۲۰۸۸۲۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تبانی بزرگ در لیگ برتر چهاردهم!

چند روزی در برخی رسانه‌ها اخبار ضد و نقیضی مبنی بر رخ دادن یک تبانی بزرگ در هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتبال مطرح شده بود تا این‌که روز گذشته مسئولان فدراسیون فوتبال این مسأله را به صورت پنهان تأیید کردند.

روزنامه شهروند: چند روزی در برخی رسانه‌ها اخبار ضد و نقیضی مبنی بر رخ دادن یک تبانی بزرگ در هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتبال مطرح شده بود تا این‌که روز گذشته مسئولان فدراسیون فوتبال این مسأله را به صورت پنهان تأیید کردند.

ماجرا چیست؟

با این‌که خبرهای رسمی از این ماجرا بیرون نیامده است اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که یکی از مالکان تیم‌های لیگ برتری برای بقای تیم خود در لیگ برتر به مربی تیم روبه‌رویش پیشنهادی اغواکننده داده است. این مالک از سرمربی حریف خواسته تا تیمش را در بازی رودررو طوری ارنج کند که بازنده باشد و در عوض ویلایی به ارزش ١٥٠‌میلیون تومان در شمال کشور دریافت کند. جالب این‌جا است که دیدار مذکور با پیروزی تیم مالک پیشنهاددهنده به پایان رسید و حالا همین مسأله به گوش فدراسیون‌نشینان رسیده است.

قول کمیته اخلاق

با انتشار چنین خبری، علی اکبر محمدزاده رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ضمن تأیید ماجرا قول پیگیری موضوع را داد. او دراین‌باره به تسنیم می‌گوید: «ما درحال بررسی اتفاق رخ داده هستیم. تقسیم کار میان اعضای کمیته اخلاق انجام شده و هرکدام از افراد بخشی را پیگیر هستند تا ان‌شاءالله به مستندات برسیم و بتوانیم تصمیم بگیریم.» او درباره گمانه‌زنی‌هایی که درباره پرونده می‌شود نیز حرف زده است: «من خواهشم از دوستان رسانه‌ای این است در این پرونده تصورات خود را وارد نکنند تا مبادا سوءتفاهمی پیش بیاید. این موضوع کاملا محرمانه است و اجازه دهید تا به نتیجه رسیدن پرونده حرفی زده نشود.»

پیگیری می‌شود؟

این مسأله در شرایطی از سوی کمیته اخلاق مطرح شده که این کمیته هنوز هیچ پیگیری درباره ادعای مدیران لیگ یکی مبنی بر تخلف مسئولان مس کرمان انجام نداده و این موضوع باعث دلخوری مسئولان فوتبال شده است. حالا باید دید آیا موضوع تبانی در لیگ برتر واقعا در دستور کار کمیته اخلاق قرار می‌گیرد یا این‌که چنین پرونده‌ای نیز در کشوهای محمدزاده و همکارانش بایگانی می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج