۲۰۹۱۱۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دادکان: مزایده فقط برای سرگرمی مردم بود!

مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد گفت: هدف از برگزاری مزایده استقلال و رسپولیس صرفاً سرگرم کردن مردم و فراموش کردن قیمت گوشت، مرغ و حبوبات است.

خبرگزاری تسنیم: محمد دادکان پس از شکست تیم دانشگاه آزاد در بازی ششم فینال لیگ حرفه ای بسکتبال اظهار داشت: من از همان ابتدا پیش‌بینی می‌کردم که کار این دو تیم به بازی هفتم کشیده شود. مهرام و دانشگاه آزاد بازی‌های خوبی ارائه کردند و امیدوارم هر کس در بازی هفتم بهتر بازی کند، برنده جام حرفه‌ای شود.

وی ادامه داد: با توجه به میزبانی دانشگاه آزاد در بازی هفتم شانس ما برای پیروزی و قهرمانی بیشتر است. متأسفانه در این بازی نیروی بازیکنان ما تحلیل رفته بود و مطمئن باشید با تجدید قوا برای دیدار هفتم آماده خواهیم شد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد تصریح کرد: تعداد بازیکنان، نوع آنها و دستمزدی که ما به بازیکنان‌مان می‌دهیم به هیچ وجه در حد تیم مهرام نیست و به این خاطر همین که به فینال رسیده‌ وسهمیه رقابت‌های آسیایی را کسب کرده‌ایم برای‌مان افتخار است. ما چاره‌ای جز شکست مهرام در بازی هفتم و قهرمانی نداریم.

دادکان در مورد واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی نیز صحبت کرد: همان طور که سال قبل هم گفتم این واگذاری هیچ‌گاه انجام نخواهد شد و همه این مزایده‌ها برای سرگرمی مردم است. کسانی که در فرابورس و سازمان‌های مربوط به این واگذاری کار می‌کنند هم می‌دانند که این کار انجام نخواهد شد و هدف از آن صرفاً سرگرم کردن مردم و فراموش کردن قیمت گوشت، مرغ و حبوبات است.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در پایان گفت: اگر این دو باشگاه به خودروسازان واگذار شود اوضاع آنها بهتر خواهد شد. اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که برای موفقیت و قهرمانی یک تیم به یک سری عوامل از جمله بازیکن، سرمربی، مدیریت و امکانات نیاز است. باز هم تأکید می‌کنم که این دو باشگاه به هیچ فردی واگذار نخواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج