جاباما
۲۰۸۱۳۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هشدار افشارزاده به بازیکنان استقلال

مدیرعامل استقلال نسبت به خبر مذاکره چند مربی مختلف با بازیکنان استقلال برای فصل بعد واکنش نشان می دهد.

خبر آنلاین: دوباره تکلیف واگذاری استقلال روشن نشد و این یعنی تمدید زمان بلاتکلیفی استقلال. چند روز قبل بود که بهرام افشارزاده مدیرعامل این باشگاه گفت: «از وزارت ورزش نامه داده اند تا وقتی که تکلیف روشن نشده، با مربی و بازیکن مذاکره نکنیم.» اما با وجود همین اظهارات، در پشت پرده کم اتفاق نیفتاد. یکی از بازیکنان نامی استقلال فاش کرد که ۴ گروه با او تماس گرفته اند و از حضور خود در کادر فنی خبر داده اند. همین مسئله حاشیه ساز شد. مدیران استقلال اما این خبرها را تائید نمی کنند و می گویند با هیچ مربی ای توافق نکرده اند. افشارزاده مدیرعامل آبی ها ابتدا چنین واکنشی نشان می دهد: «اینها حساسیت رسانه هاست. شما این اخبار را می نویسید وگرنه ما با کسی صحبت نکرده ایم.» اما این چه ارتباطی را رسانه ها دارد؟ یکی از بازیکنان نامی استقلال این داستان را افشا کرد. افشارزاده می گوید: «متاسفانه بعضی ها خودشان می برند و خودشان می دوزند ولی چنین چیزی نیست. بازیکنان حواس شان باشد.»

در این مدت صحبت هایی درباره حضور مربیانی چون مجیدی، مظلومی یا منصوریان و اسکوچیچ در استقلال شد. مدیرعامل استقلال اما این اخبار را کاملا رد می کند: «هیچکس در باشگاه مجوز ندارد تا روشن شدن وضع باشگاه، با کسی مذاکره کند. ما نباید از همین حالا تعهدی برای کادر فنی جدید ایجاد کنیم چون ممکن است گروه بعدی دنبال مربی خودش باشد. ما هیچ قراردادی با هیچکس نداریم. از بازیکن بگیرید تا مربی. قراردادی نبستیم که باعث ایجاد تعهد شود. من دوباره همه این اخبار را تکذیب می کنم و به بازیکنان می گویم حواسشان باشد.»

او در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان شما در جریان این تماس ها گذاشته اند، جواب می دهد: «نه اصلا کسی به من چیزی نگفته است. البته بنده هم نیازی نمی بینم که با بازیکنان تماس بگیرم. آقای نظری جویباری مسولیت این کار را دارد. ولی ما اصلا به بحث انتخاب مربی ورود نکرده ایم. من عین حقیقت را به شما می گویم. نه با مربیان داخلی مذاکره کرده ایم و نه با مربیان خارجی.»

بدین ترتیب، بازیکنان استقلال هم باید منتظر بمانند تا تکلیف خصوصی سازی استقلال مشخص شود. تنها بازیکنانی که قرارداد ندارند می توانند مذاکرات خود را با باشگاههای دیگر انجام دهند و دیگر بازیکنان باید منتظر بمانند تا ببیند چه کسی سرمربی استقلال خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج