۲۰۸۷۰۰
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

فروش قابل توجه بلیت کنسرت «پرواز همای»

«پرواز همای» که پس از هشت سال مجوز اجرا در کشور را گرفته، براساس اعلام سایت فروش بلیت‌های کنسرت این خواننده، توانسته است تعداد زیادی از بلیت‌ها را در مدت چند ساعت به فروش برساند.

ایسنا: «پرواز همای» که پس از هشت سال مجوز اجرا در کشور را گرفته، براساس اعلام سایت فروش بلیت‌های کنسرت این خواننده، توانسته است تعداد زیادی از بلیت‌ها را در مدت چند ساعت به فروش برساند.

قیمت بلیت‌های این اجرا از ۴۰ تا ۱۳۰ هزار تومان تعیین شده‌اند و آن‌گونه که سایت ۸۴۲۰۰ اعلام کرده، بیشتر بلیت‌های روز ۲۱ خردادماه و بیش از نیمی از بلیت‌های اجرای ۲۰ خردادماه به فروش رفته‌اند. بلیت‌فروشی برای این کنسرت از ۱۰ صبح امروز، ۶ خردادماه آغاز شده است.

«پرواز همای» این کنسرت را با عنوان «سرزمین بی‌کران» ۲۰ و ۲۱ خردادماه در تالار وزارت کشور روی صحنه می‌برد.

«پرواز همای» (با نام پیشین سعید جعفرزاده احمدسرگورابی) همراه با گروه «مستان» که مجموعه‌ای از نوازندگان سازهای ایرانی هستند، سبک تازه‌ای از موسیقی سنتی را ارائه می‌دهد. او همچنین خواننده‌ی گروه ارکسترال به آهنگسازی شهرداد روحانی در آمریکا بوده‌ است.

«همای» ‌زاده‌ی روستای «احمدسرگوراب» در گیلان است و ترانه‌هایی را نیز به زبان‌های گیلکی و تالشی اجرا کرده‌ است. او دیپلم خود را از هنرستان کمال‌الملک رشت (مرکز استان گیلان) کسب کرد و با علاقه‌ی فراوان به شعر، آواز و آهنگ وارد دانشگاه آزاد تهران شد و با ساز تخصصی سه‌تار و پیانو تحصیلات خود را در دانشگاه به پایان رساند. در زمینه‌ی هنر آواز، شاگرد استادانی مانند فریدون پوررضا، سیدکمال‌الدین عباسی، هنگامه اخوان، کریم صالح عظیمی بوده و همچنین در زمینه‌ی شعر و ادبیات فارسی از استادانی مانند علیقلی محمودی بختیاری، حبیب نبوی، منصوره ثابت‌زاده، محمود طیاری و دکتر اصغر دادبه بهره‌مند شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرواز

      همای فوق العادست.اکثر کارهاش عالین.مثل "مدارا کن" " دزد پیر" "ای شاه" "دیوانه چون دیوانه بیند" و....اشعاری که برای کارهاش انتخاب میکنه دلنشینن.

    • فرشید

      6500 بلیط در 6 ساعت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج