۲۰۹۰۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سیدجلال: امیدوارم رؤیای قرمزها برآورده شود

مدافع ملی‌پوش باشگاه الاهلی قطر گرفت: امیدوارم سال آینده پرسپولیس تیم خوبی ببندد تا به این ترتیب رؤیای هواداران این تیم برآورده شود.

خبرگزاری فارس: مدافع ملی‌پوش باشگاه الاهلی قطر گرفت: امیدوارم سال آینده پرسپولیس تیم خوبی ببندد تا به این ترتیب رؤیای هواداران این تیم برآورده شود.

سیدجلال حسینی در خصوص حضورش در اردوی تیم ملی گفت:‌ خوشحالم می‌بینم که چهره‌های زیادی به فوتبال ایران معرفی شده‌اند. حضور این همه بازیکن جوان نویدبخش آینده خوبی برای فوتبال ایران است و از سوی دیگر حضور این جوانان نشان می‌دهد که لیگ امسال از کیفیت خوبی برخوردار بوده و رقابت زیادی در آن وجود داشته است که البته این رقابت فشرده می‌تواند به طور حتم به تیم ملی کمک کرده و موجب پیشرفت و موفقیت این تیم شود.

وی ادامه داد: این بازیکنان جوان می‌توانند همچنین پتانسیل فوتبال ایران را نشان داده و ذخیره خوبی برای بازیکنان فعلی تیم ملی باشند ضمن اینکه حضور آنها در اردو همگان را امیدوار کرده است.

حسینی در مورد ادامه همکاری کی‌روش با تیم ملی گفت:‌ آن زمان که محاسبه می‌کردیم و خواستار ماندن کی‌روش بودیم می‌گفتند بازیکنان اجباری صحبت می‌کنند و این حرف‌ها هماهنگ شده است اما به واقع کی‌روش را می‌شناختیم و حرف دل‌مان را می‌زدیم.

مدافع با تجربه تیم ملی افزود: الان هم با عنوان یکی از بازیکنان تیم ملی خوشحالم که شرایطی فراهم شده تا کی‌روش در تیم ملی بماند. او از فوتبال ایران شناخت پیدا کرده و زیر و بم فوتبال ایران را می‌داند. این بزرگترین کمک بود تا تیم ملی موفق باشد.

وی تأکید کرد: امیدوارم این راهی که آغاز شده به جاهای خوبی ختم شود و تیم ملی با کی‌روش به موفقیت‌های بیشتری رسیده و بتواند در نهایت به جام جهانی ۲۰۱۸ صعود کند.

مدافع سابق پرسپولیس در ادامه گفت‌وگو با فارس با اشاره به ناکامی سرخپوشان در دیدار با الهلال عربستان افزود: الهلال تیم خوبی بود و پرسپولیس با این شرایط طبیعی بود مقابل این تیم عربستانی نتواند نتیجه بگیرد ضمن اینکه از قبل مشخص بود که پرسپولیس کار سختی دارد و بین این دو تیم شرایط خیلی برابر نبود.

وی افزود: اواسط فصل هم گفته بود که پرسپولیس باید خوب بسته می‌شد هرچند که امسال تمام شد و امیدوارم سال آینده سرخپوشان تیم قوی و قدرتمندی را ببندند تا این‌بار دیگر رؤیای هواداران برآورده شود.

حسینی در پایان با اشاره به دیدار هفته پایانی لیگ برتر و اینکه علیرضا فغانی داور دیدار تراکتورسازی و نفت در نهایت مقصر اتفاقات این دیدار شناخته شده است، گفت: کسی حق ندارد در مورد فغانی بد فکر کند. فغانی افتخار ایران در جام ملت‌های آسیا بود و همه به او افتخار کردند. داور به این بزرگی اشتباهی نکرده که نتیجه بازی طی آن تغییر کند بنابراین باز هم می‌گویم کسی این حق را ندارد در مورد فغانی بد فکر کند. او سعی کردم بهترین عملکردش را داشته باشد و متأسفم اگر بخواهیم چنین داوری را خراب کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج