جاباما
۲۰۸۲۸۱
۱۷ نظر
۵۰۱۵
۱۷ نظر
۵۰۱۵
پ

هشدار جدی «حاج قاسم» درباره خطر داعش

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران هشدار داد که اگر کسی ملت را از خطر داعش آگاه نکند و برای دفع این بلا تلاش نکند در مصیبت آینده شریک است.

پایگاه خبری انتخاب: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران هشدار داد که اگر کسی ملت را از خطر داعش آگاه نکند و برای دفع این بلا تلاش نکند در مصیبت آینده شریک است.

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی در گردهمایی بزرگ جانبازان و رزمندگان استان کرمان ‌اظهار داشت: عملیات بیت‌المقدس یک نبرد استثنایی بود و از استثنایی‌ترین صحنه‌های دفاع مقدس ‌محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: عملیات بیت‌المقدس به همین دلیل با ویژگی‌هایی که داشت به عنوان روز ملی در بین اهالی جنگ نامگذاری شده است.فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران عنوان کرد: این عملیات محور اصلی پیروزی ایران و محور اصلی شکست دشمنان محسوب می‌شود.

سلیمانی از استاندار کرمان به عنوان شهید زنده نام برد و بیان داشت: رزم‌حسینی در حالی امروز در مسند استانداری کرمان قرار دارد که دیروز یکی از فرماندهان عملیات بیت‌المقدس بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره حمله داعش به عراق گفت: آقای اوباما فاصله پایگاه‌های شما ‌با رمادی چند کیلومتر است و چه طور می‌شود کشتار در یک کشور صورت گیرد، شما به بهانه حمایت از آن ملت در آن کشور استقرار پیدا کنید، اما هیچ غلطی نکنید، این اسمش چیست.

وی بیان داشت: آیا این چیزی به غیر از شریک بودن در توطئه و ضلعی از توطئه است و این به غیر از این است که هیچ اراده‌ای برای مقابله با آن وجود ندارد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با طرح این سئوال که اقتصاد داعش از کجا تامین می‌شود، گفت: از چاه‌های نفت کرکوک از چاه‌های نفت سوریه، اما به کجا صادر می‌شود، زیرا با تانکر و ۲۰ لیتری که صادر نمی‌شود، بلکه نفت‌کش‌ها می‌برند و هزاران نفت‌کش آن را حمل می‌کنند.

سلیمانی تاکید کرد: این نفت‌ها را کجا می‌برند از زیر زمین یا از روی زمین و از طریق کشورهای موجود در اتحاد بین‌المللی، آیا برای مقابله با داعش است.

وی اضافه کرد: این توطئه خطرناکی ‌علیه جهان اسلام است و والله اگر کسی در تشخیص آن شک کند، باید به فکر و عقل خودش شک کند.سلیمانی ادامه داد: منافع ملی یعنی محفوظ نگه داشتن یک ملت از یک کشتار وحشیانه و نظام جمهوری اسلامی به مقابله با پدیده خطرناک داعش توجه کرده است.

وی تصریح کرد: امروز به شکل حقیقی و راستین به غیر از جمهوری اسلامی کسی در تقابل با داعش قرار ندارد، مگر ملت‌هایی که در کنار جمهوری اسلامی ایران و یا مورد حمایت کشور ما هستند.

این فرمانده ارشد نظامی عنوان کرد: به عنوان یک انسان نمی‌توانیم ملت‌های اطراف خود را دچار چنین بلای سهمگینی مانند داعش ببینیم و دلیل دینی و منافع ملی هم برای ما مهم است.

سلیمانی با تاکید بر اینکه منافع ملی ما در سودجویی نیست و از عراق چیزی نمی‌خواهیم و نیازی به خاک و نفت عراق نداریم، بیان داشت: وقتی می‌گوییم منافع ملی یعنی مصونیت‌بخشی به ملت خود و ملت‌ اساس مسئله و در ابعاد اقتصادی، اجتماعی و سیاسی هم همین است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر کسی ملت را از خطر داعش آگاه نکند و برای دفع این بلا تلاش نکند در مصیبت آینده شریک است و این یک عامل بزرگ و عین منافع ملی است.

سردار سلیمانی در ادامه افزود: طاعون و بلای داعش که سر بریدن انسان برای آن آسانتر از گوسفند است و صدها نفر را خواباندن و سر بریدن و فریاد الله اکبر سر دادن خطر بزرگی است.

وی بیان کرد: در درون جامعه بحثی مطرح است به نام منافع ملی که بعضی دانسته و برخی نادانسته منافع ملی را تعریف به غلط می کنند.

سردار سلیمانی گفت: این افراد تعریف جامع، کامل و منصفانه ای در چارچوب منافع ملی به ملت ارایه نمی کنند و بر امواج سیاسی سوار و به مناقشه، حربه و رقابت سیاسی تبدیل می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قهرمان حرفات رو با طلا بايد نوشت

      پاسخ ها

      • رسول

        هزاران درود بر سردار رشید اسلام

    • بدون نام

      سالاری سردار

    • سام

      قهرمان پاينده باشي و سر بلند

    • مسلم

      درود بر شرفت ای بزرگ مرد تاریخ ...
      کاش این حرفا رو میلیاردها بار رسانه ای کنید تا همه جهان آگاه بشن ...

    • saha

      لعنت خدا به داعش و بنیان گذارانش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینایی که منفی می دهند دقیقا کی هستند ؟؟؟؟؟؟

      • محمد

        معلومه كيا منفي ميدن ، اينا همان منافقيني هستندكه براي داعش له له ميزنند چون داعش يك تفكر افراطي است نه يك غول بي شاخ و دم، اينها هم كه اين تفكر را دارند پس اينها اعضاي بالقوه داعش هستند

    • محمد

      درود سردار، ما گوش بفرمانيم. الهم عجل لوليك الفرج

    • مسعود

      زنده باشی سردار ایرانی

    • محمدعلی حبیب الهی

      ما الان اماده هستیم /گذرنامه هامون اماده است منتظر لبیک گفتن هستیم /

    • ایرانی

      درود بر شرف سردار و همه فداکاران راه انقلاب و میهن
      هیچگاه فراموش نمی کنیم که هر گونه آسایش و پیشرفت در هر زمینه ای که در کشور به وجود آمده مرهون رشادتها و جانفشانیهای این عزیزان است که میوه شیرین امنیت را برای کشور به ارمغان آورده است.

    • ارسلان یوسفی

      سلام و درود بر سردار سپاه اسلام و مرد شجاع و قهرمان ما سلیمانی دلربا با یاران و شیرمردانش ما به شما و امثال شما افتخار میکنیم و آرزوی خودم جنگیدن در رکاب شما و زیر سایه خدا و رهبرم آقا سید علی روحی فداست

    • مازیار

      درود بر غیرت و شرفت ای آزاد مرد. باعث افتخار مایی سردار. زنده و پاینده باشی.

    • بدون نام

      افتخار ایران سلام بخدا گوش به فرمانیم,یا علی فرمانده.

    • هادی

      سلام ودرود خداوند وانبیاء الهی وائمه اطهار بر تو ای سردار بی ادعا من خودرزمنده ای ناچیز از دوران دفاع مقدس هستم وآماده ام تحت امر ولایت ورهبری فقیه اجازه فرمایند تا با این حرامیانی که همچون خوارج نهروان منحرف از دین و دشمن پیامبر اسلام و علی ابن ابیطالب واولادش هستند بجنگم وخون ناقابل خود را در راه احیاء دین اسلام ومذهب مقدس شیعه هدیه نمایم تا شاید کمکی در زمینه تعجیل درظهور فرزند فاطمه زهرا (س) قائم آل محمد مهدی موعود (عج) کرده باشم - اللهم عجل الولیک الفرج

    • بدون نام

      سلام سردار یا علی اماده هستم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج