۲۰۹۰۹۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عشوری: فصل بعد برای تراکتور بازی می کنم

سینا عشوری بازیکن سرباز تراکتورسازی بعد از اینکه مجوز بازی سربازان برای فصل آینده صادر شد،خودش را برای بازگشت آماده می کند.

ورزش ۳: سینا عشوری بازیکن سرباز تراکتورسازی بعد از اینکه مجوز بازی سربازان برای فصل آینده صادر شد،خودش را برای بازگشت آماده می کند.

تبریزی ها به ما لطف داشتند

۸ماه از محرومیت مان می گذرد و از طرف مسوولان اعلام شده کسانی که تخلف کرده اند و ۴ ماه از سربازی شان می گذرد می توانند فصل آینده بدون مشکل برای تیم شان بازی کنند. در این مدت تمرین داشتم اما برای بازی کردن باید تمرینات بیشتری انجام بدهم تا به مرز آمادگی برسم. در این مدت خداوکیلی مردم تبریز به ما لطف داشتند. با اینکه برای تراکتور بازی نکردیم اما مردم از ما حمایت کردند. افتخار می کنم در تراکتور بازی می کنم و امیدوارم سال آینده با قهرمانی جواب محبت هواداران را بدهیم.

کسی فکر نمی کرد تراکتور قهرمان نشود

امسال با بدشانسی تراکتور قهرمان نشد و هیچ کس فکرش را نمی کرد.اتفاقاتی که روز آخر لیگ افتاد تمام معادلات را بهم ریخت و یک درصد هم کسی فکرش را نمی کرد تراکتور در تبریز قهرمان نشود. البته باید به سپاهان هم تبریک گفت و این تیم هم خیلی زحمت کشید. درست است شانس کمی داشتند اما برای قهرمانی تلاش کردند.

انتظار داشتیم زودتر مشکلات مان را حل کنند

انتظار داشتیم مسوولان زودتر مشکلات ما را حل کنند چون تخلفات زیاد بود اما فقط روی فوتبالیست ها زوم کردند. بازیکنان تراکتور هم می توانستند مثل فولادی ها در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند و به داد تیم برسند.من افتخار می کنم در تیمی که متعلق به سپاه است بازی می کنم و به همین دلیل انتطار داشتیم. البته از مسوولان تشکر می کنم که مجوز بازی ما را صادر کردند.

ذوب آهن در جام حذفی قهرمان می شود

باید بگویم از برد نفت در آسیا خیلی خوشحال شدم و آنقدر از خوشحالی دادو بیداد کردم که خدا می داند. واقعا نفت تیم خوبی است آقای منصوریان تیم قوی درست کرده اما ذوب آهن در جام حذفی قهرمان می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج