۲۰۸۱۶۳
۱۴ نظر
۵۰۰۵
۱۴ نظر
۵۰۰۵
پ

هویت فیلمبردار مشاجره اخیر ظریف فاش شد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب با اشاره با انتشار فیلم مشاجره ظریف و کوچک زاده در مجلس نوشت: مشاجره ی تند مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران با محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در نشست غیر علنی روز یکشنبه ی مجلس جنجال بسیاری در مطبوعات کشور به پا کرد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب با اشاره با انتشار فیلم مشاجره ظریف و کوچک زاده در مجلس نوشت: مشاجره ی تند مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران با محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در نشست غیر علنی روز یکشنبه ی مجلس جنجال بسیاری در مطبوعات کشور به پا کرد.

چند ساعت پس از انتشار خبر داد و فریاد کوچک زاده بر سر ظریف، پایگاه های خبری و خبرگزاری ها روایات مختلفی را از آنچه میان این دو رد و بدل شده نشر دادند.

هویت فیلمبردار مشاجره اخیر ظریف فاش شد!

با این حال، عصر آن روز، فیلم ویدیوی این مجادله تند و تیز که در نشست غیرعلنی رخ داده بود، در فضای مجازی پخش شد و روایتی دست اول و غیرقابل انکار در اختیار مردم قرار داد ؛ روایتی که حکایت از آرامش «ظریف» تا لحظه ای داشت که «کوچک زاده» سخنان خود را بیانات رهبر معظم انقلاب دانست. آنگاه بود که ظریف با صدایی بلند پاسخ داد که «بیجا می کنی جای او صحبت می کنی، او خود زبان «برا» ی این نظام است.

این جنجال اما نکته بسیار مهم دیگری نیز داشت و آن اینکه، هویت فیلمبردار این اتفاق جنجالی در مجلس برای بسیاری مجهول بود! در ابتدا برخی از رسانه ها ادعا کردند که رحیم زارع سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اقدام به فیلمبرداری کرده است، اما او در مصاحبه ای این ادعا را تکذیب کرد و گفت که تنها به توصیه دوستانش چند عکس از این این واقعه انداخته است.

وی همچنین در توضیح سخنان خود گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی روبروی من و از زوایه پایین گرفته شده در حالی که عکسی که از بنده در رسانه ها منتشر شده موبایل من از زاویه بالا در حال عکس گرفتن است.

توضیحات وی قانع کننده و صحیح به نظر می رسد، چراکه بررسی تصاویر منتشره از این تنش نشان می دهد که سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس فیلمبردار نبوده است.

او کیست؟

اما بررسی های خبرنگار «انتخاب» حکایت از آن دارد که در فیلم منتشر شده توسط این «نماینده موبایل به دست» (که البته آن را کمی پایین گرفته که از دید دیگر نمایندگان وخبرنگاران مخفی بماند) ، عبای قهوه ای رنگی در مقابل دوربین مشاهده می شود، که ظاهراً لباس حمید رسایی نماینده مجلس است که خود در کنار کوچک زاده و ظریف، به تماشای صحنه ایستاده است.

هویت فیلمبردار مشاجره اخیر ظریف فاش شد!

هویت فیلمبردار مشاجره اخیر ظریف فاش شد!

همچنین، بررسی «نوع نگاه» و «زاویه چشمان» این نماینده در تصاویر مختلف مرتبط با این صحنه، نشان می دهد که فیلمبردار این اتفاق همین فرد بوده است.

اما نتایج بررسی های «انتخاب» حکایت از آن دارد که این نماینده کسی نیست جز «رحمت الله نوروزی» ، نماینده علی آباد کتول و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس .

وی که فوق لیسانس تاریخ ایران باستان تهران مرکزی دارد، پیش از نمایندگی مجلس ، سوابق اجرایی متعددی در استان گلستان داشته است.

هویت فیلمبردار مشاجره اخیر ظریف فاش شد!

اقدام جالب و منحصر به فرد این نماینده ، گرچه باعث افشای دقیق اتفاقات در روز حادثه شد، اما احتمالاً پس از این باعث خواهد شد برخی در شلوغی های مجلس، مواظب زبان و بیان خود باشند، چرا که ممکن است حتی دور از دسترس خبرنگاران، نماینده ای در حال فیلمبرداری از ماجرا باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرزاد

      دمش گرم

    • max

      ایول داره منم خوشم اومد

    • بدون نام

      کارش به جا بود

    • masoud

      اقاي كوچك زاده منتظر آرا امسال انتخابات باش.دكتر ظريف متشكريم.

    • مصطفی رضایی

      سلام
      شما دارید اشتباه می گوید دقت کنید در عکس بالا
      در بین آقای رسایی و کوچک زاده یک شخصی وجود دارد آن آقا که دارد می خندد می باشد
      کامل دقت نماید

      پاسخ ها

      • ali

        اااا راس میگههههههه
        ای بلاااااا

    • بدون نام

      درد بر ظریف

      پاسخ ها

      • خردادی

        منظورت دروده دیگه ؟؟*_*

    • بدون نام

      درود بر دیپلمات صبور ما.

    • مهدیس

      ظریف دوست داریم...

    • محمود کاظم بکلو

      اشتباه است مطمئن باشید چون چهره آقای ظریف از روبرو هست ولی نماینده ای که اشاره شد مایل هست نماینده ای که فیلمبرداری میکند سمت چپ آقای رسایی در عکس دارد می خند درست است

    • هاشم

      سلام ایکاش قانون سلیقه ای نبودچراکه جلسه غیرعلنی ضوابط خاص خودش راداردوهرکس قانون رازیرپاگذاشته بایدموردپیگردقانونی قرارگرفته وبا اوبرخوردقانونی صورت پذیردوگرنه فرداهای دیگرشاهدبدترازاین خواهیم بودوای بسا امنیت ملی هم خدشه دارشود.

    • احمد

      با سلام
      اون شخص كه در سمت راست رسايي قرار دارد ومي خندد فيلم گرفته شما درعكس آقاي ظريف دقت كنيد اباي آقاي رسايي كدوم سمت قرار دارد

    • محمدعلی حبیب الهی

      خدا باعث بانی اش را نیامرزه / ابروی مملکتی را میبرند /ما دراین برهه باید مواظب باشیم گزک دست بیگانگان و دشمنان ندهیم /این اتفاق نمیبایست علنی شود /بنظر من هیچ عکس حق ندارد جای رهبری سخن بگوید وگرنه همه خیال میکنند نظرشان نظر مقام معظم هست /این جرم است /واقعا خجالت نکشید گفت من از زبان رهبر معظم حرف میزنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج