۲۰۸۸۹۹
۵۲ نظر
۵۰۶۰
۵۲ نظر
۵۰۶۰
پ

تصاویر اعدام ۳ سارق مسلح در ملاعام (۱۸+)

۳ سارق مسلح که دست به سرقت های خشن در سطح شهر مشهد زده بودند ، صبح روز گذشته در تقاطع خیابان مسلم در منطقه گازشرقی و در ملاء عام به دار مجازات آویخته شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان: ۳ سارق مسلح که دست به سرقت های خشن در سطح شهر مشهد زده بودند ، صبح روز گذشته در تقاطع خیابان مسلم در منطقه گازشرقی و در ملاء عام به دار مجازات آویخته شدند.

اعضای این باند مخوف اقدامات مجرمانه خود را از سال ۱۳۸۳ و با سرقت خودرو از استانی دیگر آغاز کردند و پس از آن با تهیه انواع سلاح های گرم، نارنجک و بمب دستی به سرقت های مسلحانه از طلافروشی ها روی آوردند.

محکومان این پرونده که سال ۱۳۹۰ در مشهد دستگیر شدند به ارتکاب ۱۹ فقره سرقت به عنف اعتراف کردند که ۱۳ فقره آن مسلحانه بوده و در جریان اقدامات خشن خود یکی از طلافروشان را در خیابان مسلم مشهد به قتل رساندند و فرد دیگر را نیز هنگام ارتکاب جرم با شلیک گلوله مجروح کردند.

محکومان این پرونده که در انجام برخی سرقت های مخوف از چادر زنانه عربی استفاده می کردند به ارتکاب جرایمی چون گروگان گیری، آدم ربایی، قتل، سرقت های مسلحانه و ... پرداخته اند.

اقدامات مجرمانه متهمان از سال ۱۳۸۴ در مشهد با سرقت یک دستگاه پژو ۲۰۶ در خیابان ملک آباد هنگامی آغاز شد که آنان زنی را با تهدید سلاح از داخل خودرو در حالی بیرون انداختند که فرزند ۵ساله اش درون خودرو بود و دزدان مسلح کودک را در منطقه دیگری رها کردند.

آنان سپس پلاک های یک دستگاه وانت را سرقت کرده و روی پژو ۲۰۶ نصب کردند و در همان سال به طور مسلحانه به یک طلافروشی دستبرد زدند وسپس خودروی مذکور را در حاشیه شهر به آتش کشیدند تا سرنخی از خود بر جای نگذارند.

همچنین این مجرمان در سال ۸۷ نیز پس از دستبرد به یک طلافروشی در خیابان مسلم و سرقت طلاهای فروشگاه، مالک طلافروشی را با شلیک گلوله به قتل رساندند و جرایم خشن خود را تا سال ۱۳۹۰ادامه دادند.

دزدان مسلح نقابدار در آخرین سرقت مسلحانه خود به یک طلافروشی در خیابان شهید مطهری دستبرد زدند که پس از آن کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی سرکرده باند را پاییز سال ۹۰ دستگیر کردند و در ادامه عملیات نیز دیگر اعضای این باند به دام افتادند.

در بازرسی از مخفیگاه و خودروی سارقان مسلح، چندین قبضه سلاح جنگی، نارنجک های دست ساز، کمربند انفجاری، بمب های صوتی، شوکر، لوازم تغییر چهره و ... کشف شد و در یکی از سرقت های مخوف خود کمربندهای انفجاری کنترل از راه دور را به کمر یک طلافروش بستند و بدین ترتیب با گروگان گرفتن اعضای خانواده وی و شکنجه فرزندانش او را مجبور کردند تا طلاهای مغازه اش را برای آنان بیاورد و سپس پسر طلافروش را به صندوق عقب پراید انداختند و در منطقه دیگری از شهر رها کردند.

گفتنی است، متهمان در شعبه هشتم دادگاه انقلاب به اتهام محارب محاکمه شدند که ۳ عضو این باند خطرناک در چند جلسه و با حضور وکلای مدافع محاکمه شدند و پس از آن که همه جوانب این پرونده با دقت مورد رسیدگی و بررسی قرار گرفت، مقام قضایی اتهام آنان را با توجه به محتویات پرونده و اقاریر صریح متهمان ، گزارش ماموران انتظامی و ... محرز دانست و رای به محارب بودن آنان داد و ۳ متهم به اعدام محکوم شدند.

شایان ذکر است، با اعتراض وکلای متهمان به رای صادره، این پرونده در شعبه ۴۲ دیوان عالی کشور و توسط قضات با تجربه مورد رسیدگی دقیق قرار گرفت اما قضات دیوان عالی نیز رای صادره در مورد متهمان را تایید کردند که پس از طی مراحل قانونی و استیذان از رئیس قوه قضاییه ، مقدمات اجرای حکم ۳ محکوم در ملاء عام فراهم شد و صبح روز گذشته به دار مجازات آویخته شدند.

تصاویر اعدام 3 سارق مسلح در ملاعام (18+)

تصاویر اعدام 3 سارق مسلح در ملاعام (18+)

تصاویر اعدام 3 سارق مسلح در ملاعام (18+)

تصاویر اعدام 3 سارق مسلح در ملاعام (18+)

تصاویر اعدام 3 سارق مسلح در ملاعام (18+)

تصاویر اعدام 3 سارق مسلح در ملاعام (18+)

تصاویر اعدام 3 سارق مسلح در ملاعام (18+)

تصاویر اعدام 3 سارق مسلح در ملاعام (18+)

تصاویر اعدام 3 سارق مسلح در ملاعام (18+)

تصاویر اعدام 3 سارق مسلح در ملاعام (18+)

تصاویر اعدام 3 سارق مسلح در ملاعام (18+)

تصاویر اعدام 3 سارق مسلح در ملاعام (18+)

تصاویر اعدام 3 سارق مسلح در ملاعام (18+)

تصاویر اعدام 3 سارق مسلح در ملاعام (18+)

تصاویر اعدام 3 سارق مسلح در ملاعام (18+)

تصاویر اعدام 3 سارق مسلح در ملاعام (18+)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اون خانواده ای که از پنجره با بچه هاشو نگاه میکنن چه جراتی دارن!!!

      پاسخ ها

      • عادل

        جرات، یا حماقت...

      • محمود

        احتمالاً تخمه هم ميشكونن!

    • بدون نام

      چقدر حماقت !؟؟

    • بدون نام

      كلا ايرانى جماعت درست نميشه،، بابا اينهمه ميگن نذارين بچه هاتون اين صحنه ها رو ببينن، باز اون مادر بى فكر انگار نه انگار كه دارن جلوى بچه ش مجرم رو اعدام ميكنن،، دور از جون زبونم لال باز هم بايد خبر خودكشى بچه هاى دوازده سيزده ساله رو با طناب بشنويم؟؟!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ديدن اين صحنه ها صد شرف دارد به اينكه پدر و مادري بچشون رو جلو ماهواره ميذارن كه صحنه هاي مستحجن مغز و روان بچشه رو له ميكنه اون بدتره

      • بدون نام

        نه دوست عزیز هیچم دیدن این صحنه ها شرف نداره به تماشای ماهواره. خیلی نظرتون خنده داره. خیلی تاسف باره که اینطوری فکر میکنین.... اول میخواستم با دلیل و برهان قانع کنم شما رو .... ولی بعد دیدم عمق فاجعه طرز فکر شما و امثال شما انقدر زیاده که فقط باید در برابرتون سکوت کرد و براتون دعا کرد همین

      • محمود

        بعضيا از نظر فكري فرقي با داعشيا ندارن

    • بدون نام

      اولا این کارها مدتی بود منسوخ شده بود ولازم بود ابتدا فرهنگ سازی می شد
      در ثانی همه ما در این زمانه فکر هایمان خرابه و نهایت کار هایی بدین شیوه انجام می دهیم
      ثالثا مثل اینکه مسولین صحبتهای ریس جمهور را در جمع نیروهای انتظامی فراموش کردند که باید قانونی برخورد کرد
      رابعا اینها وابسطه به کسی نبودند
      خامسا اینها زحمت کشیدند و با جونشون بازی کردند حالا کسانی هستند که با جون مردم بازی می کنند و 3000 میلیارد دزدی می نند و کسی نیست مثل مشهدی ها بهشون بگه بالای چشمتون ابروه
      تمام مطالبم بر اساس نوشته های بالا بود و اگه این نوشته ها هم دروغ باشد منم نوشته هایم را پس می گیرم.

      پاسخ ها

      • حسن

        user ي فرصتي هم به بقيه بده براي دادن پيام. مثل اينكه از نظراتت خيلي خوشت مياد

      • نرگس

        يوزر جان در قسمت رابعا وابسطه نه وابسته!
        كلا با پارسي مشكل داريا
        پارسي را پاس بداريم

      • sara

        زحمت کشیدن با جونشون بازی کردن؟؟؟!!!آره خداییش زحمت کشیدن آدم کشتن و گروگان گرفتن.یه بار که تهدید به مرگ بشی و رعب و وحشت تموم جونتو بگیره این حرفارو نمیگی

    • محمد

      و این گونه بود که این اعدام ها در بین مردم جا گرفت بجای هزاران میلیارد که رفت تو جیب چندین نفر و کسی اعدام نکرد

      پاسخ ها

      • محمدرضا

        و اینگونه بود که ما مسائل را باهم قاطی کردیم و دهانمان به چرت پرت باز شد....آخه الان این چه ربطی به اون قضایای هزاران میلیارد داره انقدر بدم میاد از این آدما تا یه چیزی میشه فوری هزار میلیارد هزارمیلیارد میکنن،هرچی میشه با ربط و بی ربط فوری یه عده میان میگن هزار میلیارد اختلاس.مثلا ماها خودمون نمی دونیم هی میای میگی حق اونا هزار بار اعدامه اما الان این چه ربطی داره به اعدام کسی که مخل امنیته مردمه

      • بدون نام

        محمد رضا حالا تو چرا سوختی؟ نکنه از این طرفدارای مورد دار احمدی نژادی؟

      • ناشناس

        یوزر حالا خودت چرا سوختی نکنه توام از طرفدارای مورد دار .... گرانی ؟؟؟؟!!!!!!

      • بله جانم

        اقای محمد رضا خان حرفهای آقای محمد درست است گرچه آنها شرارت کرده اند اما هیچ کس اعدام اختلاس گران کلان را تا حالا بصورت علنی ندیده است چون آنها سوار نیستند که کیف یک بینوای بیچاره را بقاپند بلکه ایشان با لبخند و سلام و صلوات و دور از چشم شما مبادرت به اختلاسهای کلان و دزدی از اموال بیت المال مردم می می کنند.حکایت برخورد ابوذر غفاری با آن یهودی تازه مسلمان را همه در کتابهای دینی ابتدایی خوانده اند البته ما با این کارها موافق نیستیم اما برخورد با اختلاسگران کلان زمین تا آسمان با برخورد با دزدان خورده پا فرق می کند.

      • محمدرضا

        جناب user همین که انقدر مودبید و بنده رو به سوزش متهم کردید باعث نتیجه گیری بنده نسبت به شما شد.در ضمن من طرفدار مورد دار انصاف هستم نه احمدی نژاد و نه ..... گرانی؟؟؟!!!!

      • sara

        دقیقا با محمد رضا موافقم.یعنی شماها میگین اینایی که با بمب و تفنگ و قمه میوفتن به جون مردم و سرقت میکنن نباید اعدام شن چون اونایی که میلیاردی اختلاس کردن اعدام نشدن؟؟سرقت با ایجاد رعب و وحشت و گروگان گرفتن و کشتن مردم حکمش چی میتونه باشه پس؟؟زندان؟ که دوباره بیان بیرون بخاطر پول آدم بکشن؟شما بفرمایین

      • محمد

        سارا خواهرگرامی:
        اون هزاران میلیارد فرقی با اینا نداره!! با اون هزاران میلیارد شاید اینا قاتل دزد مواد فروش نمیشدن

    • بدون نام

      انگار فیلم سینمایی نگاه می کنند!؟

    • سالار

      دمتون گرم این آدمها باید ازبین بروند

      پاسخ ها

      • محمد حسین

        در اتفاقی که افتاده (سرقت مسلحانه) این افراد مقصر بودند چون عامل این جنایت بودند.اما هیچ کس با خودش نمیگه این 3 نفر عاشق دزدی مسلحانه که نبودند؟ عاملی که باعث شد اینها دست به چنین کاری بزنند کجاست؟ این 3 نفر اعدام شدند و از بین رفتند.عاملی که باعث شد امثال این افراد دست به چنین کارهایی بزنند چه تغییری کرد؟

      • ناشناس

        دوست عزیز درسته که وضع اقتصادی مردم خوب نیست کاملا حق باشما ولی باید رفت دزدی اون هم سرقت مسلحانه وکشتن مردم ؟! چرا همینطوری از روی باد هوا برا خودمون مفسر وتحلیلگر شده ایم ؟؟؟!!!!

      • محمد حسین

        من که نگفتم نباید اعدام بشن.اتفاقا همون خط اول گفتم جنایت کردند و مقصر اند.فقط این نظر را گذاشتم که یاداوری کنم دزدی خود این افراد علت دارد که با اعدام امثال این افراد اون علت برطرف نمیشه.من یه چیز واضح را فقط گفتم که یاداوری کرده باشم و ادعای تفسیر و تحلیل ندارم.

      • sara

        محمد حسین خان وضعشون خرابه برن دزدی کنن فقط.چه حالی میشی یکی هم پولتو بگیره هم جونتو یا خونوادتو گروگان بگیره؟؟؟اینا جانی اند.فقط دزد نیستن

    • محمد

      ...................

    • بدون نام

      حقشون هست اينه رو بايد تكه تكه كرد

    • محمد از اصفهان

      همین دیروز در برنامه ثریا شبکه 1 نشون میداد کشاورزای کرمان چندین تن پیاز و سیب زمینی و گوجه و ... که کاشته بودند را چون ازشون نخریده بودند خالی کرده بودند اطراف روستا و غذای اسب و گاو و گوسفند شده بود یا گندیده بود.طرف لیسانس مکانیک داشت بیل دستش گرفته بود بیل میزد اخرشم محصولش را نخریده بودند. خب چیکار کنه حالا؟ پول از کجا در بیاره ؟چطور زندگی کنه؟ چند ماه زحمت کشیده به امید این که یه بخور نمیر در بیاره الان همونم نداره و کلی ضرر داده. 4 روز دیگه اگه همین ادما رفتن اون طرف مرز تریاک قاچاق کردند و گرفتنشون خب اعدام میشن بعد هم لعن و نفرین پشت سرشونه همین ماها میایم میگیم حقشون بود اما کسی عقبه این اتفاقات را نمیبینه.به جای خوشحالی از اعدام متوجه باشید که خود این بخت برگشته ها و خانواده هاشون هم به نوعی قربانی اند.

      پاسخ ها

      • sara

        بره دزدی کنه.چرا آدم میکشه؟؟چه توجیهی واسه آدم کشتنش وجود داره؟

    • احسان

      پس چرا دمپایی های دو تا شکل متفاوته!!!!!

    • بدون نام

      هرچه باشند حقشان ادام نیست ما حق ادام کسی رو نداریم ما جان ندادیم که حالا حق نفس کشیدن رو بگیریم

      پاسخ ها

      • ناشناس

        ادام یا اعدام ؟؟!!

      • بدون نام

        آدام بايد آدام باشه

    • اژدر میرزامحمدی همدان

      هرچه باشند حقشان اعدام نیست ما حق اعدام کسی رو نداریم ما جان ندادیم که حالا حق نفس کشیدن رو بگیریم جرم انها حبس عبد نه اعدام ببینید دردشان چیه اصلا قانون باید برای همه یکسان باشد مگه کم تو ممالکت ما دزدی میشه سه هزار میلیارد تومان کی واعدام کردن مانند اب خوردن ماست مالی کردن

      پاسخ ها

      • ناشناس

        چشم جناب قاضی القضات این دفعه دیگه میدیمشون دست شما . شما براشون حکم صادر فرمایید خخخ !!!!!!!

      • sara

        استاد آدم کشتن اینا.متن رو درست بخون

    • یاسر

      امیدوارم روزی این طناب رو گردن همه مفاسد اقتصادی کشورمون بخصوص کله گنده ها ببینم که مایه گند کشورم هستند وبلای جان خانواده هاوجوانان کشورم .

    • بدون نام

      به درک واصل شدن

    • مهدی

      دیدن این طور اعدام ها برای مردم از ریز تا درشت جنبه سرگرمی و تفنن پیدا کرده نه عبرت .

    • بدون نام

      اگه راست میگن، کسانی رو که اختلاس میکنند رو در ملا عام اعدام کنند، تا هم این اختلاس های سریالی در کشور ما از بین بره و هم اینکه به قول خودشان زمین که هیچ، مملکت با اجرای عدالت زنده بشه!!!

    • شیسب

      اگه وضع مملکت درست بود اینا هیچ وقت دست به دزدی نمی زدند این چه قانون مضخرفیه دیگه چرا هر سه تا رو اعدام کردن اونی که کشت رو باید اعدام کنند میگن امنیت بهم زدن چند تا تیر شلیک کردن جزاش اعدامه

    • بدون نام

      قابل توجه کسانی که میگن حقشون نیست اگر خانواده شما رو میکشتند برای پول بازم می گفتید حق اعدام کردن نداریم.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        آفرین یوزر . حیف که ما مردم از روی فقط احساساتمون نظر در میکنیم !!!!

    • مملی

      اینا حقشون اعدام بود یا نبود مهم نیست مهم چیزیه که واقعن در سایه ی بزهکاریهای قبلی یا احیانن بعدی مرتبطه مگر میشود اینگونه حوادث را از قابلیت اساسی رد یا بصورت ضمنی در موردش گفتمان راه بیندازیم لازم به ذکره بچه ها رو باید از این زاویه مورد انهدهد دید ممنونم

    • zzzzzzzzzzzzzz

      واقعاتاسف اور بیچاره خانواده هاشون
      مجله جان بلدی که من هرجه نظرمینویسم ثبت نمیکنی خیلی جالبه اگه دیگه نزاشتی منم کلاازدریافت ایمیل انصراف میدم

    • مجید

      مرگ یک انسان هر چند خطاکار ناراحت کننده است ولی برای چشیدن شهد شیرین عدالت و امنیت باید از آن گذشت.

    • مهدی

      عبرت بشه واسه بقیه خلافکارها.

    • محمد

      با اين كارها جز اموزش خشونت هيچ تاثيري در از بين بردن جرائم ندارد

    • بدون نام

      چی گیرتون میاد با اعدام کردن این سه تا چیزیو ک اینا خراب کردن با کشتنشون درست میشن عایا!!!!!

    • مجتبی

      خداکنه یه روزی مفسدای اقتصادی رو اعدام کنن

    • محمد

      اقا جاتون خالی مام بودیم اونجا... خیلی باشکوه بود، دمه بچهای نیرو انتظامی گرررم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج