۲۰۹۱۵
۴ نظر
۴۴۶۹۶۹۵
۴ نظر
۴۴۶۹۶۹۵
پ

فال روزانه اختصاصی برترین‌ها | فال امروز

فال روزانه چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | فال امروز | Daily Omen

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه چهارشنبه ۵ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

فال روزانه ۱۴۰۳.۰۲​.۰۵

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. مدتی است که از رسیدگی به خودتان غافل شده‌اید و آن گونه که سزاوار است به خودتان نمی‌رسید. سال نو را با هدیه‌ای نفیس به خودتان آغاز کنید. در بهار امسال، طالع نیکویی برای شما رقم خواهد خورد. این رویداد فرخنده را بهانه‌ای برای شادمانی در کنار دوستان و اعضای خانواده تبدیل کنید. با فرا رسیدن تیرماه، بادی مخالف در مسیر زندگی شما وزیدن آغاز می‌کند و گرفتاری‌هایی بر سر راه‌تان قرار می‌گیرد. در حل این مشکلات از یاری و همدلی دوستان و آشنایانت بهره بگیرید. در شهریور، تحولی عظیم در زندگی شما رخ خواهد داد. اجازه ندهید این دگرگونی، سد راه پیشرفت و اهداف‌تان شود. با این دگرگونی‌ها کنار بیا و به هر قیمت که شده، هدف‌های‌تان را دنبال کنید.  در آبان ماه، بال و پر اقبال بر شانه‌های شما می‌نشیند و در این ماه، هر چه در زمین بکارید، طلا برداشت خواهید کرد. نهایت استفاده را از این فرصت طلایی ببرید و دامنه موفقیت‌های‌تان را گسترش دهید. اسفند امسال برای شما موسم عشق و عاشقی است. در این ماه، عشقی و جان‌سوز به سراغتان خواهد آمد. این عشق را به فال نیک بگیر و غرق در لحظه‌های عاشقانه شوید. سال نو را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال، به گونه‌ای رفتار کنید که به الگویی درخشان برای سال‌‌های آینده زندگی شما تبدیل شود.

فال روزانه چهارشنبه ۵ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

کارهای زیادی باید انجام دهید و سرتان حسابی شلوغ است، اما ناراحت و نگران نباشید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارهای روزانه بدست خواهید آورد و تمامی کارهای امروز را تا انتهای روز به پایان خواهید رساند. وسیله‌ای در منزل یا محل‌‌کار شما خراب شده‌ و مجبور هستید که وقت و هزینه زیادی را به تعمیر این وسیله اختصاص دهید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان از عادت‌های زشت و ناپسند شما گله‌مند است و مشاجره‌های زیادی میان شما و عشق‌ زندگی‌تان برای ترک این عادت‌های زشت ایجاد می‌شود، ادامه این مشاجره‌‌ها چیزی به غیر از دوری و کدورت به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که این عادت‌های ناپسند را کنار بگذارید و زمینه رضایت و خوشنودی عشق‌ زندگی‌تان را فراهم کنید. با فرد باتجربه و دنیا دیده‌ای ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و تجربه‌های ایشان را در آینده به چراغ راهی برای موفقیت‌های خود تبدیل کنید. 

فال روزانه چهارشنبه ۵ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

سرتان خلوت است و کار خاصی برای انجام‌ دادن ندارید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و حسابی استراحت کنید. پولی که از کسی قرض کرده‌اید را امروز تحت هر شرایطی که شده، بازپس دهید.  به خودتان وعده‌ خرید کالایی با ارزش را داده‌اید و مدت زیادی است که برای خرید این کالا لحظه‌‌شماری می‌کنید، اما تاکنون پول لازم برای خرید این کالا فراهم نشده است. امروز ورق بر می‌گردد و پولی بدست‌تان می‌رسد تا این کالا را خریداری نمایید، این خرید را با خیال‌راحت انجام دهید و مطمئن باشید خرید این کالا، رضایت خاطر شما و اعضای خانواده را به دنبال خواهد داشت.  فکرهای پلیدی در سر دارید و به این فکر افتاده‌اید که با تقلب و فریب‌کاری به هدف‌هایتان برسید، اما به خاطر داشته باشید که بار کج هرگز به منزل نمی‌رسد و امروز به خودتان قول بدهید که دور افکار پلید و شیطانی را خط بکشید. بیشتر اوقات روز را مشغول کار و تلاش هستید و فرصتی برای رسیدگی به خودتان پیدا نمی‌کنید، اجازه ندهید این روحیه کار شما را به بستر بیماری بکشاند و فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و تعادل را میان کار و تفریح حفظ کنید. در مرکز کانون محبت همسر یا عشق ‌زندگی‌تان قرار دارید و روزی سرشار از عشق و محبت را پشت‌سر خواهید گذاشت.

فال روزانه چهارشنبه ۵ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

پس‌انداز خود را راکد و نگذارید و امروز سرمایه‌گذاری مطمئنی انجام دهید. این سرمایه‌گذاری زودتر از چیزی که فکرش را بکنید نتیجه خواهد داد و زمینه افزایش درآمد شما را به دنبال خواهد داشت. دوستان بسیار خوبی دارید و لحظه‌ای شما را برای رسیدن به هدف‌هایتان تنها نگذاشته‌اند، قدر این دوستان را بدانید و به آنها ثابت کنید که هرگز محبت‌هایشان را فراموش نمی‌کنید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز برای جلب رضایت شما خودش را به آب‌و‌آتش خواهد زد تا لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. یکی از همکاران یا همسایه‌ها به کمک شما می‌‌آید و مشکلی که با آن روبه‌رو هستید را حل می‌کند. محبت این فرد را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت لطف ایشان را جبران کنید. قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند. در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند. در برابر تغییرات مقاومت می‌کنید و انعطاف‌پذیری لازم برای تعامل با رویدادهای غیرمنتظره‌ را ندارید. این روحیه را کنار بگذارید و زندگی را با تمامی فرازوفرودهایش پذیرا باشید. اگر امروز مواظب حرف‌های‌تان نباشید، مشاجره‌ای سخت میان شما و یکی از آشنایان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و در اولین فرصت بین خودتان و این فرد صلح و صفا برقرار کنید.

فال روزانه چهارشنبه ۵ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، اما بهتر است روی این فرد را زمین بیندازید، چرا که اگر به ایشان پولی قرض دهید، هرگز روی پولتان را نخواهید دید. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و شبانه‌روز برای رفاه و آسایش اهل منزل تلاش می‌کنید، این رویکرد را ادامه دهید و مطمئن باشید اعضای خانواده قدردان تلاش‌های شما هستند. خساست را کنار بگذارید و از هر فرصتی برای کمک به اطرافیان بهره بگیرید. مواظب رفتار و گفتارتان باشید و حرفی نزنید که زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند. به فکر مشارکت برای انجام کار جدیدی افتاده‌اید و می‌خواهید سرمایه‌تان را در کار جدیدی با فردی شریک شوید، امروز بهترین زمان برای آغاز این مشارکت است و مطمئن باشید از شراکتی که امروز آغاز می‌کنید، متحمل ضرری نخواهید شد.  برنامه‌‌‌ای برای حضور در کنار اعضای خانواده ترتیب داده‌اید و می‌خواهید به همراه اهل منزل حسابی خوش بگذرانید. این شرایط مهیا نمی‌شود و قسمت زیادی از روز را به انجام کارهای غیرمنتظره سپری خواهید کرد. اجازه ندهید این شرایط زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کند و به آنها قول دهید که در اولین فرصت در کنار هم حسابی تفریح می‌کنید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان امروز دردسر بزرگی برای شما درست می‌کند. اشتباه عشق ‌زندگی‌تان را نادیده بگیرید و بزرگواری خود را با چشم‌پوشی از این اشتباه ثابت کنید.

فال روزانه چهارشنبه ۵ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

 به سینه فردی که از شما تقاضای پول دارد دست رد بزنید. به خاطر داشته باشید که پول قرض دادن به این فرد همانا و از بین رفتن پول شما همانا. اعضای خانواده امروز دردسرهای زیادی برای شما درست می‌کنند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در آینده به گونه‌ای با آنها رفتار نمایید که از عهده حل مشکلات شخصیشان برآیند. قلب مهربانی دارید و همیشه به فکر اطرافیان هستید. مطمئن باشید محبتی که به دوستان می‌کنید بدون پاسخ باقی نمی‌ماند. به خاطر داشته باشید که محبت، محبت می‌آورد و بیشتر به فکر به دست آوردن دل دوستان و اعضای خانواده باشید.  رویاپردازی را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که با خواب‌و‌خیال به جایی نمی‌رسید. در عوض از امروز به خودتان قول بدهید که زندگی را جدی بگیرید و با کار و تلاش آینده‌ای درخشان را برای خود رقم بزنید. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. امروز حسابی استراحت کنید تا برای روزهای شلوغ آینده انرژی داشته باشید.  عشق زندگی‌تان امروز به یاد دوران خوش گذشته افتاده و خاطره‌های عاشقی را در دل شما زنده می‌کند.

فال روزانه چهارشنبه ۵ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

روز را با ورزش و تحرک آغاز کنید و تنبلی را کنار بگذارید. فردی می‌خواهد از شما پول قرض کند، اما دست رد به سینه وی بزنید و مطمئن باشید پولی که به این فرد می‌دهید را هرگز به شما پس نمی‌دهد. برای حل مشکلی که با آن روبه‌رو هستید از اعضای خانواده کمک بگیرید. پای صحبت افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید.  امروز توجه اطرافیان را به خود جلب می‌کنید و نُقل هر انجمنی خواهید بود. کارها راحت‌تر از چیزی که انتظارش را دارید انجام می‌شود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و کارهای ناتمام را پایان بخشید. روحیه‌ای همراه با شادی و نشاط را تا پایان روز تجربه می‌کنید. این هیجان و شادی را به اعضای خانواده منتقل کنید و در کنار یکدیگر حسابی خوش بگذرانید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریح یا ورزش دلخواهتان بپردازید. پدر یا مادر یا بزرگ‌ترهای فامیل در معرض بیماری قرار دارند و بیشتر از همیشه مواظب‌ آنها باشید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان به فکر زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته‌ افتاده و شما را مهمان روزی سرشار از عاشقی می‌کند.

فال روزانه چهارشنبه ۵ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

از زندگی که دارید راضی نیستید و دائم خودتان را سرزنش می‌کنید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از افسردگی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه امروز زمان مناسبی است که دست از سرزنش خود بردارید و به فکر تقویت روحیه‌تان باشید. دزدی در کمین مال شما نشسته و امروز اگر چشم چپ کنید، اموالتان به سرقت می‌رود. اعضای خانواده زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌آورند. در اولین فرصت دلیل برخورد نامناسب اعضای خانواده را جویا شوید و به‌گونه‌ای با اهل منزل صحبت کنید که در آینده کمتر شما را ناراحت کنند. روحیه‌ دمدمی مزاجی که دارید را کنار بگذارید و در آینده با ثبات بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. در غیر این صورت اطرافیان روی شما حساب نمی‌کنند و به انسان غیرقابل اعتمادی تبدیل خواهید شد. یکی از نزدیکان شما که علاقه زیادی به ایشان دارید امروز حسابی ناراحت و افسرده است، این فرد را در غم و غصه‌هایش تنها نگذارید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای شادی ایشان انجام دهید.  پیشرفت چشمگیری در کار و زندگی شما حاصل خواهد شد. از این شرایط درس بگیرید و پیشرفتی که حاصل‌شده را به بهانه‌ای برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تبدیل کنید.  مدتی است که دستی به سر و رویتان نکشیده‌اید و خوش‌تیپ نکرده‌اید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید. همسر یا عشق ‌زندگی‌تان روزی سرشار از عاشقی را برای شما در نظر دارد و عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

فال روزانه چهارشنبه ۵ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

 یکی از آشنایان پیشنهادی برای موفقیت و پیشرفت با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را گوش کنید و مطمئن باشید انجام پیشنهاد این فرد زمینه موفقیت‌های بیشتر شما را فراهم خواهد کرد.  بر سر دوراهی گیر کرده‌اید و تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید، برای چنین تصمیم مهمی با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، مشورت کنید. دوستان و رفقای بسیار خوبی دارید و همیشه در مشکلات و سختی‌ها دست شما را گرفته‌اند، قدر این دوستان خوب را بدانید و به آنها ثابت کنید که در شرایط سخت و دشوار، دوستان قدیمی‌تان را تنها نخواهید گذاشت. روز خوبی را برای عاشقی انتخاب نکرده‌اید و بهتر است که عشق و عاشقی را به آینده موکول کنید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی تبدیل کنید و لحظه‌های خاطره‌سازی را پشت سر بگذارید. امروز از آن روزهاست که به خودتان وعده داده‌اید کارها را زودتر از موعد انجام دهید و فرصتی فراغتی برای بودن در کنار خانواده پیدا کنید، اما کارهای غیرمترقبه زیادی بر سر شما آوار می‌شود و مجبور خواهید شد تا پاسی از شب کار کنید.  اختلاف‌ نظرهایی با اعضای خانواده دارید. اجازه ندهید این اختلاف نظرها شما را بیش‌ا‌ز‌حد از یکدیگر دور کند. فرصت بیشتری را در کنار هم سپری کنید و به نظرهای همدیگر احترام بگذارید.

فال روزانه چهارشنبه ۵ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

مدتی است که در بستر بیماری افتاده‌اید و حال‌و‌روز خوشی ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که این بیماری ادامه پیدا نمی‌‌کند و در طول چند روز آینده، بهبودی کامل حاصل خواهد شد. فردی از شما درخواست پول می‌کند، پولی که مورد نیاز این فرد است را به او قرض بدهید،‌ اما حتما در قبال این پول، تضمین مطمئنی از بازپرداخت این پول دریافت کنید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد که این فرد پول شما را پرداخت نکند. احترام همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را نگه نمی‌دارید و گفتار پسندیده‌ای با ایشان ندارید، این رویکرد زمینه دلخوری ایشان را فراهم کرده است. در نتیجه اگر نمی‌خواهید رابطه‌تان رو به سردی بگذارد، از امروز تصمیم بگیرید که گفتار محترمانه‌ای با عشق ‌زندگی‌تان داشته باشید و همیشه احترام ایشان را نگه دارید.  وضعیت مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند و به لحاظ روحی به آرامش می‌رسید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به‌گونه‌ای خرج کنید با گرفتاری‌های مالی روبه‌رو نشوید. زمان آن فرا رسیده که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و چاره‌ای برای درمان افسردگیتان بیندیشید. امروز با فرد دنیا دیده‌ای آشنا می‌شوید که رفتار ایشان تاثیر زیادی در زندگی شما خواهد داشت. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید از این فرد چیزهای جدیدی یاد بگیرید.

فال روزانه چهارشنبه ۵ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

مشکلی که امروز با آن روبه‌رو می‌شوید را به کمک اعتماد‌به‌نفس سرشاری که دارید از سر راه بردارید. از این وضعیت درس بگیرید و در آینده نیز زندگی را با اعتمادبه‌نفس بیشتری در پیش بگیرید. کارهای زیادی روی سرتان آوار می‌شود و فرصتی برای استراحت پیدا نخواهید کرد. اجازه ندهید حجم زیاد کارهای امروز شما را از میدان به در کند و به هر قیمتی که شده روز را با خرسندی به پایان برسانید.  متوجه خواهید شد که یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری رسیده و این وضعیت زمینه شادی‌تان را فراهم می‌کند. یکی از دوستان قدیمی امروز به دیدارتان می‌آید. هم‌صحبتی با این دوست را به فال نیک بگیرید و با یادآوری خاطره‌های خوشِ گذشته به آرامش برسید. با فرصتی استثنایی برای پیشرفت در کار و زندگی روبه‌رو می‌شوید. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و شرایط موفقیت و پیشرفت خود را فراهم کنید. وقت خود را با بحث و مشاجره‌های بی‌دلیل تلف نکنید. این مشاجره‌ها به غیر از اینکه وقت شما را از بین می‌برد، اعصابتان را هم حسابی خورد می‌کند.

فال روزانه چهارشنبه ۵ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

از آنجایی که روحیه‌ای حساس دارید، از حاشیه‌های زندگی دوری کنید و به خودتان سخت نگیرید. قصد انجام کار مهمی دارید، با این حال نقشه‌ای کامل برای این کار نکشیده‌اید. به صلاح شماست که برای این کار مهم آمادگی لازم را بدست آورید و با منابع و مهارت کافی برای انجام آن آستین بالا بزنید.  عشقی محبوبی را در دل دارید اما عشق خود را به دلدار ابراز نکرده‌اید، امروز زمان خوبی برای ابراز عشق نیست و اگر نمی‌خواهید معشوق دست رد به سینه شما بزند، ابراز عشق را به آینده موکول نمایید. معامله‌ای در پیش دارید و نقشه‌های زیادی برای سودآوری بیشتر کشیده‌اید، اما بهتر است این معامله را با چشم‌بسته انجام ندهید و یک‌بار دیگر جوانب مختلف آن را بررسی نمایید، در نهایت پس از بررسی‌های مختلف و مشورت با اطرافیان، معامله‌ای را انجام دهید که جایی برای ضرر در آن وجود نداشته باشد.  میان حضور در محل‌کار و رسیدگی به اعضای خانواده تعادل برقرار کنید. روز حساسی را در پیش دارید و احتمال مشاجره‌ شما با یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل کار وجود دارد. به صلاح شماست که بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به دنبال داشته باشد.

فال روزانه چهارشنبه ۵ اردیبهشت 1403 | فال امروز | Daily Omen

برای حل مشکلات از هوش و استعداد سرشار خود کمک بگیرید. از لحاظ مالی روز حساسی را آغاز کرده‌اید و احتمال ولخرجی شما بسیار است، در چنین روزهایی بیشتر از همیشه حواستان را به خرج‌هایتان جمع کنید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که در انتهای روز قرضی بالا نیاورده باشید. قصد انجام تغییرات مهمی در زندگی را دارید، اما از این تغییرات می‌هراسید و نگران هستید. جایی برای نگرانی وجود ندارد و تصمیم خود را با یکی از دوستان که تجربه بیشتری دارد، درمیان بگذارید و از ایشان درخواست کنید که برای انجام این تغییر شما را یاری دهد. انسان خودساخته‌ای هستید و دستاوردهایی که در زندگی دارید را شخصا به دست آورده‌اید. این روحیه را ادامه دهید و به الگوی از موفقیت و خودساختگی برای دیگران تبدیل شوید. امروز احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه حرف همسر یا عشق ‌زندگی‌تان را می‌فهمید و نیاز به صحبت با وی دارید، این فرصت را غنیمت بدانید و دمی در کنار عشق ‌زندگی‌تان بنشینید و با ایشان از عشق و محبت بگویید. اهل خانواده بر سر موضوعی با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده‌است، قبل از اینکه این دلخوری بالا بگیرد، امروز در میان اعضای خانواده پادرمیانی کنید و بین اهل منزل صلح و صفا برقرار نمایید. اگر مواظب گذر زمان نباشید، امروز زودتر از چیزی که فکرش را بکنید بدون انجام کار مهمی به پایان می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      گرجستان جون دارم میام

    • نرگس

      عالی بود
      ممنون

    • اسما

      نی نی دارمیشویم یانه

    • بی نام

      سلامامیدوارم که فال های برترین ها حقیقت داشته باشه البته من ک فقط فال هاشو می خونم نه چیز دیگه ای

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج