۲۰۸۲۹۱
۵۰۵۶
۵۰۵۶
پ

مناسب ترین روش کاشت مو برای شما چیست؟

با افزایش گرایش مردم به کاشت مو، روش‌های مختلف کاشت مو به وجود آمدند. اما تنها برخی از آن‌ها انتخاب مناسبی برای مردم به حساب می‌آیند. در این مطلب مناسب‌ترین روش کاشت مو را به شما معرفی خواهیم کرد.

برترین‌ها: با افزایش گرایش مردم به کاشت مو، روش‌های مختلف کاشت مو به وجود آمدند. اما تنها برخی از آن‌ها انتخاب مناسبی برای مردم به حساب می‌آیند. در این مطلب مناسب‌ترین روش کاشت مو را به شما معرفی خواهیم کرد.

انواع روش‌های کاشت مو

اگرچه روش‌های مختلفی برای کاشت مو وجود دارند، اما به گفته پزشکان و متخصصان، تمام آن‌ها نتایج دائمی و عالی را با خود به همراه ندارند و تنها برخی از آن‌ها می‌توانند مناسب باشند. به گفته متخصصین، نوع پوست و موی هر فرد می‌تواند بر نتایج حاصل از کاشت مو تاثیرگذار باشد، همچنین مناشب‌ترین روش کاشت مو برای هر فرد نیز می‌تواند متفاوت از فرد دیگر باشد. اما به طور کلی دو روش اصلی و مهم برای کاشت مو وجود دارند که مورد تایید پزشکان و متخصصان سراسر دنیا هستند و نسبت به سایر روش‌ها، نتایج بهتری را به همراه دارند.

مناسب ترین روش کاشت مو برای شما چیست؟

پیش از اینکه به معرفی بهترین و مناسب‌ترین روش کاشت مو بپردازیم بهتر است با انواع روش‌های کاشت مو آشنا شوید تا سپس به صورت مفصل به معرفی دو روش خوب و مناسب کاشت مو و مزایای آن‌ها بپردازیم. به طور کلی اصلی‌ترین روش‌هایی که برای کاشت مو مورد استفاده قرار می‌گیرند:

  • روش FUT
  • روش FIT
  • روش BHT
  • روش SUT
  • روش HRT
  • روش PRP

مناسب‌ترین روش‌های کاشت مو

  • FUT

در این روش یک بافت نواری با تکنیک مخصوص از پشت سر برداشت شده ناحیه برداشت Suture می‌شود. بافت نواری برداشته شده توسط پرسنل مجرب و زیر میکروسکوپ‌های مخصوص کاشت مو، به واحد‌های مو (FUG) تبدیل می‌شوند. سپس برش‌های مخصوص در نواحی مورد نظر ایجاد شده و FUG‌ها داخل این برش‌ها کاشت می‌شود. این روش روش gold standard کاشت موی طبیعی در حال حاضر می‌باشد.

در روش FUT ابتدا طبق فرمولی خاص خط برداشت ناحیه برداشت نوار پوستی (فلپ) طراحی می‌شود. در این فرمول فواصلی مشخص از کناره گوش و پشت سر تعیین شده و خط برداشت نوار پوستی طراحی می‌گردد. سپس این ناحیه را بطور کامل استریل کرده و یک نوار هلالی شکل از پشت سر که در منطقه بانک مو واقع شده است به عرض تقریبا یک تا دو سانتی متر و پهنای تقریبی ۵ میلی متر برداشته می‌شود. بخاطر عدم تاثیرپذیری بانک مو (ناحیه دهنده پیوند مو) از هورمون مردانه یا تستوسترون، مو‌های این ناحیه دچار ریزش ناشی از هورمون مردانه نمی‌شوند در نتیجه برای استفاده در کاشت مو ایده آل هستند.

مناسب ترین روش کاشت مو برای شما چیست؟

در مرحله بعد نوار پوستی برداشت شده که حاوی تعداد زیادی فولیکول مو است به کمک میکروسکوپ به قطعات بسیار ریز تقسیم می‌شود به نحوی که گرافت‌های مو که هر کدام می‌توانند شامل یک، دو، سه یا چهار ریشه مو باشند توسط روش میکروسکوپیک استخراج می‌شوند. سپس با بکارگیری ابزاری خاص حفرات بسیار ریزی بر سطح پوست سر در ناحیه گیرنده پیوند ایجاد می‌شود تا در مرحله آخر فولیکول‌های مو بدست آمده در آن‌ها کاشته شوند.

مناسب ترین روش کاشت مو برای شما چیست؟

مزایای کاشت مو به روش FUT

  • غیر قابل رویت بودن محل کاشت مو
  • ظاهر طبیعی مو بعد از کاشت
  • امکان برداشت مو از دیگر نواحی بدن مثل کتف و سینه
  • حفظ کیفیت بانک مو

اگرچه روش FUT بهترین و مناسب‌ترین روش کاشت مو به حساب می‌آید، اما امروزه روش NFUT، که نوع دیگری از روش FUT می‌باشد و جای اسکار کمتری به جای می‌گذارد نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

  • FIT

در این روش واحد‌های مو (FUG) توسط پانچ‌های ظریف از سر یا بدن برداشت و در نواحی مورد نظر کاشت می‌شوند این مو‌ها بعلت FUG بودن نمای عروسکی ایجاد نمی‌کنند و SCAR ناشی از برداشت آن‌ها بر خلاف پانچ براحتی ترمیم خواهد شد. پیوند مو به روش FIT از روش‌های دیگر پیوند ۷۰% موثرتر است. پیوند مو به روش FIT یک کار استاندارد در این زمینه محسوب می‌شود.

روش FIT را در زمینه پیوند مو به مراجعین ارائه دهد. FIT تحولی نوین در روش‌های موفقیت آمیز کاشت مو می‌باشد. در روش FIT تیغ یا چاقوی جراحی بکار برده نمی‌شود. هرفولیکول مو توسط وسایل مخصوص غیر جراحی از پشت و پهلو‌های سر بیرون آورده شده و بصورت هنرمندانه‌ای به مناطق طاس سر پیوند زده می‌شود. FIT برای افرادی که مایلند هر چه سریعتر نتیجه پیوند مو را مشاهده نمایند و یا از جراحی واهمه دارند مناسب است.

مناسب ترین روش کاشت مو برای شما چیست؟

مزایای کاشت مو به روش FIT

  • نتایج کاملاً طبیعی
  • محل برداشت مو غیر قابل رؤیت
  • کسب بیشترین تراکم ممکن
  • ادامه درمان و ترمیم کم مویی سر شخص با جلسات تکمیلی در صورت نیاز
  • بدست آمدن نتیجه دلخواه در کوتاهترین زمان ممکن
  • فراهم نمودن میزان رشد مو تا ۷۰ ٪ بیشتر از روش‌های قدیمی پیوند و ظاهری کاملاً طبیعی و غیر قابل افتراق
  • توانایی ایجاد طبیعی‌ترین و منحصر بفرد‌ترین خط رویش مو برای پزشک

در این روش نیاز به بستری شدن نمی‌باشد. ویزیت‌های مجدد بعد از پیوند مو به واسطه سرپایی بودن عمل و سهولت انجام مراقبت‌ها الزامی نمی‌باشد. انجام پیوند در روش FIT کاملا سرپایی و با بی حسی موضعی می‌باشد و البته به دلیل اینکه تعداد واحد‌های مو در مقایسه با روش جراحی FUT تا سه برابر بیشتر قابل برداشت می‌باشد، یک تا دو روز زمان لازم است تا عمل پیوند به صورت کامل انجام گیرد؛ که البته با فواصل استراحت و زمان‌های لازم بین مراحل مختلف کاشت، انجام این روش خسته کننده نخواهد بود.

مناسب ترین روش کاشت مو برای شما چیست؟

هزینه کاشت مو با مناسب‌ترین روش کاشت مو

بدیهی است که روش مورد استفاده برای کاشت مو تاثیر مستقیم بر هزینه آن دارد. برای تعیین هزینه کاشت مو، ابتدا باید به یک متخصص مو مراجعه نمایید. او پس از بررسی پوست و موی شما از جوانب مختلف، مناسب‌ترین روش را به شما معرفی خواهد کرد. هزینه کاشت مو می‌تواند به عوامل مختلفی از جمله میزان تخصص پزشک معالج، کلینیکی که کاشت مو در آن صورت می‌پذیرد و همچنین محیط قسمتی که کاشت مو برای اون انجام خواهد شد، بستگی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج