۲۰۸۱۸۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

تکلیف جدید بنزینی دولت روحانی به مردم

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی با اشاره به ذخیره سازی بیش از ۲.۱ میلیارد لیتر بنزین ۷۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت، گفت: این ذخیره بنزین باید تا پایان شهریور مصرف شود و در غیر این صورت می‌سوزد.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی با اشاره به ذخیره سازی بیش از ۲.۱ میلیارد لیتر بنزین ۷۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت، گفت: این ذخیره بنزین باید تا پایان شهریور مصرف شود و در غیر این صورت می‌سوزد.

هیات دولت مصوبه ای را به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ابلاغ کرده است که مطابق با این مصوبه پر سر و صدای بنزینی باید مردم حداکثر تا پایان شهریور ماه سهمیه بنزین ۷۰۰ تومانی ذخیره سازی شده در کارت‌های هوشمند سوخت را مصرف کنند.

بر اساس مصوبه دولت در صورتی که این سهمیه ذخیره شده بنزین ۷۰۰ تومانی مصرف نشود به صورت خودکار سوزانده خواهد شد.

سید ناصر سجادی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به ذخیره بالای بنزین ٧٠٠ تومانی موجود در کارت‌های سوخت گفت: براساس آخرین آمار در روز یکم خرداد ماه دو میلیارد و یکصد میلیون لیتر بنزین ٧٠٠ تومانی در کارت سوخت خودروهای سواری شخصی و موتوسیکلت ها وجود داشته است که هموطنان فرصت دارند تا پایان شهریور ماه امسال از آن بهره مند شوند.

از این رو مردم برای آنکه بتوانند از حداکثر سهمیه ذخیره شده بنزین ۷۰۰ تومانی خود تا پایان شهریور ماه استفاده کنند باید به طور متوسط روزانه ۱۷.۵ تا ۱۸ میلیون لیتر بنزین ۷۰۰ تومان خریداری و مصرف کنند.

خرید این حجم بنزین ۷۰۰ تومانی به طور روزانه قطعا منجر به افزایش مصرف این فرآورده نفتی به ویژه در آستانه فصل تابستان و آغاز سفرهای تابستانی و برون شهری مردم خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از یه طرف به مردم میگن صرفه جویی کنید و سوخت سهمیه ایی را مدیریت کنید و از طرف دیگه میگن مصرف کنید وگرنه میسوزه . وقتی صرفه جویی می کنیم تا بتونیم یه مسافرا بریم چرا باید چنین تصمیم نا عدلانه ایی گرفته شود . نه تدبیرتان دبیر هست و نه مردم دیگر به امید تان دل بستند تمامش دروغ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج