جاباما
۲۰۸۷۰۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

قتل دختر مورد علاقه پس از ٨ سال

مردی که متهم است دختر موردعلاقه‌اش را کشته وقتی برای دفاع از خود در جایگاه حاضر شد، گفت که قتل کار او نیست.

باشگاه شبانه: مردی که متهم است دختر موردعلاقه‌اش را کشته وقتی برای دفاع از خود در جایگاه حاضر شد، گفت که قتل کار او نیست.

نماینده دادستان در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده که صبح دیروز در شعبه ٨٤ دادگاه کیفری ‌استان تهران برگزار شد، گفت: این مرد براساس شواهد به‌دست‌آمده از سوی دادسرا به قتل زن جوانی به نام منیر متهم است و به‌عنوان نماینده دادستان خواستار رسیدگی به این پرونده هستم.

سپس اولیای‌دم که خواهران و برادران مقتول بودند، خواستار صدور حکم قصاص شدند. یکی از برادران مقتول گفت: من و خواهرم با هم زندگی می‌کردیم، هر روز صبح به سرکار می‌رفتم و شب برمی‌گشتم. یک روز قبل از حادثه وقتی از سرکار به خانه رفتم خواهرم گفت فردا تعطیل است بازهم سرکار می‌روی، گفتم بله، بعد هم صبح زود از خانه بیرون رفتم و غروب برگشتم. وقتی وارد خانه شدم، احساس کردم بوی گاز می‌آید. شیر گاز را بستم و منیر را صدا کردم، جواب نداد، به اتاق خوابش رفتم و دیدم دراز کشیده ‌است.

صدایش کردم، جواب نداد، به بدنش دست زدم، سرد شده‌ بود. با اورژانس تماس گرفتم و کارهایی را که گفتند انجام دادم اما خواهرم برنگشت. بعد هم پلیس آمد و خواهرم را بردند. چندروز بعد به ما گزارش دادند موضوع قتل است نه گازگرفتگی، بعد بازپرس، تلفن‌های خواهرم را بررسی کرد و به مهرداد - متهم حاضر در دادگاه- رسید و حالا ما همگی درخواست صدور حکم قصاص را داریم.

سپس متهم در جایگاه حاضر شد. او اتهام قتل را رد کرد و گفت: من هشت سال بود که با منیر رابطه داشتم. حتی زمانی که مادرش زنده‌ بود چندبار به خانه آنها رفته و ناهار میهمانشان بودم.

خانواده منیر در جریان رابطه ما بودند؛ البته رابطه ما از دوستی خیابانی و زمانی شروع شد که من اعتیاد داشتم و همسرم ترکم کرده‌ بود. مدتی بعد اعتیادم را ترک کردم و همسرم به خاطر بچه‌ها برگشت. منیر هم این موضوع را می‌دانست.

من همه‌چیز را به همسرم گفتم و قرار شد رابطه من و منیر قطع شود اما او دست‌بردار نبود. منیر عاشقانه مرا دوست داشت، خیلی تنها بود. فقط با برادر بزرگش رابطه خوبی داشت. من هم دوسال بود که رودررو او را ندیده‌ بودم و فقط تلفنی و با پیامک با وی ارتباط داشتم. روز حادثه من در محل کارم بودم و شاهد هم دارم اما چون با منیر ارتباط داشتم، بازداشتم کردند.

هیأت قضات بعد از پایان گفته‌های متهم، برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حنانه

      به نظر من همیشه نباید اقایون رو سرزنش کرد گاهی وقتا حماقت از خود دخترس البته منظورم به دوستی با همچین فردی بود نه قتلش {بحث کشتن جداس}......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج