۲۰۸۴۷۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

مطهری: تندروها نمی‌خواهند فضا عادی شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فریادهای یک نماینده در جلسه روز یکشنبه مجلس گفت: تندروها می خواهند فضای جامعه به حالت عادی بازنگردد چون در فضای باز نمی توانند با رقبای خود رقابت کنند.

خبرگزاری ایرنا: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فریادهای یک نماینده در جلسه روز یکشنبه مجلس گفت: تندروها می خواهند فضای جامعه به حالت عادی بازنگردد چون در فضای باز نمی توانند با رقبای خود رقابت کنند.

علی مطهری درباره فریادهای یک نماینده و انتشار فیلم گفت وگوی وی با وزیر امورخارجه در جلسه غیرعلنی مجلس اظهار داشت: این افراد نمی خواهند فضای جامعه تغییر کند و جامعه به حالت عادی بازگردد.

وی افزود: آنها دوست دارند که همیشه در یک فضای امنیتی و اضطراری باشیم تا بتوانند محدودیت ایجاد کنند و در نتیجه، رقبای خود را کنار بزنند، چون در شرایط عادی این افراد نمی توانند با رقبای سیاسی خود رقابت سالم داشته باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: بیشترین نگرانی آنها این است که با به نتیجه رسیدن این مذاکرات ، جامعه به شرایط عادی نزدیک شود و این امر به ضرر آنها است.

مطهری در پاسخ به این سوال که آیا عراقچی به این شکل که برخی نمایندگان تندرو در مجلس عنوان می کنند که گفته است بازرسی ها را از مراکز نظامی پذیرفته ایم، صحیح است یا خیر، گفت: عراقچی چنین مطلبی را عنوان نکرد بلکه گفت که دسترسی و نه بازرسی ، در چارچوب پروتکل الحاقی خواهد بود که در دولت گذشته نیز این کار صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ۱۲۴ کشور جهان پروتکل الحاقی را امضا کرده اند، ادامه داد: عراقچی همچنین تاکید کرد که دسترسی ها در چارچوب پروتکل الحاقی و مدیریت شده خواهد بود، یعنی اینگونه نیست که هر وقت بخواهند بتوانند از هرجایی که دوست دارند بازدید کنند و جای نگرانی وجود ندارد.

محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه و سیدعباس عراقچی معاون وی روز یکشنبه در جلسه غیرعلنی مجلس درباره مذاکرات هسته ای و نگارش متن نهایی ، گزارشی را به نمایندگان ارایه کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه این حرف زد!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج