۲۰۸۵۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عابدینی: نباید از تیم نهم انتظار معجزه داشت

امیر عابدینی مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس بعد از شکت این تیم برابر الهلال عنوان کرد نباید بیشتر از بضاعت پرسپولیس از آنها انتظار داشت.

ورزش سه: امیر عابدینی مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس بعد از شکت این تیم برابر الهلال عنوان کرد نباید بیشتر از بضاعت پرسپولیس از آنها انتظار داشت. عابدینی به خبرنگار ما گفت: به طور حتم تا امروز بعد از ظهر، تکلیف واگذاری باشگاه پرسپولیس مشخص می شود. من تا آن زمان در این مورد حرفی نمی زنم ولی مطمئن باشد با این واگذاری بخش عمده ای از مشکلات پرسپولیس حل خواهد شد.

نباید از تیم نهم جدول انتظار معجزه داشت

گاهی موقع ها ما باورهایی پیدا می کنیم که اشتباه است. نباید بیشتر از بضاعت پرسپولیس از آنها توقع داشته باشیم. تیمی که در لیگ ما در رده نهم قرار می گیرد و جزو ۵ تیم بالای جدول قرار گرفته است نمی تواند در آسیا معجزه کند! تیمی که یک فصل دچار مشکلات عدیده ای اعم از مشکلات بودجه و مدیریت و مربی بوده در مقابل تیمی قرار گرفته که آیتم تامین بودجه در آن جایی ندارد. در مقابل پرسپولیسدر این فصل گاهی برای رفع مشکل مالی به فدراسیون و وزارت ورزش روی آورد، گاهی گاهی هم به اسپانسرها و زمانی هم از آقای هدایتی کمک گرفت. یعنی برنامه ریزی درستی حتی برای تامین بودجه باشگاه وجود نداشت. اینگونه تعامل کردن با بچه ها مشکلی را حل نمی کند. رفع این مشکل هم کار سختی نبود.

بازیکنان پرسپولیس عقبه خودشان را فراموش کردند

باشگاهها باید شرایط اولیه تامین بودجه ارتباط با هوادار و مدیریت و برنامه ریزی را داشته باشند. در بازی دیشب پرسپولیس کدام بازیکنان در سطح خودشان بودند؟! به نظر می رسید که بازیکنان عقبه ای ندارند. در خلا مشکلات مالی ارتباط با هوادارن را فراموش کردند و فکر می کنند که هوادارهایشان را از دست داده اند. همین جدایی بازیکنان از هوادارها و نداشتن نیمکت قوی باعث شد که تیم نتیجه نگیرد. تا اینجا هم تیم با اما و اگر ها بالا آمده است بچه ها تمام تلاششان را کردند ولی بضاعت فوتبال ما همین است و روز به روز هم تحلیل می رود.

هرچه زودتر بداد پرسپولیس برسید

من می خواهم بگویم هر چه سریعتر بداد پرسپولیس برسند و مشکلات این تیم را حل کنند. تا این تیم هرچه پر قدرت تر برای فصل های برنامه ریزی و سازمان دهی کند. باید برویم به سمت اینکه معضلات این باشگاه را پاک کینم. شما ببینید پرسپولیس از سال ۲۰۰۲ تا به حال نتوانسته از این مرحله صعود کند. این خودش یک زنگ خطر است برای ما که نشان می دهد باید ساختارها را درست کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج