۲۰۸۰۳۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

نخستین پرواز اورژانس هوایی شبانه در کشور

مدیر اورژانس استان فارس گفت: برای نخستین بار در کشور و با انجام اولین پرواز، اورژانس هوایی شبانه در استان فارس کار خود را آغاز کرد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر اورژانس استان فارس گفت: برای نخستین بار در کشور و با انجام اولین پرواز، اورژانس هوایی شبانه در استان فارس کار خود را آغاز کرد.

محمدرضا عالی‌منش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شامگاه یکشنبه و با انتقال یک مصدوم با استفاده از بالگرد، امداد هوایی اورژانس فارس کار خود را آغاز کرد. این اقدام برای اولین بار در کشور انجام شده است.

وی یادآور شد: اورژانس هوایی در استان فارس سابقه ۱۴ ساله دارد و فارس بعد از تهران دومین استان کشور به‌شمار می‌رود که به این سیستم مجهز شده است.

عالی‌منش با اشاره به اینکه راه‌اندازی اورژانس هوایی شبانه یک ضرورت بود، خاطرنشان کرد: فارس یک استان بزرگ و حادثه خیز است و با توجه به بعد مسافت در گستره این استان و بروز حوادث مختلف در شب هنگام، ضرورت داشت که راهکاری برای امدادرسانی سریعتر اندیشیده شود.از این پس با تجهیز یک بالگرد، ماموریت‌های امدادی شبانه در سراسر استان فارس پوشش داده می‌شود.

حجت‌الله خرم‌دشتی، خلبان بالگرد اورژانس فارس نیز گفت: انجام این ماموریت در تاریخ هوانوردی کشور کم نظیر بوده و فقط به صورت اجباری در زلزله بم و در یکی از عملیات‌های دفاع مقدس انجام شده است. انجام چنین ماموریت هایی نیازمند تخصص ویژه است و امیدواریم زمینه کسب این تخصص برای تمام خلبانان بالگرد فراهم شود.

براساس گزارش اورژانس فارس، شامگاه یکشنبه، ۴ خرداد یک مصدوم توسط متخصصان و گروه پروازی سیدالشهداء سپاه فجر فارس از سروستان به مجتمع ولایت شیراز، منتقل و سپس توسط آمبولانس اورژانس به یکی از بیمارستان‌ها اعزام شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج