۲۰۹۳۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مسلمان: فولاد هنوز پیشنهادی نداده است

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به وضعیتش برای فصل آینده گفت: من از دو سه تیم پیشنهاد دارم ولی هنوز وضعیتم برای فصل آینده مشخص نیست.

خبرگزاری تسنیم: محسن مسلمان در مورد آینده فوتبالی‌اش گفت: من از دو سه تیم پیشنهاد دارم ولی هنوز وضعیتم برای فصل بعد مشخص نیست. از طرفی باشگاه فولاد هم هنوز پیشنهادی به من نداده است. فولادی‌ها اگر خواهان تمدید قرارداد من باشند، مشکلی برای ماندن در این تیم ندارم ولی فعلاً که چیزی مشخص نیست.

وی در واکنش به استعفای مسئولان فولاد و مشکلاتی که این تیم در حال حاضر با آن مواجه شده است، اظهار داشت: نمی‌دانم چه دلایلی باعث شد تا این اتفاق رخ دهد ولی امیدوارم همه چیز به حالت عادی برگردد. فولاد واقعاً تیم خوبی است و حیف است که شرایط نامناسبی داشته باشد.

مسلمان در خصوص اینکه برخی معتقدند او سال آینده در تیم علیرضا منصوریان بازی خواهد کرد، خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم فعلاً چیزی مشخص نیست و من نمی‌توانم در مورد آینده پیش‌بینی خاصی داشته باشم.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در فصل گذشته با اشاره به حضور نفت در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: نفت واقعاً نتایج بسیار خوبی گرفت و بازی‌های خوبی هم انجام داد. خدا را شکر که نفتی‌ها به جمع هشت تیم برتر آسیا راه پیدا کردند. من معتقدم نفت لیاقت رسیدن به فینال را دارد و امیدوارم قهرمان آسیا شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج