جاباما
۲۰۸۸۹۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آمریکا: جزییات حل شود با ایران توافق می‌کنیم

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ابراز خوشبینی کرد که با حل جزییات فنی بیانیه سوئیس، به توافق جامع هسته ای با ایران دست خواهند یافت.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ابراز خوشبینی کرد که با حل جزییات فنی بیانیه سوئیس، به توافق جامع هسته ای با ایران دست خواهند یافت.

جف راتک از سخنگویان وزارت امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در گفت و گو با خبرنگاران در واشنگتن گفت: کشورهای عضو گروه ۱+۵ به توافق جامع هسته ای با جمهوری اسلامی ایران در تاریخ تعیین شده اتفاق نظر دارند و چارچوب توافق نیز در لوزان سوئیس بدست آمده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عضو گروه ۱+۵ در لوزان سوئیس به برداشت مشترکی از چارچوب توافق رسیده اند و در حال حاضر گفت و گوها برای تکمیل جزییات و عناصر فنی توافق ادامه دارد.

این سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: دستیابی به توافق نهایی هسته ای با ایران مستلزم تکمیل جزییات مورد بحث است و انتظار می رود گام های آخر مذاکرات بدون وقفه تا رسیدن به توافق نهایی ادامه یابد.

راتک گفت: جان کری وزیر امور خارجه در تداوم گفت و گوهای هسته ای با ایران، روز جمعه - فردا - به ژنو می روند تا با همتای ایرانی خود گفت و گو کند.

وی هدف اصلی دیدار کری و ظریف را در ژنو رایزنی برای پیشبرد مذاکرات و مطرح کردن مسائل کلیدی به عنوان کرد و افزود: این دیدارها در دستیابی به توافق نهایی در مهلت تعیین شده پایان ماه ژوئن - ۱۰ تیر- مهم، کارآمد و با ارزش است.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سووال خبرنگاری در مورد مواضع متفاوت فرانسه نسبت به دیگر اعضای مذاکره کننده عضو گروه ۱+۵ گفت: همه اعضای ۱+۵ برای دستیابی به توافق نهایی تا پایان ماه ژوئن - ۱۰ تیر - به صورت همگام در تلاش هستند و در صورت حسن نیت طرفین می توان به امضا توافق هسته ای امید داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج