۲۰۸۴۵۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فعالیت‌های‌ صنعت‌هسته‌ای متوقف‌ نمی‌شود

معاون سازمان انرژی اتمی گفت: فعالیت‌های صنعت هسته‌ای در عرصه‌های مختلف هیچ زمانی متوقف نخواهد شد و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، شاهد دستاوردهای نوین صنعت هسته‌ای همچون گذشته خواهیم بود

ایلنا: اصغر زارعان معاون سازمان انرژی اتمی ایران و دبیر کمیته امنیت فناوری هسته‌ای در جمع کارکنان سایت هسته‌ای اراک حضور یافت و ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و اشاره به نامگذاری سال ۹۴ توسط مقام معظم رهبری به نام دولت، ملت، همدلی و هم زبانی، گفت: باید همگی با تلاش مجاهدانه نسبت به فرهنگ سازی و تحقق شعار سال کوشا باشیم.

وی در این نشست به بررسی مسائل مربوط به مذاکرات هسته‌ای ایران در بعد فنی با ۱+۵ پرداخت و اظهار داشت: تیم مذاکره کننده ایران در چارچوب عزت، حکمت و مصلحت و بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری قدم برداشته و در این راه هوشمندانه و با اقتدار منافع ملی را دنبال و توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

معاون سازمان انرژی اتمی با تحلیل شرایط موجود صنعت هسته‌­ای خاطرنشان کرد: فعالیت‌های صنعت هسته‌ای در عرصه‌های گوناگون هیچ زمانی متوقف نخواهد شد و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط ریاست سازمان و با روحیه امید و نشاط توام با تلاش متخصصان صنعت، شاهد دستاوردهای نوین صنعت هسته‌ای همچون گذشته خواهیم بود.

زارعان با قدردانی از زحمات متخصصان و مدیران سایت هسته‌ای اراک، بر لزوم اجرای با کیفیت پروژه‌ها و فعالیت‌ها تأکید و خواستار عدم توجه به جوسازی‌ها­یی که عمدتاً توسط افراد نا آگاه صورت می‌گیرد، شد.

در ادامه زارعان معاون سازمان انرژی اتمی ضمن پاسخگویی به پرسش­‌های حاضران در ابعاد فنی و امنیتی، سیاست‌های ابلاغی ریاست سازمان را به طور مشروح بیان کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج