۲۰۸۷۲۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته

در این ستون قرار بر این است که پیشنهاداتی داشته باشیم، برای آخر هفته ها، پیشنهاداتی فرهنگی که حالمان را خوب کند و در عین حال جوری باشند که لذت این کیفور شدن، در وجودمان ته نشین شود.

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته




برترین ها - ایمان عبدلی: در این ستون قرار بر این است که پیشنهاداتی داشته باشیم، برای آخر هفته ها، پیشنهاداتی فرهنگی که حالمان را خوب کند و در عین حال جوری باشند که لذت این کیفور شدن، در وجودمان ته نشین شود، به مرور غالب های متنوع این ستون جمع و جور کسب هویت می کنند و امیدواریم که بعدتر با مشارکت خوانندگان چرخ این ستون را بچرخانیم، به زبان ساده تر: از پیشنهادات فرهنگی وزین شما، استقبال می کنیم.

اکران : «نهنگ عنبر» ساخته ی سامان مقدم پس از مدت ها از توقیف درآمده و البته آنگونه که خود جناب مقدم فرموده اند؛ این نهنگ زخمی است، اشاره به جرح و تعدیل هایی است که به فیلم وارد شده و اینگونه که آگاهان می گویند کم هم نبوده ، اما با تمام این اوصاف فیلم خوش ساخت مقدم طنز دلنشینی دارد که در پس آن مفاهیم قابل توجه ای مستتر شده است، تماشای فیلم حالتان را خوب می کند و لبخند به لب می آورد بدون آنکه هیچ خط قرمز اخلاقی را رد کند؛ یک فیلم مفرح خانوادگی با لحنی کمدی .

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته

کیوسک : ماهنامه ی فیلم نیازی به معرفی ندارد، این ماهنامه به مناسبت پنجاهمین سالگرد اکران دو فیلم (خشت و آینه) و (گنج قارون) به بررسی این دو فیلم و جریانهای متاثر از آن ؛معروف به سینمای عامه پسند و سینمای روشنفکری،پرداخته ، پرونده ای خواندنی و جالب توجه که حتی برای آنهایی که خیلی اهل سینما نیستند هم جذاب است ، در ویژه نامه ی فیلم با حال و هوای فرهنگی مردم ۵۰ سال قبل آشنا می شویم.

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته

کنسرت : تا ماه مبارک رمضان چیزی نمانده و خب اهالی موسیقی در تلاشند از این فرصت اندک نهایت بهره را ببرند ،بازار داغ کنسرت ها همچنان ادامه دارد گروه "سون" در تالار وزارت کشور پنجشنبه و جمعه اجرا خواهند داشت،"زانیار خسروی" هم جمعه در سالن میلاد نمایشگاه اجرا خواهد داشت ،البته "بنیامین بهادری" هم اواسط هفته ی آینده در سالن میلاد اجرا خواهد داشت.

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته

تلویزیون: در روزهای شاد ماه شعبان تلویزیون هم در تلاش است اندک مخاطب خودش را راضی کند، شبکه ی آی فیلم با دو فیلم ؛ "مینای شهر خاموش" و "چگونه میلیاردر شدم" به استقبال این روزها رفته دو فیلم از دو سینمای متفاوت یکی عامه پسند و سرگرم کننده دیگری متعلق به سینمای هنری ،در مورد (مینای ...) فیلمی که سیمرغ بهترین کارگردانی فجر ۲۵ را گرفته و در آن هنرمندانی مثل عزت انتظامی ایفای نقش می کنند، داستان فیلم هم در مورد بهمن پارسا است که بعد از چند سال به وطن برمی گردد به انگیزه ی معشوقه اش و ...

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته

تماشاخانه : نمایش "روز ولنتاین" کاری از منیژه محامدی با هنرنمایی شهره لرستانی و فریدون محرابی در تماشاخانه ی استاد مشایخی واقع در چهارراه ولیعصر این روزها در حال اجراست .نمایش همین دو بازیگر را دارد ،نمایش در رابطه با محرومیت های تربیتی خانوادگی است که در بزرگسالی موجب خلا های روانی می شود ،زبان ساده و لحن روان نمایش در کنار بازی های قدرتمند این کار را دوست داشتنی کرده است.

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته

گالری: نگارخانه ی "مهروا" واقع در کریمخان زند خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی) تا ۱۱ خرداد میزبان "فرش خاکستر" است هر روز از ساعت ۱۷ الی ۲۱، فرش خاکستر عنوان نمایشگاه گروهی هنر تجسمی است که با موضوع «دوم خرداد» دائر شده است ،در میان هنرمندانی که آثارشان توسط پدرام رمضانی جمع آوری شده است، نام های چون ؛هادی حیدری دیده می شود .دیگر پیشنهاد این هفته برای گالری گردی مرور آثار بزرگمهر حسین پور در گالری "راه ابریشم" است.

پیشنهادات فرهنگی آخر هفته

آثاری شامل: کمیک استریپ ، نقاشی و کاریکاتور ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج