جاباما
۲۰۸۶۲۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

احتمال پیوستن پوگبا به بارسلونا قوت گرفت

نشریات اسپانیایی و ایتالیایی از رخ دادن اتفاقی خبر داده‌اند که احتمال پیوستن هافبک فرانسوی بانوی‌پیر را به آبی‌واناری‌پوشان کاتالونیا تقویت می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: نشریه مارکای اسپانیا اعلام کرد که آریه‌دو برایدا مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا و جوزپه ماروتا همتای ایتالیایی‌ او در یوونتوس سه‌شنبه ناهار را در کنار هم صرف کرده‌اند تا مذاکرات خود را درباره انتقال پل پوگبا از تورین به کاتالونیا ادامه دهند.

اگرچه کار بارسایی‌ها در این فصل هنوز تمام نشده و آنها دو فینال بزرگ دیگر (در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا) پیش رو دارند اما مدیر ورزشی‌ باشگاه از همین حالا برای متقاعد کردن یوونتوسی‌ها برای فروش ستاره فرانسوی‌ خط میانی خود دست به کار شده است.

طبق خبری که نشریه اکیپ فرانسه اخیراً منتشر کرده، پوگبا تمایل دارد که فصل آینده در لالیگا بازی کند و این موضوع را به اطلاع مدیربرنامه‌هایش هم رسانده است. هنوز اما مشخص نیست که او رئال‌مادرید را ترجیح می‌دهد یا بارسا. در همین حال نشریه گاتزتا دلو اسپورت ابراز اطمینان کرده که پوگبا به یوونتوسی‌ها گفته است برای ماندن در این تیم برای یک فصل دیگر مشکلی ندارد. این موضوعی بسیار مهم محسوب می‌شود و احتمال پیوستن او به بارسلونا را بیشتر می‌کند، چرا که کاتالان‌ها به دلیل محرومیت یک ساله‌شان از خرید بازیکن تا ماه ژانویه سال ۲۰۱۶ اجازه جذب بازیکن جدید را ندارند.

درخشش پوگبا در فصل جاری توجه بسیاری از باشگاه‌ها را به او جلب کرده است. از پاری‌سن‌ژرمن فرانسه نیز به عنوان یکی از مشتریان پر و پا قرص او یاد شده اما نشریه اکیپ فرانسه نوشته که هافبک فرانسوی یووه خیال بازگشت به کشورش را ندارد و بانوی پیر را تنها برای پیوستن به رئال‌مادرید و بارسلونا ترک خواهد کرد.

روز سه‌شنبه گفته شد که مینو رایولا مدیربرنامه‌های پوگبا تماس‌هایی از سوی پاری‌سن‌ژرمن داشته و با قهرمان فرانسه درباره امکان انتقال هافبک یووه به PSG‌مذاکره کرده است اما اکیپ اطمینان دارد که لالیگا تنها مقصدی است که پوگبا در نظر گرفته است. این نشریه همچنین نوشته است که هر دو تیم رئال‌مادرید و بارسلونا حاضرند به پوگبا حقوقی معادل ۱۰ میلیون یورو به ازای هر فصل بدهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج