۲۰۷۹۱۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اعتراض گسترده به پیراهن جدید بارسلونا

بسیاری از هواداران تیم فوتبال بارسلونا همراه با برخی مقامات ورزشی و شهری در کاتالونیا با طرح تازه پیراهن تیم فوتبال بارسلونا مخالفند.

خبرگزاری فارس: روز گذشته از پیراهن تازه بارسلونا رونمایی شد و طرح دید این پیراهن اعتراض بسیاری از مردم را در پی داشته است. این پیراهن هنوز در فروشگاه‌های معتبر نایک و بارسلونا در آسیای جنوب شرقی، آمریکای جنوبی و اروپا عرضه نشده اما پیش بینی مدیران فروش محصولات بارسلونا با توجه به بازتاب بسیار منفی از این پیراهن تازه، یک شکست بزرگ اقتصادی در این حوزه است.

شایعه مربوط به دستور خطوط هوایی قطر برای افقی بودن خطوط آبی و اناری جهت کنتراست و رویت بهتر آرم این حامی مالی، خشم هواداران بارسلونا را دو چندان کرده است.

در تاریخ باشگاه بارسلونا چنین طرحی سابقه نداشته، هر چند تا کنون سه بار این مدل از طراحی پیراهن در تیم فوتبال بارسلونا عرضه شده که هر بار با توجه به عدم اقبال عمومی، با شکست مواجه شده و به تولید انبوه نرسیده است.

اعتراض گسترده به پیراهن جدید بارسلونا

به عنوان مثال در سال ۱۹۰۳ تیم فوتبال بارسلونا برای اولین بار تصمیم به گرفتن عکس تیمی رسمی داشت و برای این مهم لباسهای تازه‌ای با خطوط افقی آبی و اناری طراحی شد که خود بازیکنان این پیراهن را بر تن نکردند.

در سال ۱۹۶۱ نیز، قرار بر این شد تا طرح خطوط روی پیراهن بارسلونا به صورت افقی باشد اما هواداران بارسلونا با حمله به فروشگاه رسمی بارسلونا در مرکز این شهر تمامی این پیراهن‌ها را آتش زدند.

اعتراض گسترده به پیراهن جدید بارسلونا

بارسلونا برای اولین بار در سال ۱۹۸۲ اقدام به اخذ حامی مالی کرد و کمپانی Meyba و کاپا با این تیم قرارداد همکاری منعقد کردند. از سال ۱۹۹۸ به بعد نیز نایک حامی مالی اصلی بارسلونا بوده و حامیان مالی چون یونیسف، بنیاد اسلامی قطر، اینتل، بکو و خطوط هوایی قطر به عنوان اسپانسرهای بزرگ بعدی وارد میدان شدند.

قرار بر این شده تا باشگاه بارسلونا تا چند روز آینده واکنش رسمی به این اعتراضات نشان دهد و مشخص کند که این پیراهن تازه طراحی شده برای فصل آینده رسمیت دارد یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج