۲۰۷۹۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

وام یک میلیون تومانی به همه بازنشستگان

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه از پرداخت وام ضروری تا سقف ۱ میلیون تومان به ۲.۶ میلیون بازنشسته کشوری و تامین اجتماعی خبر داد و گفت: بیمه تکمیلی، بخش دیگری از خدمات جانبی به بازنشستگان است.

مهر: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه از پرداخت وام ضروری تا سقف ۱ میلیون تومان به ۲.۶ میلیون بازنشسته کشوری و تامین اجتماعی خبر داد و گفت: بیمه تکمیلی، بخش دیگری از خدمات جانبی به بازنشستگان است.

عبدالله عمادی در گفتگو با مهر در ارتباط با آخرین آمار بازنشستگان و افراد تحت پوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: در حال حاضر ۱.۵ میلیون نفر بازنشسته تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همچنین آمار بازنشستگان کشوری را نیز ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر اعلام کرد و بیان داشت: در مجموع ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفری بازنشسته تامین اجتماعی و سازمان بازنسشتگی در زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارند.

عمادی خاطر نشان کرد: ساز و کار تعیین حقوق و مزایای بازنشستگان نیز مانند کارمندان شاغل در هیئت دولت مطرح و به تصویب می رسد که طبق مصوبه ای از سوی دولت اعلام می شود.

این مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تاکید کرد: همچنین مکانیزم های مربوط به نحوه افزایش حقوق بازنشستگان نیز مشخص است.

وی با اشاره به اینکه در کنار افزایش حقوق های سالیانه، برخی خدمات جانبی و رفاهی نیز برای بازنشستگان اعمال می شود، اظهار داشت: بیمه تکمیلی و استفاده از وام های ضروری، بخشی از خدمات جانبی است که برای بازنشستگان در نظر گرفته می شود.

به گفته عمادی، سقف وام قابل پرداخت به بازنشستگان در حال حاضر ۱ میلیون تومان است. همچنین در نظر گرفتن سفرهای سیاحتی و زیارتی برای بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی نیز بخش دیگری از خدمات جانبی است که ارائه می شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ادامه داد: البته خدمات موجود در این بخش با نیازها و امکانات همخوانی ندارد ولی پیش بینی هایی برای ایجاد ۲۰ خانه مهر در پارک های مخصوص برای بازنشستگان شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدعلی

      بنظرم ایجاد خانه های مهر در تمام شهرستانهای کوچک و بزرگ ضروری تر از هراقدام دیگری باشد.

    • بدون نام

      باز های نشسته ی نیرو های مسلح از کجا باید این مزایا را بخواهند ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج