجه مطمئنی باشد اما الهلال این توانایی را ندارد که برای پرسپولیسِ سرحال مشکلی ایجاد کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود:‌ نسبت به بازی برگشت با الهلال خیلی امیدوار و خوش‌بین هستم، چون می‌دانم استرس بازیکنان الهلال برای بازی برگشت خیلی بیشتر از پرسپولیس است و همین مسئله می‌تواند به تیم برانکو کمک کند. البته این مسئله دلیل نمی‌شود که بازیکنان بخواهند الهلال را دست‌کم بگیرند و تحت هر شرایطی باید مراقب تیم حرفه‌ای الهلال باشند.

کاویانپور در پاسخ به این سؤال که چه بازیکنی از پرسپولیس می‌تواند در دیدار برگشت با الهلال نقش پررنگ‌تری را در زمین ایفا کند، گفت: عالیشاه برای پرسپولیس عالی کار می‌کند و باید همین روند را ادامه دهد. محمد نوری هم بسیار خوب به وظایفش عمل می‌کند. درست است که نوری از گل زدن دور شده اما در تیم برانکو خیلی خوب جا افتاده است. در کنار این دو بازیکن، مهدی طارمی و سوشا مکانی هم بازیکنان تأثیرگذاری هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یاد اون گلی بخیر که تو آزادی به الهلال زدی.هنوزم جلو چشامه.خدائیش به نظر من بعد از کریم آر پی جی بهترین هافبک دفاعی پرسپولیس بودی نمی دونم چرا دوران فوتبالت زود تموم شد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج