۲۰۸۰۵۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مانور ۱۰۰ جنگنده آمریکا و اروپا نزدیک سوریه

حدود ۱۰۰ جنگنده از آمریکا و ۸ کشور اروپایی در رزمایش آموزشی امروز برفراز آبهای اقیانوس منجمد شمالی و در نزدیکی مرزهای روسیه شرکت کردند.

خبرگزاری مهر: حدود ۱۰۰ جنگنده از آمریکا و ۸ کشور اروپایی در رزمایش آموزشی امروز در آبهای قطب شمال و در نزدیکی مرزهای روسیه شرکت کردند.

برگزاری این رزمایش آموزشی در شمال نروژ، سوئد و فنلاند با شرکت جنگنده های آمریکایی و اروپایی در شرایطی آغاز شد که غرب به بهانه نگرانی از افزایش فعالیت های نظامی روسیه در این منطقه تحرکات نظامی خود را در آن گسترش داده است.

حدود ۴ هزار پرسنل نظامی در این رزمایش شرکت کرده اند. این رزمایش پیش از الحاق کریمه به روسیه در سال گذشته برنامه ریزی شده بود.

«جن اوو ریگ» فرمانده نروژی این رزمایش در بیانیه‌ای اعلام کرد: هدف اصلی این رزمایش، تمرین واحدهای هوانیروز در هماهنگی و انجام مأموریت های هوایی پیچیده در میان نیروهای عضو ناتو است.

این مانور ار امروز تا ۵ ژوئن ادامه خواهد داشت و بزرگترین رزمایش جنگنده ها در اروپا در سال جاری میلادی بعد از رزمایش هوایی سال ۲۰۱۳ میلادی به شمار می رود.

مناطق شرقی اوکراین از اوایل سال گذشته میلادی و پس از الحاق کریمه به روسیه و به خاطر فعالیت شبه نظامیان استقلال طلب صحنه درگیری های خونین میان جدائی طلبان و ارتش اوکراین است. در این میان کشورهای غربی روسیه را متهم به حمایت از جدائی طلبان می کنند، اتهامی که روسیه صراحتا آن را رد کرده است
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج